Published: 2013-05-19 Time: 22:10:00 Filed Under: Meddelande

going nowhere fast

Hållt på med detta i några timmar nu och jag verkar inte komma någonstans.. :(
Jag vet precis vad jag vill ska hända men jag kan inte skriva ner det med ord, ingenting verkar vilja komma ut..
Jag ska försöka få ut ett ikväll annars får ni vänta till imorgon, ska verkligen försöka. 
Är nära på att ge upp och skjuta upp det till imorgon men sen börjar jag tänka på alla mina läsare som jag skulle göra besvikna. För ni förväntar er ett kapitel idag, right? Men får jag inte ut det idag så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ni är verkligen världsbäst & jag tycker jävligt mycket om er! 

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Du förtjänar att skjut upp kapitlet! Din uppdatering har varit as bra as länge nu så vi är glada:) love to u

Svar: åh denna kommentaren gjorde min kväll, love right back to yah mon cheri
None None

2013-05-19 @ 22:36:11 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback