Published: 2013-07-23 Time: 19:52:00 Filed Under: Slam my way to romance 2

9 - Happiness

PREVIOUS: Jag drar hans välbekanta typiska Justin-doft genom näsan och kan inte beskriva fjärilarna i magen den orsakar mig. Efter vad som känns en evighet av lycka sätter Justin ner mina fötter i sanden igen. 
Han lägger en hårslinga som har fallit i ansiktet på mig bakom örat och jag ger honom ett kärleksfullt leende. 
Den här killen som står framför mig, som är ungefär ett halvt huvud längre samt med ögon gjorda av diamanter betyder hela världen för mig. 
''Jag älskar dig'' viskar han mot mina läppar och i nästa sekund är våra läppar hårt tryckta mot varandra och runt oss hörs ljudet av klappande händer. Vad Justin's än orsaker är så vet jag att jag kommer älska honom, no matter what.
 
 
 
Justin's perspektiv:

Höra hennes skratt och i nästa sekund känna hennes armar runt min hals fick hela zoo:et i min mage vakna till liv. Vad än Kelsey gör med mig så vill jag inte att hon ska sluta, hon får mig känna lycka och glädje. 
Jag flätar mina fingrar i hennes hår och trycker henne tätare intill min kropp om det ens är möjligt. 
Hennes bruna långa hår faller ner för hennes axlar och doftar hennes typiska vaniljdoft som jag älskar. 
''Kom'' säger jag hest och flätar ihop våra fingrar, människorna som samlades runt oss börjar försvinna och knappt några minuter senare står jag och Kelsey själv på den tomma stranden. 
Jag börjar leda henne mot kanten av vattnet. Vi sätter oss ner på den lilla filten jag har lagt ut och Kelsey sätter sig mellan mina ben. Jag slingrar mina armar runt hennes midja och hon lutar bekvämt huvudet bak på min axel.
''Jag älskar dig'' säger jag och pussar henne på huvudet. Ett gulligt leende sprider sig fånigt på hennes läppar och ett skratt lämnar min strupe. Jag älskar dagar som dessa, då vi båda kommer överrens och vi kan bete oss som normala tonåringar som har fallit i en djup trans och fått känna den där viben av sann romans.
''Jag älskar dig med'' säger hon och kollar upp på mig, jag böjer mig försiktigt ner och möter hennes läppar halvvägs i en mjuk kyss. Jag skulle aldrig tröttna på att höra dem tre orden, speciellt när dem kommer från henne. Jag lutar mitt huvud mot hennes och vi båda kollar ut mot vattnet, dem små vågorna slår mor kusten och lukten av havsvatten borrar sig genom våra näsor. 
''Jag önskar att vi kunde sitta så här förevigt, att tiden bara kan frya till is nu'' 
Jag vet att jag önskar detsamma, jag tänker aldrig någonsin lämna henne igen. Inte denna gången.
Vad som än händer, vilka hinder som än kommer i vår väg så vet jag att vi kommer klara det. 
 
follow me on instagram @carolinaabarbosa_ | via Tumblr

Jag sträcker mig efter picnik korgen och tar upp jordgubbar som Haley doppade i choklad innan hon packade ner dem. Överraskningen var min idé och med hjälp av Haley så kunde jag få det gjort, från början av mitt och Kelsey's förhållande kunde jag inte stå ut med Haley men nu känns det... okej. Bättre än innan. 
''Öppna munnen'' säger jag och stryker med jordgubbens spets på hennes mjuka läppar. 
Hon öppnar munnen och hugger snabbt efter jordgubben. Jag skrattar och äter upp den andra halvan av jordgubben som är kvar. Jag tar upp en annan jordgubb och håller den framför Kelsey's mun. 
Hon sträcker sig efter jordgubben och innan hon hinner hugga till igen så pressar jag ihop våra läppar till en hård kyss. Jag lägger mig ner på filten och Kelsey följer efter, hon avbryter kyssen och vilar huvudet på min bröstkorg. Min hand åker ner för hennes midja och stannar på hennes vältränade rumpa jag så många gånger har känt på. Kelsey sträcker sig efter jordgubben jag håller i handen och biter ännu en gång av halva.
''Mhmm'' mumlar hon och sträcker sig själv efter en jordgubb.
''Jag vet något som är ännu godare'' flinar jag och blinkar med ena ögat mot henne. 
Hon himlar med ögonen och slår mig skämtsamt på axeln.
''Pervo''
 
Vi har suttit tysta i någon timme just nu och bara njutit av varandras tysta sällskap. 
Att ha henne liggandes i min famn är något jag aldrig kommer tröttna på, det är en sak av hundra som jag älskar. Jag stryker försiktigt fingrarna över Kelsey's hår och min ena hand åker upp och ner för hennes lår och riktar olika mönster.
''Det börjar bli kallt Kels, ska vi gå?'' frågar jag, Kelsey nickar mot min axel och reser sig upp. 
Hon sträcker ut handen till mig och med hjälp av henne reser mig jag upp. 
Jag lägger omedelbart min arm runt hennes midja och börjar gå mot limosinen som står på samma plats som den stod på för några timmar sen. Natten har lagt sig som ett täcke över horisonten och vinden blåser kallare än innan. 
''Ska vi inte städa efter oss?'' frågar Kelsey och jag skakar omedelbart på huvudet.
''Grabbarna fixar det'' svarar jag och öppnar bildörren till henne, hon sätter sig omedelbart i bilen och jag hoppar in efter henne. Kelsey lutar sitt huvud mot min axel och jag lägger min arm runt hennes midja.
''Somna inte än baby, vi är snart framme'' säger jag och pussar hennes panna. 

''Tack så mycket!'' säger Kelsey och hoppar ut från bilen, hon flashar chauffören ett av sina gulliga leende och går före mig in till huset. Jag ger chauffören ett stort leende och klappar honom på axeln innan jag vänder mig om och följer efter henne in. 
''Hej grabbar!'' säger jag och sätter mig ner i soffan bredvid Bruce. De alla kollar nyfiket på mig och jag rycker på axlarna. Jag vet att de vill höra vad som har hänt men inget speciellt har hänt.
''Inget sex?'' frågar Damon rakt på sak och ett flin sprider sig på mina läppar.
''Nope'' svarar jag och skakar på huvudet, ikväll handlade om allting förutom sex. 
''Vad är meningen med att åka till stranden med en kvinna om man inte ska strippa av henne bikinin?'' muttrar Quinn och rynkar pannan. Jag rycker på axlarna och Haley ger Quinn en mördarblick. 
''Allting handlar inte om sex fellas'' säger Kelsey som har hört vår konversation och valt att delta.
Busvissel hörs från killarna och de ögar Kelsey nerifrån upp. hon har fortfarande på sig sin klänning och snurrar ett varv så de kan se hela henne. 
''Snacka om att va snygg för att besöka stranden i någon timma'' säger Damon och spärrar upp ögonen.
''Ey, fuck off. Hon är min!'' fräser jag surt och drar ner Kelsey i mitt knä. 
Ett flin sprider sig på hennes läppar och jag lägger min hand på hennes lår och ger Damon och Quinn mördar blicken. 
''Vi vet hon är din bro men vi kan väl ändå få ge henne kopplimanger'' käftar Quinn emot och lägger upp sina ben på bordet. 
''Nej'' morrar jag och Kelsey lägger sin hand på mitt bröstkorg.
''Lugna dig babe'' viskar hon och lägger sina armar runt min hals. 
Hon är min och bara min, jag äger henne. Jag är den enda som har varit inne i henne och så ska det förbli för hon är bara min.

ni börjar bli dåliga på att kommentera guys :(

Kommentarer
Avsändare: emilia

bra mer!

2013-07-23 @ 21:13:05 -



Avsändare: Celebnovell

Aww Justin är så överbeskyddande! ^^ Perfekt!

2013-07-23 @ 21:34:35 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Emelie

Jätte bra! :)

2013-07-23 @ 22:03:11 -



Avsändare: Biebzstoory

Sjut bra❤

2013-07-23 @ 22:09:42 - URL: http://biebzstoory.blogg.se



Avsändare: Anonym

Jag tror att det var för problemet som hände på Blogg.se. Man kunde inte kommentarer :) KAPITLET VAR SJUKT BRA

2013-07-23 @ 23:59:41 -



Avsändare: D

Asbra kapitel

2013-07-24 @ 00:00:06 -



Avsändare: Anonym

Du e så fkn bra Asså man vill ibte att det ska ta slut på riktigt ahahaha man tänker fan vrf tog den slut så snabbt Hahah jag älskar dig för My ket

2013-07-24 @ 00:36:53 -



Avsändare: Victoria :D

Riktigt bra! Gillar den avundsjuka Justin ;)

Kan inte du skriva ut din mejl så man kan kontakta dig? :)

2013-07-24 @ 07:51:47 - URL: http://onedirectionland.blo.gg



Avsändare: kelly

Såååå bra

2013-07-24 @ 14:55:52 -



Avsändare: Michelle

Jag älskar det och jag gillade när killarna kollade på Kelsey och börja busvisslade :)

2013-07-24 @ 15:30:13 -



Avsändare: YOHIO

Bra!!! Men har du lust med länkbyte? Isf länkar jag när du har

2013-07-24 @ 20:14:17 - URL: http://myswaggiestory.bloggplatsen.se



Avsändare: Thilda

bra som typ alltid! Längtar till nästa.. :D

2013-07-24 @ 21:38:08 -



Avsändare: Anonym

GGGRRRRRYYYYMMMTTTTT

2013-07-25 @ 00:39:58 -



Avsändare: Jasmine

Jäääättteee braaa:) due jätte duktig på att skriva:) kraam:)

2013-07-25 @ 14:05:53 -



Avsändare: Agnes

Rysligt bra kapitel! Älskar killarna och Kelsey's relation.

2013-07-25 @ 17:29:50 - URL: http://justinbdrew.blogg.se



Avsändare: Anonym

Meeeeeeer

2013-07-25 @ 20:48:21 -



Avsändare: Anonym

braaa! :)

2013-07-25 @ 22:52:13 -



Avsändare: Anonym'

Förlåååååt, har haft så himla fullt upp just nu! Åker bort i helgen och kommer nog inte ha någon tillgång till internet så kan nog inte ens läsa då heller! :(
Känns verkligen tungt i hjärtat. Men jag ska trotsa att odds & försöka läsa så fort jag får tid & internet, jag svär!
Passar på att säga nu att du är hur grym som helst, bäst helt enkelt, och fortsätt skriva! Kan inte beskriva med ord hur jäkla bra det är!

Älskar när justin är sådär! Urgullig! Men jag älskar även badboy justin. Dem är bra på olika sätt liksom!
Asså usch vad jag älskar det! Älskar dig! Älskar allt!
Puuusssss& massa kramar!

2013-07-26 @ 00:06:55 -



Avsändare: Anonym

Amazing as Always love it
längtar tills nästa kapitel kommer

2013-07-28 @ 13:20:54 -



Avsändare: Anonym

när kommer nästa? kan inte vänta 😩

2013-07-29 @ 14:49:24 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback