Published: 2013-03-01 Time: 19:18:20 Filed Under: Meddelande

H A P P Y B I R T H D A Y

Kan inte fatta att vår älskling fyller 19 idag, det känns som om det var igår han fyllde 16, det känns som om det var igår han hade hairflip och en grå kofta & sjöng "aye aye". Jag kan stolt säga att jag har varit med genom hairflip, Jelena, Maria Yeater, då han klippte & färgade håret. Haters tycker vi är patetiska & barnsliga som firar Justin's födelsedag men dem kommer aldrig förstå hur mycket han betyder för oss, de kommer aldrig förstå vad han har gjort för oss. När man säger "Justin Bieber" då tänker dem omedelbart på det negativa han har gjort, jag kan inte fatta att det negativa har så stor makt över det positiva. Han har gjort så mycket bra, han har räddat så jävla många liv men ändå väljer haters att se det dåliga i honom, i mina ögon är Justin helt perfekt & jag är så otroligt stolt över honom. Han har förändrat våra liv & gjort oss till bättre personer, han kan inte vara 16 föralltid men i mina ögon är han alltid Kidrauhl, spelar ingen roll vilken ålder han är & hur han blir. Jag älskar honom mer än allt annat & ni är dem enda som förstår min kärlek till honom, vi beliebers är en familj, ibland kan vi vara taskiga mot varandra men när det kommer till Justin då blir vi alla 1. Vi gör allt i vår makt för att se ett leende på hans läppar. & beliebers, JAG ÄLSKAR ER ALLA!
& grattis Justin, hoppas du får en helt amazing kväll & fast du inte kommer se detta så kommer vi alltid vara vid din sida, no matter what. ONCE a belieber, ALWAYS a belieber! ♡


Kommentarer
Avsändare: Anonym

kan fortfarande inte fatta att han fyller fukking 19 jävla år. det var igår som han precis som du säger sjöng one time och allt det dära. Han var typ 16 igår? gråter typ när jag tänker på allting. Så mycket han har förändrats, men ändå så han alltid samma. samma fina Justin som stod i den dära gråa hoddien och sjöng "ayeaye". Tackar verkligen gud för att jag har han och hans musik i mitt liv, och att det alltid är där och söttar mig, få mig att le när jag bara vill lägga mig ner och gråta som en bebis. Jag har aldrig haft det lätt i mitt liv. Både väldigt utsattt i skolan. Sexuella övergrepp och grejer. Pappa som alkolist och varit väldigt ensam i min dagar. Även så står jag här flera år senare, och justin fyller lixom 19. han har kommit så långt på bara några år men ändå så är detta BARA början. Kan inte vänta för att få veta vad som kommer här näst typ. nej, men asså det finns inga ord för Justin. han har räddat mig flera gånger, o vet inte om jag hade levt utan han. världens bästa. Kommer aldrig lämna honom. det bästa som hänt mig. Även om jag kommer gå vidare, få barn gifta mig eller vad som helst så kommer jag alltid vara med honom vad han än gör och är. älskar honom mer än allting på hela jorden, och skulle aldrig lämna honom för någonting i världen. min ängel. my lifesaver. det är så många tjejer som lixom är galna i honom för att han är snygg typ. egentligen så stör jag mig faktiiskt på såna, man märker ganska så fort vilka det är som giillar honom för musiken eller för hans utseende. han är så galet snygg, det tycker jag också. Men det är så mycket bakom det dära utseende. Så mycket bakom Justin bieber. bara beliebers vet.

Svar: ååh, jag fick rysningar för din kommentar och även en tår rann, förlåt om jag väckte några hemska minnen. Men det här kanske bara är ord nerskriva på en dator för dig men jag finns, jag känner igen mig lite i din text och jag har också varit med om jättehemska saker, vill du prata så finns jag alltid. Som folk säger, det är mycket enklare att prata med en främling än en kompis. Justin kommer alltid finnas där för dig, kanske inte som person men hans låtar. Han, jag & många andra tycker om dig precis som du är och du är verkligen unik och vacker på ditt sätt. Säger någon något annat så bara vänd dig om och visa dem ditt fabulous ass. Started from the bottom now we here.
None None

2013-03-01 @ 20:13:55 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback