Published: 2013-06-06 Time: 10:34:00 Filed Under: Meddelande

Question & answers

Hej!
Ja det kommer jag, jag kommer skriva en fortsättning på SMWTR där Justin är en badboy & inget kändisskap alls förutom då folk runt omkring vet att han är badboy för han på sätt och vis ''äger'' Startford med sitt gäng. Hoppas ni följer med mig på den resan också! :)
 
Hej!
När du säger ''Då allt hände och det'' menar du då allt som hände mellan Justin och Cosette, varför dem bråkade ochsåvidare? För isåfall har jag redan skrivit det på kapitel sex men jag kan skriva om det. Love to you too
Här är orsakerna:
 
Hoppas ni fortsätter resan mig med genom denna novellen och SMWTR. Men efter bad boy Justin vet jag faktiskt inte om jag har ork eller tid till att skriva fler noveller men vi får se! :)
 
KAPITEL 43 ÄR HÄRUNDER:
 

Kommentarer
Avsändare: Celebnovell

Längtar som sjutton till SMWTR 2! ♥

Svar:
None None

2013-06-06 @ 11:11:15 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Anonym

Menade lixom kapitel i perspektiv, om vad som hände mellan dom. Asso inte i då tid utan nu tid

2013-06-09 @ 00:12:25 -



Avsändare: Anonym

Menade lixom kapitel i perspektiv, om vad som hände mellan dom. Asso inte i då tid utan nu tid

2013-06-09 @ 00:12:47 -



Avsändare: Anonym

Menade lixom kapitel i perspektiv, om vad som hände mellan dom. Asso inte i då tid utan nu tid

2013-06-09 @ 00:13:35 -



Avsändare: Anonym

Menade lixom kapitel i perspektiv, om vad som hände mellan dom. Asso inte i då tid utan nu tid

2013-06-09 @ 09:44:49 -



Avsändare: Anonym

Menade lixom kapitel i perspektiv, om vad som hände mellan dom. Asso inte i då tid utan nu tid

2013-06-09 @ 18:17:04 -



Avsändare: Emilia

Hej! Jag har inte läst dina tidigare noveller men såg att du skulle börja på en ny också, vet du när du kommer börja skriva på den för jag skulle jättegärna läsa den ! :)

2013-06-10 @ 07:45:14 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback