Published: 2013-09-12 Time: 15:35:55 Filed Under: Meddelande

I'm tired

Hej swaggies!

Jag är medveten om att jag inte har bloggat på fett länge men ska jag vara ärlig är det för att jag har tappat blogglusten helt & jag har tänkt på att lägga ner bloggen.. 
Men jag kommer inte göra det förrens jag har skrivit klart SLMWTR 2, det är jag skyldig er. 
Det är det minsta jag kan göra efter all väntan ni har fått gå igenom, jag ska verkligen försöka få ut ett kapitel idag eller imorgon men jag har läxor till över huvudet på mig. Just nu sitter jag och skriver en uppsats om Justin & jag vet knappt vad jag ska skriva, anyway ville bara berätta att ni är världens bästa & att jag älskar er så otroligt mke. Jag går på gymnasie, samhällsprogramet för er som undrar & inte vet så det innebär mycket plugg..
Visst saknar jag att sitta i flera timmar & skriva kapitel efter kapitel men det känns som om jag inte har någonting att skriva om längre, det känns som att bloggandet är ingen del av mig längre men jag ska verkligen försöka ge er kapitel oftare. De kanske inte blir lika bra eller spännande som innan men jag känner mig helt slut, stressad & sämst. Men vad jag än kommer komma fram till så vill jag inte att ni ska vara besvikna på mig, jag har gjort mitt bästa & jag har tröttnat på detta, vill någon ta över min blogg efter novellens slut så sure. Jag ger gärna bort den till någon bättre och mer ansvarig än vad jag är. Jag har kommit en lång väg, längre än vad jag trodde faktiskt. Allt tack vare er, jag kommer aldrig glömma ert stöd eller era fina kommentarer. 
jagälskarer.
 
Peace 

Kommentarer
Avsändare: Celebnovell

Aww gumman! ♥
Vad sägs om att det kanske kommer upp en kapitel på varje lördag/söndag så kan du göra det nödvändiga på vardagar?
Detta är inte min sak att bestämma men jag vill absolut att du inte ska ge bort bloggen. Jag skulle typ gå under om du gjorde det, ingen kan någonsin göra denna blogg till vad du gjorde och gör det.

2013-09-12 @ 16:51:01 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Thilda

Tar den tid du behöver! skolan och livet kommer ju liksom i första hand :)

2013-09-12 @ 17:46:09 -



Avsändare: Nejnejnej

Åh Gud! Du får inte lägga ner bloggen!!!!!!!! Visst, det kan ta tid, ta hur mkt tid du vill. Å de flesta kmr förstå.

2013-09-12 @ 20:14:49 -



Avsändare: justin

NEJ DU FÅR INTE NEJNEJNEJNEJ

2013-09-13 @ 06:21:01 -



Avsändare: Emelie

tack så mkt för att du fortätter med den här novellen! :D jag älskar allt du skriver och jag vet att jag inte komenterar alla gånger men jag ÄLSKAR de du gör! ♥♥
Du är helt enkelt bäst ♥

2013-09-13 @ 19:44:34 -



Avsändare: Anonym

tack för att du skriver klart novellen

2013-09-14 @ 11:02:15 -



Avsändare: Anonym

lägg inte ner din blogg, din blogg var den första jag läste och jag fastnade direkt. Men jag förstår att du har läxor och sånnt men du behöver bara uppdatera när du har lust eller tid.. bara du inte lägger ner den . älskar dig

Svar: jagälskardigmed
None None

2013-09-14 @ 13:58:42 -



Avsändare: Belieber ❤

Jag skulle kunna ta över bloggen om du vill? Jag skulle gärna vilja göra det! Skulle vara hur kul som helst verkligen. Om du vill så kan jag gärna göra det om du känner för att sluta. :( du kan väll mejla mig om du skulle vilja ge över bloggen. Jag e jätte intresserad och skulle bli jätte glad :D

2013-09-14 @ 22:11:00 -



Avsändare: Anonym'

Om du ger bort bloggen tänker jag inte fortsätta läsa, ingen kan någonsin göra den lika bra som du. Men påriktigt, kom på en riktigt dålig jämförelse till dehär men jag tänker ändå skriva det; Om du skulle ge bort bloggen till någon annan, så är det som att justin skulle ge bort sin karriär till någon annan. Bara för att det tynger ner hans axlar för mycket och att han inte pallar trycket längre.
Herregud, kan inte ens fatta att jag jämför det så ens. Men förstår du grejen? Om någon annan fortsätter skriva åt dig så vill ju man inte läsa, för det är ju inte du som skriver? Det kommer aldrig bli samma sak.
Men grejen är ju inte att jag bara läser för att det är du som skriver det, utan för det du skriver är helt makalöst. Alltså jag kan inte ens tänka mig att någon annan skulle kunna göra det så som du gör. Det skulle ju vara som att folk t.ex bara köper märkeskläder för att det är märkeskläder, inte för att dem tycker det är snyggt. Förstår du? Jag är jättekräsen när det gäller att börja läsa nya noveller, för jag tänker alltid att ingen kan skriva bättre än dig och vad är det då för mening att läsa?

Vet inte ens vad jag försöker säga längre. Är bara sjukt glad just nu och tacksam för att du tänker skiva klart smwtr2 och jag hoppas du lyckas bra med skolan och allt annat i ditt liv. Det är du värd. Puss&kram älskar dig me<3

2013-09-15 @ 16:28:54 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback