Published: 2014-04-20 Time: 12:45:00 Filed Under: Meddelande

oh lord jesus

Hejsan swaggies!
som ni har märkt så är bloggandet inte min grej längre & det ber jag om ursäkt om. 
jag har inte tappat skrivlusten, jag har bara tappat fantasin, jag har försökt tänka ut fortsättningen & det hart tagit stopp i min hjärna. Har ingen alls fantasi men jag vill inte bara lämna min blogg så eller er. Känner mig som största förrädaren men jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte ifall jag ska svika er och lägga ner bloggen eller fortsätta. Det kommer ändå ta en evighet för er att få kapitel & fortsätter jag så känns det på något sätt att jag sviker er.. 

Kommentarer
Avsändare: Anonym

börja på ett ny novell

2014-04-20 @ 16:37:59 -



Avsändare: Anonym

Om du inte känner för att blogga längre så är det ju så, skulle dock vara tråkigt om du la ner eftersom jag bruka läsa om dina noveller om om dom försvann skulle jag tycka det var jätte tråkigt :/ Om du bestämmer dig för att lägga av kanske du kan skriva ett kort slut bara vad som hände med dom i framtiden eller så ? :)

2014-04-26 @ 13:12:00 -



Avsändare: JEN...<3

Om du skulle sluta måste du ta bort den då? Skulle fortfarande kunna komma hitt och läsa dina gamla underbara berättelser

2014-04-27 @ 00:43:35 - URL: http://justinblogg.blogg.se



Avsändare: Nathalie

Snälla försök skriva klart iaf den här novellen snälla jag älskade första delen och jag älskar alla dom andra och även den här kan inte sluta läsa och blev glad att du skrivit en del två oxå :)

2014-04-30 @ 18:03:06 -



Avsändare: Biebzters

Nej du sviker oss absolut inte!
Men jag undrar om du ville göra ett länkbyte med mig? Kan du maila mig isf? :) Kram!

2014-04-30 @ 19:26:13 - URL: http://biebzters.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback