Published: 2013-06-27 Time: 18:01:12 Filed Under: Meddelande

Question & answers

 
Ja, gärna! :)
Men kan du säga till när du har gjort det så jag med kan göra de? :)
 
 
Tack, det glädjer mig att du berättar vad du tycker & jag ska tänka på det :)
Ja, det är jag. Jag är alltid intresserad av länkbyten, haha! :D
 
 
Du kommer inte alls känna dig dålig, ta mitt råd & börja skriv en novell, man blir extremt glad av alla läsarnas kommentarer och med tiden så börjar man själv utvecklas. Jag tror inte alls att du är dålig & jag ser fram emot att läsa din novell/er :)
Dina kommentarer är dödliga, nästan så jag vill fråga om du vill gifta dig med mig, haha!
Okej det där var ett skämt menmen era kommentarer betyder verkligen guld & jag har inga ord för hur perfekt denna kommentaren är. Du förstår inte min glädje, pirr i magen & allt de där. Jag kommer inte på för varje kapitel vad det ska hända, ibland har jag skrivit ner det på ett papper och ibland skriver jag rakt upp och ner.
Anledningen till att jag började skriva denna badboy novellen är på grund av Justin själv, det är liksom alla misstag han har gjort & alla rykten som inspirerade mig och jag vet att allt jag skriver här är inte ens i närheten av hans misstag eller inte är sant men skriver det ändå för att jag tycker det är kul. När jag skriver denna novellen känner jag själv att jag får en annan bild av Justin, att han kanske känner sig sviken eller ilska någon gång. Åhh hoppas dina kompisar gillar mina noveller & ifall dem läser det här så vill jag bara säga tack att ni fortfarande finns kvar (om ni nu gör det såklart, hihi) .
Jag avgudar er minst lika mycket. Jag har alltid satsat på att få mina läsare att känna sig som personerna i novellen & jag blir extremt glad att du känner så! 
jag mår super & hoppas att du/ni med mår lika bra som mig!
puss på dig med snäckan! 
 
En fråga jag är nyfiken över: Hur hittade ni min novell? :)
 
Kapitel 3 under

Kommentarer
Avsändare: emi

Har länkat dig på min blogg nu ! :)

Svar: har länkat dig med! :)
None None

2013-06-27 @ 19:21:11 - URL: http://biebsfanfics.blogg.se/



Avsändare: anne

Hej! Jag hittade din novell på dayviews men blev tipsade av andra noveller med! Men ärligt talat så är jag så glad att du finns för jag älskar dina noveller!!
Men varför tog du bort dina två andra noveller i menyn? Jag sa åt mina vänner att läsa den med ariana och justin men den fanns inte i menyn, så kan du inte he tillname dom i menyn? Snälla!? Du är verkligen AWESOME!!

2013-06-27 @ 20:21:02 - URL: http://ask.fn/jtothebieber



Avsändare: Anonym

Jag hittade din genom en annan novell

2013-06-29 @ 20:02:58 -



Avsändare: Cindy

Svar på din fråga:
Jag har följt dina noveller sjukt länge så jag kommer nt ihåg men det kan ha varit att när man fick lägga ut noveller i Justin Bieber gruppen på dayviews så hitta jag din där ^^ :) det är ganska längsedan!

2013-06-29 @ 21:03:10 -



Avsändare: Bieber lover

Jag sökte på Google efter Justin Bieber noveller sen kom det upp ett antal st som jag sedan börja läsa 1-2 kapitel och BAM jag var fast i din badboy Justin historia som jag verkligen älskar. Jag började läsa från första början och vart helt bdkbjc efjdlksksbcsjk av din novelle. Man fick liksom ett annat perspektiv av honom vilket fick mig att typ gilla Justin mer... Hehe konstigt men sant :) fortsätt skriva badboy historier det är du bäst på, inte för att du e dålig på att skriva andra, missförstå mig rätt du e grym men badboy historier är dö bra, på riktigt fortsätt skriva sånna dom e på riktigt grymma :D

2013-06-30 @ 01:30:08 -



Avsändare: Anonym'

Jo jag är fett pepp till att börja skriva faktiskt. Iallafall 1 till att börja med och se om det är något jag ska fortsätta med. Tror jag har kommit på en bra handling nu också så.. Men vi får se ;)
En sak jag inte fattar bara, hur kan du göra designen på din blogg??? Aldrig fattat det, sitter som en frågetecken här å känner mig hur korkad som helst, haha!

Anledningen till att jag började skriva såna här långa invecklade kommentarer är för att jag kände mig rätt dum innan när jag bara skrev att det du skrev var superbra och att du skulle skriva mer å så lalalalaaa duvet. Precis som alla andra. Men så föreställde jag mig själv att jag var dig. Att sitta och skriva jättelånga kapitel och lägga ner sjukt mycket tid på det (vad jag har förstått?), för att vi ska fortsätta läsa.
Det krossar mitt hjärta lite faktiskt.
Därför kände jag att jag måste ge någonting tillbaka, mer än bara "Shit vad bra du skriver, mer!" som ett till exempel. Du blir säkert jätteglad för det också, men jag vill inte vara en i mängden bara. Jag ville ge tillbaka den tiden du ger till oss, genom att ge dig min tid också för att bevisa att du inte slösar bort din tid. Om du förstår vad jag menar.
Du lägger alltså ner tid på att skriva noveller åt oss, och då ville jag lägga ner tid på att bevisa hur mycket jag personligen uppskattar det. För det du gör, är riktigt bra. Det är någonting jag tycker du borde fortsätta med och det är ju så att när andra folk uppmuntrar en till att göra något så vill man ju oftast fortsätta, right?
Som en deal, du fortsätter skriva och jag fortsätter kommentera. För du förtjänar det, och då blir det väl rättvist, ellerhur?

Minns dock inte hur jag hittade din novell, har för mig att nån länkade bloggen på dayviews och såg många som skrev att den var skitbra så jag började läsa också och kunde inte sluta. Det var ett bra tag sen iaf. ^^

Det är dina noveller som är dödliga gmn!
Just gotta love 'em,
MÅr superbra jag med, puss på dig!

2013-06-30 @ 15:57:07 -



Avsändare: Anonym

Jag hittade genom länkbyten :)

2013-06-30 @ 22:27:48 -



Avsändare: Michelle

Grym blogg!

Jag började läsa Slam my way to romance och är helt fast, tack så mycket för en underbara blogg och grymma noveller!

2013-06-30 @ 23:06:08 - URL: http://Chantelle.blo.gg



Avsändare: Michelle

Grym blogg!

Jag började läsa Slam my way to romance och är helt fast, tack så mycket för en underbara blogg och grymma noveller!

2013-06-30 @ 23:06:29 - URL: http://Chantelle.blo.gg



Avsändare: Anonym

när kommer nästa? kan knappt vänta längre, du skriver såååä bra

2013-07-01 @ 23:43:04 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback