Published: 2013-06-27 Time: 17:29:00 Filed Under: Slam my way to romance 2

3 - It's killing me

PREVIOUS: ''Jag tror vi ska stanna hemma, har bättre planer för dig och mig'' flinar han och blinkar med ena ögat. 
Mina kinder blossar upp i en röd nyans och jag smäller händerna för ansiktet.
''Justin!''
''You can't blame me, det var faktiskt ett år sen plus så är du min flickvän så egentligen är det inget fel'' 
''Kan vi prata om det sen? Vill helst gå på middagen nu'' ler jag och lägger huvudet på sned.
''Alright, hjälp gamla mannen upp på fötter'' flinar han och sträcker ut sin hand mot mig.
 
 
 
Kelsey's perspektiv:

''Måste du verkligen dricka alkohol med maten?'' frågar jag Justin mjukt när servitrisen går för att förbreda vår mat. Justin suckar högt och kollar på mig med en kall blick. Jag har aldrig riktigt tyckt om att han dricker alkohol med maten och speciellt inte nu när han går på morfin för att linda smärtan han känner.
''Kelsey jag uppskattar att du bryr dig, det gör jag verkligen men kan du sluta oroa dig så mycket?'' 
Jag biter mig hårt i läppen och lutar mig bak mot ryggstödet. Innan vi hinner yttra några mera ord så kommer servitrisen tillbaka med vår mat. Jag drar in doften av spagetti och köttfärsås och börjar försiktigt skära i maten så jag inte spiller ut någonting på min klänning. En tjock obehaglig tystnad lägger sig som ett täcke över oss.
Vad ska man säga till killen man inte har pratat med på över ett år? Jag saknar dig? Allting låter så fel och att fråga hur han mår är knappast till någon hjälp, hur förväntar jag mig att han ska må efter att ha blivit skjuten i bröstkorgen? Super duper mega bra eller? 
''Hur har du haft det?'' undrar han och avbryter den tjocka tystnaden. Jag rycker på axlarna, vad ska jag säga? 
Att jag har suttit på sängen bredvid hans säng dag in dag ut? 
''Jag har haft det bättre, det året var verkligen det värsta i hela mitt liv'' mumlar jag lågt och börjar smått leka med maten. Ett litet leende sprider sig på Justin's läppar och han lägger huvudet på sned. 
''Varför?'' 
''Varför det var det värsta året? Du låg i koma, allting gick så fel. Jag visste inte om du skulle leva eller ..-'' Jag kunde inte säga det sista, jag kan inte ens tänka mig tanken ett liv utan honom. Justin sträcker ut sin hand över bordet och tar ett hårt grepp om min. Jag känner hur en tår sakta rinner ner för min kind. 
Han lyfter upp min hand mot sina läppar och kysser mjukt mina knogar. 
''Har det hänt något jag bör veta?'' frågar han och jag tvekar en sekund, ska jag berätta för honom att Pattie och Jeremy har varit och hälsat på? Jag vet hur han kommer reagera 

''Ska du inte äta Kels?'' frågar han och nickar mot min mat som fortfarande liknar detsamma som den gjorde för en timme sedan. Jag skakar på huvudet och kollar ner på mina fingrar.
''Jag är inte hungrig'' säger jag och tar ett djupt andetag. Justin släpper sin gaffel med en smäll och kollar surt på mig. 
''Varför är du så konstig?'' utbrister han och höjer på ena ögonbrynet, jag rycker till och spärrar upp mina ögon. 
''Jag är inte konstig'' säger jag och Justin reser sig hastigt upp och grimaserar av smärta.
''Justin!'' 
På nolltid är jag vid hans sida och har min ena arm runt hans midja och min andra hand håller hans biceps och håller upp halva hans tyngd. Justin släpper mig omedelbart och puttar mig ifrån honom.
Vem är det nu som beter sig konstigt?
''Kom, vi går'' muttrar han och slänger en bunt sedlar på bordet. Jag kollar först på bunten sedan på honom, hur har han under en så kort tid fått den här summan pengar? Jag suckar lågt och Justin flätar ihop sina fingrar med mina och börjar bege sig mot utgången. Med hastiga steg som jag knappt hinner med så går vi över gatan och till Justin's bil, jag kan slå vad om vad som helst att Justin har ont men försöker att inte visa det. 
Han slänger över mig till andra sidan och släpper min hand, varför har han plötsligt så bråttom? 
Justin ger mig en gest att jag ska hoppa in i bilen. Jag blänger surt på honom och slår armarna i kors över bröstet. 
''Kels hoppa in, jag har inte tid med detta just nu'' säger han och vevar ner rutan på min sida. 
Jag stampar med fötterna som en treåring och hoppar sen in i bilen bredvid Justin, jag biter hårt ihop käkarna och vägrar möta hans blick. Justin's hand vrider om nyckeln och motorn ger ifrån sig ett fräsigt ljud.
Han lutar sig åt sin vänstra sida för att komma åt sina cigaretter som ligger i hans högra ficka.
Om jag spärrade upp mina ögon innan undrar jag hur det ser ut nu.
''Är du fucking dum eller?!'' skriker jag och rycker åt mig cigarett paketet han håller i handen. 
''Kels..'' väser han med sammanbitna tänder.
''Du har gjort en enorm operation som du knappt överlevde och låg i koma i ett år, nu vill du röka och förstöra dig själv eller? Aldrig'' 
''Du har aldrig förut hindrat mig från att röka Kelsey!'' ryter han och försöker sno åt sig paketet, Justin parkerar åt sidan och ger mig sin fulla uppmärksamhet.
''Men nu gör jag, du har precis kommit ut ur sjukhuset, snälla Justin'' ber jag och gör hundvalpsminen. 
''Nej, ge mig paketet nu annars går du hem'' hotar han och sträcker fram handen. 
Jag kollar sårat på honom och knäpper upp bältet.
''Vad gör du?'' frågar han förvånat och höjer på ena ögonbrynet under sina svarta Ray Bans solglasögon.
''Går hem, vad annars'' käftar jag och öppnar bildörren. Han tar ett hårt grepp om min handled men jag rycker åt mig armen och stiger ut ur bilen. Hårt smäller jag dörren bakom mig och ställer mig vid kanten av vägen, några meter bort från Justin. 
''Kelsey, kom hit nu'' fräser Justin och stiger också ur bilen. Jag skakar på huvudet.
Bilarna kör i full fart förbi oss och mörkret har fallit över horisonten, knappt så man kan urskilja personerna som går tätt intill kanten. 
''Sluta larva dig och hoppa in i bilen igen'' 
''Nej, du sa att jag skulle gå hem och det tänker jag göra''
''fine, as you want. Fortsätt va så envis'' muttrar han och tar några steg bakåt.
Han ger mig en sista blick och hoppar in i bilen och kör sedan iväg. Chocken slår mig som en våg och jag stirrar stumt efter bilen som för varje sekund kör allt längre bort från mig. Jag suckar högt och börjar gå hemåt, jag tar av mig mina högklackat och barfota går jag på asfalten och längtar efter att han ska komma tillbaka, om han ens gör det. För varje steg jag tar börjar jag långsamt ångra mig att jag steg ut ur bilen överhuvudtaget. 
Cigarettpaketet håller jag hårt i handen och ger den skulden för händelsen som för några minuter senare utspelade sig. Hur kan Justin vara så dum och ta fram ett cigarettpaket när han nyss har kommit ut ur sjukhuset? Vill han dö eller? Sista tanken får gåshuden på min kropp att slå ut. Jag drar snabbt en hand upp för min arm och huttrar till. Ett ljud hörs bakom mig och jag hoppar skrämt till samtidigt som jag kollar bak, en bil saktar ner så personen kör i samma hastighet som jag går i. 
''Hey sexy, vill du ha skjuts hem?'' flinar en kille som ser ut att vara tvåtre år äldre än Justin, jag skakar på huvudet och ger honom ett fejkat leende. 
''Kom igen babe, jag och du kan ha lite roligt'' säger han och kompisen som sitter bredvid honom börjar flina. 
 
Justin's perspektiv:

Det tog mig allt mod jag hade för att köra iväg från henne. Hon gav mig inget annat val, jag menade inte att hon skulle få gå hem. Det var det sista jag trodde om henne. Det är ovanligt att jag ens låter henne gå ute så här sent speciellt med alla monster där ute som vill henne något illa. För varje meter jag kör ser jag i backspegeln hur sårad hon är. Jag drar ett djupt andetag och tar ut ett annat cigarettpaket jag har i bilen, jag tar en cigg och plaserar det mellan mina läppar och saktar ner hastigheten för att ge ciggen en glöd.
Paketet lägger jag i innerfickan på min jacka och tändaren slänger jag på sätet bredvid mig. 
När den andra änden är på trycker jag ner gasen med foten och suckar högt, jag har trots allt inte tillräckligt med mod för att låta henne gå ensam. Jag tar ett djupt bloss från siggen och gör en U-sväng mitt på vägen. Bilarna bakom mig tutar hejvilt och några räcker tillochmed fingret till mig. Skulle jag inte haft något annat för mig hade jag kört efter dem och bankat skiten ur dem. Ännu ett bloss åker ner för mina lungor och ut genom mina näsborrar. Jag kör snabbt tillbaka och ser en bil köra i en långsam fart bredvid Kelsey, hennes läppar rör på sig men jag kan inte skilja några ord. Jag hör absolut ingenting. Jag parkerar bilen på sidan av vägen och stänger av motorn. Min hand skjuter upp dörren och jag stiger ilsket ut och börjar med hastiga steg gå mot henne. 
''Fuck off innan jag sätter ett skott i pannan på er'' morrar jag och drar Kelsey bakom mig. 
Ett pipigt skrik lämnar hennes läppar och min bröstkorg lyfts tungt upp och ner. Smärtan är outhärdlig och jag i denna sekunden förbannar jäveln som sköt mig. Trots att min bröstkorg skriker ifrån att jag bara ska låta dem köra så skriker min hjärna åt mig att slå dem, att lära dem en läxa att man inte snackar eller håller på med min flickvän. Killarna som sitter i bilen kollar chockat på mig och hans ena kompis skriker åt honom att köra.
Bilens hjul ger ifrån sig en brinnande lukt innan dem med en full fart försvinner ur mitt synfält. 
Jag vänder mig om mot Kelsey och gör en gest åt henne att hon ska sätta sig i bilen, utan ett ord vänder hon ryggen mot mig och hoppar in på sin plats. Väl inne i bilen tänder jag en annan cigarett för att jag tappade min förra på grund av dem fucking äckliga killarna som försökte få min tjej att stiga in i deras bil.
Jag känner Kelsey mer än väl, enda gången hon skulle stiga in i någon främlings bil är bara för att göra mig pissed off för hon vet hur mycket jag hatar när hon åker bil med någon annan än mig eller grabbarna.
Jag möter hennes chockade blick och suckar lågt. Hon kollar ner på sin hand som håller mitt paket och slänger den på mig för att visa hur arg hon är.
''Är du arg baby?'' retas jag och ett brett flin målar sig över mina läppar.
''Käften'' fräser hon och ett skratt lämnar mina läppar, hade jag inte varit på ett ganska bra humör så hade jag stannat bilen och tvingat henne be om ursäkt. 
''Ska vi ha mad sex när vi kommer hem? Kommer du ihåg alla dem gångerna jag tillfredsställde dig baby? Eller alla dem gångerna du skrek ut mitt namn i en orgasm? Yeah babe, I did that'' 
''You're such an asshole''
''Jag tar det som ett ja, vi behöver ha sex. Det var längesen'' 
Bara tanken av hennes nakna kropp mot min fick mig att höja hastigheten. Inom några få minuter var vi framme vid mitt hus. Jag parkerar snabbt bilen och stänger av motorn. Kelsey stiger ut ur bilen och smäller hårt igen dörren efter sig. Ett stort leende breder ut sig på mitt ansikte och jag klämmer hårt hennes rumpa när jag går förbi henne vilket orsakar att hon hoppar upp och ett skrik lämnar hennes läppar. 
''Redan nu kan jag få dig skrika, är du beredd baby för om några sekunder kommer ingen stoppa mig'' viskar jag sexigt i hennes öra och min hand vandrar ner för hennes höfter och mellan hennes ben. 
Hennes andetag blir djupa och jag älskar effekten jag har på henne. Jag kysser mjukt och sexigt hennes hals och slänger upp dörrarna.
''Hey guys, stör inte'' skriker jag och drar med mig Kelsey på övervåningen, hennes kinder blossar upp i en röd nyans och killarna brister ut i jubel. 
 
Kelsey's perspektiv:
 
Han ställer sig bakom mig och jag känner doften av hans parfym blandat med rök. Jag erkänner, den luktar gott men det förändrar inte det jag känner just nu. Jag uppfattar hans leende utan att behöva se det.
”Gud vad du är löjlig. Är du såhär med alla tjejer eller?”, jag står fortfarande med ryggen mot honom och skrattar humorlöst. Han slänger över mitt hår till min andra axel och kysser mjukt min hals med tungan. 
”Berätta Kelsey, hur ska man vara med en tjej?”, börjar han och går ett varv runt mig så han nu istället står framför mig. Jag ler lite smått men försöker behålla allvaret.
”Jo, man ska…”, börjar jag men blir stoppad när hans händer tar ett grepp om min midja igen.
”Får man göra såhär?”, viskar han sexigt i mitt öra och kysser min svaga punkt.
Jag drar mig bort från honom och vänder huvudet mot hans så jag möter hans blick.
''Eller såhär?'' frågar han och kysser hårt mina läppar samtidigt som hans händer glider ner över min rygg och stannar på rumpan. Han klämmer mjukt och ett stön lämnar mina läppar.
''Ingen kille än jag kan släcka din begäran för jag vet precis vad du vill ha Kelsey, ingen'' säger han och sliter snabbt klänningen över mitt huvud. Mitt på golvet står jag framför honom med vita underkläder, redo för vad han har planerat. Han har rätt, ingen kille kan få mig känna den sköna känslan än Justin.
Han vet precis hur jag vill bli rörd och hur hårt. Justin puttar mig hårt ner på sängen så min rygg trycks ner i den mjuka madrassen. Han gränslar mig och pressar vardera hand om mitt huvud och hårt ner i madrassen. 
Mina ben är slingrade runt hans midja och Justin stöter hårt på mig. 
''Detta är vad du har missat'' viskar han sexigt och stöter hårt på mig igen.
Ett högt stön lämnar mina läppar och Justin ler stort mot mig. Han tar självmant av sig jackan och slänger den på stolen som står bredvid sängen. Tröjan åker snabbt av och över mig står han halvnaken, redo att tillfredsställa mig. Jag försöker ignorera såret han har på bröstkorgen och tänker istället på vad som kommer hända härnäst. Jag tänker inte be honom ta det lugnt, han får själv känna efter. Vi båda vill det här. 
''Bara be mig om det älskling'' 
''Snälla Justin''
''En gång till''
''Snälla Justin, tillfredsställ mig'' 
Han sliter snabbt av sig byxorna och Justin böjer sig över mig och kysser gång på gång min hals samtidigt som flera stön lämnar mina läppar. 
''Du vet vilka sexiga moves jag vill se innan vi kör hårt baby'' säger han sexigt och smäller hårt min rumpa. 
Han slänger ner sin jacka på golvet och tar stolen och ställer den framför sängen.
Han sätter sig ner med benen isär och armarna i kors över bröstet.
''Ta av dig bh:n'' beodrar han och jag gör som han säger. På nolltid har bh:n åkt av och ligger istället framför Justin's fötter. Jag ''dyker'' ner i sängen så mina bröst trycks ner i madrassen samtidigt som min rumpa är i luften. Jag vänder mig om så den enda synen Justin har av mig är min rumpa som han tycker är sexig.
Jag börjar försiktigt skaka med rumpan samtidigt som jag går ut i ställningen grodor sitter i. 
Jag hör hur stolen välter bakom mig och när jag kollar bak har Justin pressat sin kompis mot min rumpa. 
Jag känner hur hans bula innanför kalsongerna trycks hårt mot min rumpa och det orsakar flera stön från min mun. 
''Jag tror vi börjar med doggystyle'' stönar han och sliter sönder mina trosor. Innan jag hinner tänka ordet av har han trängt sig in i mig. 

Alright, efter typ 8 dagar får ni ett nytt kapitel. Wow, känner mig världens segaste.
Men iallafall, sist jag skrev ett kapitel va den 18:e & det var meningen att jag skulle skriva torsdagen den 20 för jag har bestämt mig att skriva varannan dag och ibland skriva oftare om jag kan och hinner men istället så åkte jag till sthlm med min kompis och spenderade tid med henne. Vi kom hem nu jättetidigt i tisdags (4 på morgonen) och då sov jag hela dagen för att vi åkte bil dit, jag kände mig jättetrött och sliten. Igår i onsdags så spenderade jag dagen med mina kompisar & idag har ni äntligen fått ut ett kapitel, förlåt att det dröjde så länge. Det var inte planerat att de skulle ta så lång tid men jag har faktiskt ett liv utanför bloggandet också, det här är den längsta dröjningen och kommer inte upprepas, förlåt :(

Okej, det var inte meningen att berätta om halva mitt liv men ville bara förklara varför det har tagit en sån lån tid.. 
Men ni kan väl ändå vara söta & kommenter? :)

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Jätte bra! :)

2013-06-27 @ 18:39:30 -



Avsändare: Anonym

haha det gör inget för väntan, vi alla vet ju att du inte kan sitta o skriva hela tiden, liksom det är ju sommarlov ;) <3
BTW sjukt bra <3

2013-06-27 @ 18:49:34 - URL: http://biebzstoory.blogg.se/2013/june/



Avsändare: Michelle

Jag älskar kapitlet men jag tycker det går så fort mellan dom

2013-06-27 @ 20:08:17 -



Avsändare: Celebnovell

Har länkat dig nu! :)
OMG vad jag älskar detta - speciellt slutet - haha. xD

2013-06-27 @ 22:11:45 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: anonym

Sjukt bra!!! Skriv mer sexscener!!

2013-06-27 @ 22:13:14 -



Avsändare: Anonym

OTROLIGT BRA

2013-06-27 @ 22:40:54 -



Avsändare: Anonym

Meeeeeer

2013-06-27 @ 23:59:25 -



Avsändare: LMSSY

Älskar din novell, vill du göra länkbyte? Svara på min blogg:)

2013-06-28 @ 15:45:23 - URL: http://lmssy.blogg.se



Avsändare: Anonym

Me

2013-06-29 @ 18:56:11 -



Avsändare: Anonym

Jättebra!

2013-07-01 @ 23:41:33 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback