Published: 2013-12-25 Time: 13:27:00 Filed Under: Meddelande

well hello there

Hej, haha ja jag lever fortfarande ;)
jag vet att jag lovade att de skulle komma ett kapitel varje söndag & jag vet att jag är sämst som inte kunde hålla det men jag tröttnade verkligen.. Det känns jättekonstigt att vara inne på bloggen efter två hela månader. Jag vet att ni är pissed off på mig men jag vet seriöst inte vad som hände. Helt plötsligt tappade jag skrivlusten, varje gång jag loggade in på bloggen så var det inte för att jag själv ville eller för att jag tyckte det var roligt, utan jag gjorde de för att jag kände att jag va skyldig er det. Efter två månader så känner jag hur det pirrar i fingrarna, jag känner mig redo att börja skriva igen och tänker därför börja lite smått. förvänta inte er en bra uppdatering nu i början, utan de kommer börja lite smått sen när jag väl har kommit igång med skrivandet igen så kommer uppdateringen bli bättre. 
jag måste läsa igenom min egen novell (haha, drygt) för att komma ihåg allt de jag har planerat och för att fortsätta skrivandet därifrån. det är sjukt att vissa av er fortfarande är kvar och är inne på bloggen & kollar.
puss

Kommentarer
Avsändare: Anonym

ÄNTLIGEN.

2013-12-25 @ 22:12:56 -



Avsändare: Anonym'

due bäst

2014-01-08 @ 15:01:12 -



Avsändare: Anonym

Äntligen

2014-08-08 @ 15:46:10 -



Avsändare: Anonym

Såklart vi stannar för dig!!!<3

2014-08-08 @ 15:46:46 -



Avsändare: Anonym

Såklart vi stannar för dig!!!<3

2014-08-08 @ 15:46:46 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback