Published: 2013-06-15 Time: 12:11:12 Filed Under: Meddelande

Question & answers

 
Jag förstår dig Cindy men ifall någon hade skrivit ett sms till dig att du ska komma hem omedelbart, hade inte du då tänkt på alla dem negativa sakerna som kan ha hänt eller dem negativa sakerna du har gjort? När man tänker på negativa saker som kan ha hänt ens pojkvän/kompisar m.m så börjar man gråta, om t.ex. det hade hänt din kompis något, hade inte du känt en klump i halsen eller nära tårar? Du får sätta dig i Cosette's situation också ;)
 
 
Hihi, ja det ska jag!
Jag älskar era reaktioner och det glädjer mig att ni vill fortsätta läsa mina noveller! :'D 
Kram!
 
Kapitel 45 här under.

Kommentarer
Avsändare: Hanna :)

jag älskade din förre novell så mycket men den här är också jättebra. jag är så glad att du ska fortsätta på den förra omg eklrmlmedk

2013-06-15 @ 18:32:13 - URL: http://www.novellbl0gg.devote.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback