Published: 2013-05-12 Time: 10:57:00 Filed Under: A dash of love

31 - Isn't that your chick?

PREVIOUS: ''Snälla söta rara Justin, kan vi inte skjuta upp detta till sen? Snälla?'' ber jag och kollar på honom med svullna ögon och stora som tefat.
''Det här är inte över!'' fräser han och smäller igen dörren bakom sig. Jag ropar ett enkelt 'tack' efter honom. 
 

COSETTE'S PERSPEKTIV:

Det har gått tre timmar sen jag sist pratade med Justin eller såg honom överhuvudtaget. Notera, tre timmar.
Jag är van vid att Justin ofta ska höra av sig men vad är det för mening att höra av sig när man är förbannad?
Jag lyfter upp min telefon från sängen och slår vant Justin's nummer som jag så ofta har gjort den sista tiden. 
Signal efter signal går och än får jag inget svar. Ett pip hörs och jag kommer fram till Justin's telefonsvarare.
''Hey Justin här, du har antagligen kommit fram till min telefonsvarare för att jag inte har svarat . Det kan ha varit för att jag har konsert eller så är jag upptagen med min flickvän. Lämna ett meddelande efter pipet, peace''
Jag himlar med ögonen åt hans telefonsvarare och slänger mobilen mjukt på min kudde. Istället för att ligga och oroa mig för Justin väljer jag att ringa Heather som är ett samtal bort.
''Hej..'' mumlar jag så fort hon svarar.
''Har det hänt något?'' frågar Heather oroligt och ignorerar min hälsningsfras. Jag suckar högt.
Jättemycket har hänt på knappt 24 timmar. Jag väljer att berätta sanningen för henne, hon är trots allt min kusin och har säkert varit i samma situation som mig med någon av alla sina expojkvänner. 
''Jag festade igår och glömde totalt bort att jag skulle möta Justin på flygplatsen. Så han ringer mig lite efter 3 på natten då jag och Eponine inte var så särskilt nyktra. Först får jag en utskällning sen hämtar han mig och låter mig sova över natten i bilen. När vi kommer in i huset halv åtta på morgonen och somnar på sofforna så kommer Justin några timmar senare och häller iskallt vatten över oss. Vi bråkar och nu har han inte hört av sig på tre timmar, jag är orolig Heather, tänk om det har hänt honom något?'' jag sammanfattar kort situationen och hoppas stort på att hon kan hjälpa mig. Jag har gett honom tid och utrymme, jag har gett honom tre timmar.
''Han är bipolär'' säger hon och jag fnyser.
''Är han inte alls!'' försvarar jag Justin och knappt några sekunder senare slängs min dörr upp och en sur Justin står och blänger på mig.
''Heather, han är hemma nu!'' säger jag glatt och ler åt telefonen.
''Ni två är alltför söta, cuddletimeeee!'' skrattar hon från andra sidan, jag svarar med ett skratt innan jag säger hejdå och lägger på. Jag vänder mig om mot Justin som fortfarande är sur och stirrar på honom. 
Hans vita t-shirt sitter tight på hans överkropp och avslöjar hans sexiga 8-pack samt hans bruna hy.
Jag vänder bort blicken och kollar ner på min mobil. Fotsteg hörs bakom mig och en tyngd lägger sig ner bredvid mig på sängen. Justin lägger sin arm runt min midja och borrar in sitt ansikte i min hals.
Han sätter sig halvt upp och drar tröjan över huvudet så han bara ligger i sina gråa byxor.
Jag drar min nagel som tillhör pekfingret över hans bröstkorg och ner till hans magmuskler.
Ett leende leker sig på Justin's läppar och han lägger sig bakom mig igen och borrar in sitt ansikte i min hals. Min tröja åker upp en bit och visar mina svarta spetstrosor. Justin's hand åker innanför min tröja och stannar precis under min bh. En rysning for genom mig och gåshud slår ut på mina armar. 
''Du är så vacker babe'' mumlar han och pussar mig under örat, på mitt favoritställe.
''Du borde seriöst ha tre namn..'' mumlar jag tyst för mig själv och tar bort mitt hår som ligger för mitt ansikte.
''huh?''
''Du får heta Drew när du är blyg och på mys humör, Justin när du fortfarande är på myshumör men flörtar mycket. Jason när du helt enkelt... well är mystisk och farlig..'' mumlar jag och Justin stelnar till bakom mig. Han har varit med i den amerikanska serien CSI så han förstod vad jag menade med Jason, hoppas jag. 
''Farlig?'' Justin kollar på mig frågandes men samtidigt chockad i ögonen. Jag rycker på axlarna och vänder bort blicken. För blyg för att säga någonting, jag vill inte att han ska byta humör. Inte när jag precis har börjat slappna av med honom bakom mig samt hans hand plaserad precis under mina bröst. 
''Cosette?''
''Släpp det, låt det gå. Det va inget. Glöm det'' 
Justin vänder mig om så jag ligger på rygg, han lägger sig halvt över mig men lägger tre fjärdedelar av sin tyngd på hand armbåge. Justin kysser gång på gång min hals och ner till mina nyckelben och upp till käken. 
Justin lägger sig mellan mina ben och lägger vardera handflata på varsin sida om mitt huvud. 
''Du. Är. Så. Vacker. Babe'' mumlar han mellan varje kyss. Mina kinder hettar till och det får omedelbart en röd nyans. Är det här en av alla hans spel för att få mig säga vad jag menade? Justin tar i kanten av mitt linne och drar den över mitt huvud.
''Du behöver inte gömma dig för mig babe, du är vacker'' viskar han och kollar mig djupt i ögonen samtidigt som han smeker min kind med baksidan av hans pekfinger. Justin böjer sig fram och kysser mjukt men samtidigt passionerat mina läppar. Hans fingertoppar klättrar ner från mitt ansikte, över mina bröst och stannar på min höft där han tar ett lagomt hårt grepp och vänder oss om så jag ligger överst. Jag sätter mig i gränsle över honom och lutar huvudet på sned så mitt hår faller över min vänstra axel. Mina händer vilar på hans bröstkorg och Justin's blick vandrar uppifrån ner. 
''Cosette du behöver inte vara blyg, vi har gjort det här innan.'' mumlar han hest och sätter sig upp. 
Jag lägger mina armar runt hans nacke och dra honom till mig. Jag pressar hårt ihop våra läppar och ett lågt stön lämnar hans strupe. Justin's händer håller ett hårt grepp om mina höfter och försiktigt börjar han gnida sig mot mig. Jag fördjupar kyssen och låter min tunga trilla in i hans mun, aldrig har jag haft ett begär efter Justin som nu. Jag dras som en magnet till honom, mina fjärilar väcks omedelbart till liv och glädjen springer igenom mig. Justin gnider sig hårdare mot mig och låga stön lämnar min mun. 
''Jag måste gå'' säger han och slänger ner mig bredvid sig på sängen. Jag kollar förvånat på honom och ett brett flin leker sig på hans läppar. Jag inser precis vad han har gjort och drar täcket över huvudet samt som jag låter ett frustrerat skrik lämna mina läppar. Det sista jag hör innan dörren stängs är Justin's klingande skratt. 
Är det här ett sätt att ge mig straff på? Göra mig halvt kåt och sen sticka för att han ska göra gud vet vad? 
Det är orättvist, jag lyfter min mobil och knappar Justin's nummer. 
''Hey babe, redan saknat mig?'' 
''Two can play this game Justin, watch and learn'' är det enda jag säger innan jag avslutar samtalet. 
Jag ska allt visa honom, två kan spela det här spelet och jag - med nöje - tänker göra det. 
''Eponine, klä på dig. Vi ska ut!'' ropar jag och öppnar hennes gaderob. 
 
 
''Kan jag ha på mig denna klänningen Eponine?'' frågar jag och håller upp en blå klänning. 
''Ja, den är skit snygg plus så har du riktigt snygga ben så den sitter mer än fint på dig''
''Fast Pennie, den slutar typ 5 centimeter under rumpan, är det inte för kort?''
Hon skakar på huvudet ''Nej, det kommer göra Justin galen'' flinar hon och blinkar med ena ögat. 
Eponine tar ut en rosa klänning jag aldrig har sett förr och lägger den på sängen. Jag känner på det lena tyget och jag ler stort mot Pennie.
''Den här klänningen kommer passa dig utmärkt. Prova den!'' säger jag och klappar händerna exalterat. 
Ett skratt lämnar hennes läppar och jag får omedelbart en rysning. Hennes skratt och Justin's är så läskigt lika. Hon drar klänningen över huvudet och skruvar sig fram- och tillbaka framför spegeln. Mina ögon blir som tefat, klänningen sitter jättefint på hennes sexiga kropp och färgen passar jättebra in med hennes bruna hy. 
''Du är så vacker'' mumlar jag och drunknar in i hennes fina utseende.
''Cosette, du är vacker!'' skrattar hon och vi båda reser oss upp. Jag tar på mig ett bar svarta ballerina skor och Eponine tar ett par vita med lite spets. Sen barnsben har vi lånat varandras kläder och skor. 
''Vi kör inom Nathan och plockar upp honom också'' utbrister Eponine och en svag rosa nyans sprider sig på hennes kinder. Visst vet jag att Eponine har en megastor crush på min vän Nathaniel. 
Eller som hon kallar honom - grekisk sexgud.
 
''Nathaniel, vi åker till stranden!'' säger Eponine ivrigt och sätter sig i framsätet, ett skratt lämnar både min och Nathan's läppar. Nathaniel får äran att sätta sig bakom ratten och hans kompis Adam får sitta i baksätet med mig. Jag ger honom ett litet leende och resten av vägen lyssnar jag på Nathan's och Eponine's konversation eller kollar ut genom fönstret. 
 
Så fort vi kommer ut från bilen tar Eponine mig hårt i handen och springer över det eldhetta sanden och till kanten av stranden. Rester från gårdagens fest ligger överallt på stranden och ett flin lämnar mina läppar. 
Eponine verkar veta vad jag tänker på för just i denna sekunden drar hon upp ämnet. 
''Kommer du ihåg igår?'' frågar hon och nickar mot brasan vi tände och alla plastmuggarna runt omkring.
Jag nickar och kollar bort mot Nathaniel och hans kompis som är på väg mot oss. 
''Hans kompis är med snygg med Nathaniel toppar'' flinar Eponine. Ibland är det läskigt att hon vet vad jag tänker på genom bara några få blickar. Vi springer mot killarna och jag hoppar på Nathaniel och gör så vi båda välter på sanden. Ett högt skratt lämnar mina läppar och jag börjar glatt brottas med Nathan. 
''Du blir inte sur om du blir lite blöt, right?''
''Absolut inte Nate!'' 
Nathaniel har jättemånga olika smeknamn men dem jag mest använder är Nate och Nathan. 
Nathan lägger sin arm runt min knäveck och den andra handen håller han fast båda mina armar. 
Han slänger upp mig på sin axel och jag sprattlar vilt med benen samtidigt som jag skrattar.
''Jag visar halva min rumpa!'' skrattar jag.
''Nej det gör du inte'' ropar Eponine och gör tummen upp. Jag himlar med ögonen och Nate börjar försiktigt gå mot vattnet.
''Tappar du mig Nate så kommer Eponine våldta dig'' skämtar jag och ett mörkt skratt hörs från honom. 
''Med nöje'' flinar han och låtsas tappa mig.
''AAAAAHH!'' 
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Egentligen ville jag inte alls lämna Cosette halvkåt och sticka. Jag ville stanna för att se hur långt hon skulle gå med mig. Idén poppade helt plötsligt upp i huvudet på mig och det kändes som en bra sak vid just det tillfället men nu ångrar jag mig. Någonting inom mig skriker att jag ska vända mig om och springa in i huset medans den andra delen är nyfiken på vad Cosette kommer göra. Jag småspringer till min bil och väljer att umgås med Lil' Twist och grabbarna en stund. De är i Canada och beger sig snart tillbaka till Atlanta, så varför inte umgås med dem lite innan de drar? 
''Ey, jag är på väg'' säger jag så fort Twist har svarat.
''Alright'' 
Jag hinner inte lägga ner min mobil i fickan igen innan Cosette's namn poppar upp på skärmen. 
Ett flin sprider sig på mina läppar och jag tänker omedelbart tillbaka på vad som hände i Eponine's rum för några få minuter sen. Det är absolut ingenting jag ångrar och jag  skulle gått steget längre innan jag avbröt allting och stack. Calm down Justin, fler chanser kommer. 
Det jag sa är sant. Vi har gjort det innan men då var vi små och hade ingen aning om vad hela grejen egentligen va. Selena är inte min första som alla runt i världen verkar tro. 
''Hey babe, redan saknat mig'' flinar jag och svänger vänster upp till uppfarten utanför Lil' Twist hotell.
''Two can play this game Justin, watch and learn'' säger hon sexigt och avslutar samtalet.
Bara hennes sexiga röst gav mig fjärilar i magen och jag var nästan nära på att göra en U-sväng och köra tillbaka för att ta henne där och då. Lugna dig Justin, hon gör så för att reta upp dig intalade jag mig själv gång på gång. Mina andetag blev lugnare och återgick till sin normala takt. Jag öppnar min bildörr och möts omedelbart av papparazzi's blixtrar. Jag ger dem ett brett flin innan jag på något sätt med hjälp av tre vakter tar mig in i lobbyn.
''Våning 15 rum 313'' ropar receptionisten mot mig och jag flashar henne ett charmigt leende som jag vet hon inte kan motstå. Hon ler tillbaka och jag klickar på nummer 15 i hissen. Turen upp känns som en evighet och att leta upp 313 här är nästan värre. Jag börjar på höger sida och hittar förvånansvärt rummet rättså snabbt. 
Killarnas ljudvolym hörs innefrån och mina mungipor åker upp i ett leende. 
''Ey boys!'' ropar jag i hallen och ignorerar att ta av mig skorna. Killarna sitter i soffan med varsin öl framför sig.
''Aye bro!'' hälsar alla och jag gör mitt handslag med Twist.
''Saknat dig bro!''
''Saknat dig med!'' 
 
Efter att ha suttit i 2 timmar och diskuterat vem som har snyggast rumpa av kändisarna så reser vi oss äntligen upp. Vi beger oss mott hissen och trycker in oss i det trånga utrymmet. Fast min kropp och hjärna säger åt mig att jag inte ska följer jag med dem in i den lilla hissen. Jag känner hur paniken kryper långsamt fram och mina andetag blir tyngre.
''Justin?'' frågar Twist oroligt och jag kollar förskräckt på honom.
''Det. Är. Trångt. Får. Panik'' säger jag mellan mina tunga andetag. Hissen plingar snart till och känslan av att vara fri sköljer över mig. Paniken försvinner rätt så snabbt men mitt hjärta slår ändå i en snabb takt, snabbare än vad det egentligen behövs. 
''Vi drar till stranden!'' ropar en kille jag inte känner till och vi alla nickar. Stranden innebär tjejer som springer runt i bikini, vilket innebär att vi kommer checka ut deras rumpor. Att vi är killar förklarar en hel del. Ett oväntat flin dyker upp på mina läppar och Twist slår mig skämtsamt på armen. Vi behöver inte byta så många ord för att förstå varandra. Som tillexempel nu, det räcker att den okända killen sa 'stranden' och vi båda började omedelbart tänka på tjejer i bikini. 
 
Stranden vi åkte till är rent ut sagt katastrof. Plastmuggar var överallt. Flaskor samt slitna kläder låg överallt på stranden. Mina tankar åker till gårdagens fest. Det måste vara här det har hållt hus för jag på sätt och vis känner igen stället. 
''Kolla de brudarna där borta!'' ropar en kille och pekar på två tjejer som är med två killar. Den ena tjejen bär en rosa halvlång klänning som sitter snyggt på henne. Den andra tjejen bär en klänning som slutar ungefär 5 centimeter under rumpan. Lil' Za busvisslar och Twist rynkar pannan.
''Vänta nu lite här, Justin är det inte din chick?''

Ett långt kapitel, erkänn att ni tycker om mig? ;)
Cosette's straff har inte kommit än, så ni vet ;)

Kommentarer
Avsändare: Liv

Awesome kapitel! men när du beskrev i slutet av kapitlet hennes klänning i justins pov, så blir det så dåligt bara D: i stället för 5 centimeter så skulle du kunna beskriva henne som "och den andra tjejen har en blå klänning som sitter tajt under rumpan" typ... bara ett tips till ditt skrivandet!!

Svar: Tack för tipset, ska jag vara ärlig så tänkte jag faktiskt inte på det utan jag ville få ut kapitlet så fort som möjligt för att jag senare inte skulle glömma det :)
None None

2013-05-12 @ 11:28:05 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! :)

2013-05-12 @ 14:19:32 -



Avsändare: Anonym

sjuuuuukt braaa!!!!! <3

2013-05-12 @ 16:06:12 -



Avsändare: .

meeeeeeeeer

2013-05-12 @ 17:29:54 -



Avsändare: .

sjukt bra!

2013-05-12 @ 20:08:35 -



Avsändare: Victoria

Meeer riktigt bra! :)

2013-05-13 @ 06:14:31 -



Avsändare: Anonym

as bra!! blir alltid glad när du har skrivit och lagt upp ett nytt kappitel:))))))))))))

2013-05-13 @ 16:47:30 -



Avsändare: Celebnovell

Min favorit kapitel hittills, älskar hur Justin retade henne!! :P

2013-05-13 @ 18:31:28 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback