Published: 2013-06-10 Time: 22:41:00 Filed Under: Meddelande

Question & answers

 
Hej Emilia!

Jag ska börja på en ny snart & den nya novellen är en fortsättning på min gamla som heter 'slam my way to romance' och för att förstå den så måste du läsa första delen. Det handlar iallafall om bad boy Justin, hoppas du läser den & tycker om den. Jag vet att jag har gjort massa misstag på den men jag har inte haft chansen att rätta & jag ska göra det så fort som möjligt, vad kul att du vill läsa mina noveller! :)'
tillbaka till din fråga: Nej, jag vet inte när jag börjar på den nya men det blir snart, någonstans mellan 50-60 är sista kapitlet. Hoppas du orkar vänta, kram! :) 
 
 
 
Hej!

Antingen är jag helt efterbliven eller så har inte du utvecklat din fråga, jag förstår fortfarande inte vad du menar.. Menar du hur dem blev tillsammans? Eller menar du tredje perspektiv då det inte är någon av deras perspektiv utan min ''egen'' att jag istället använder 'Justin' 'Cosette', 'han' 'hon' istället för jag, mig osv? 
Kan du ge mig ett exempel så jag lättare förstår? 
Kram! :)
 
 
Kapitel 44 här under

Kommentarer
Avsändare: Elin & Emma

Älskar din blogg <3 Du skriver grymt bra...Vill du göra länkbyte , vi har ca 400-80 besökare varje dag och vår blogg är bara en fanblogg :) Ha en bra dag !

2013-06-11 @ 09:19:02 - URL: http://jusdrewbieber.blogg.se



Avsändare: Amanda

OMG ska du fortsätta på din förra novell? :D
Den var en av mina favoriter du MÅSTE seröst fortsätta på den...omg jag kan inte vänta xD
Kram\\amanda<3

2013-06-12 @ 22:54:20 - URL: http://biebzznovell.blogg.se



Avsändare: Anonym

Asso skriv exakt som du gör men det ska handla om när dom är yngre asso bråket som hände när dom var tillsammans då.

Svar: Cosette och Justin har aldrig varit tillsammans förrens nu :)
None None

2013-06-13 @ 00:54:01 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback