Published: 2013-05-15 Time: 18:38:00 Filed Under: Meddelande

lots of love

ååh så glad jag blev!
Du anar inte hur mycket din kommentar värmde. Den lyste upp hela min dag. Det är verkligen såna kommentarer som denna som får mig att fortsätta skriva. Ni tjejer är helt amazing & alla kommentar från ''Jättebra!!'' till ''Din novell är den bästa jag har läst, den är beroende framkallande osvosv'' värmer mig. Det lägger på ett mega stort leende på mina läppar och jag får omedelbart en egoboost. Ni tjejer är verkligen så jävla bra & jag skulle aldrig byta ut er, tack för att ni har varit med mig genom vår berg- och dalbana med uppdateringen ochsåvidare. Jag kan aldrig sluta säga det, ni är verkligen så jävla bra & fast jag inte alltid vet vad ni tycker om kapitlet/novellen så gör det mig glad att ni ändå läser. Att det faktiskt finns folk som gillar mitt flera timmars arbete. Bara för att ni är helt amazing så kommer del 2 på SMWTR lätt upp.
Slam my way to romance is back and Justin is more badass than ever

KAPITEL 34 HÄR UNDER!

Kommentarer
Avsändare: avonswaggy

Om de fanns en film som heter "SMWTR" omg i'll die happily. ilysm.

Svar: omg, ilysm too
None None

2013-05-16 @ 20:07:31 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback