Published: 2013-07-02 Time: 22:39:00 Filed Under: Slam my way to romance 2

4 - Confessions

PREVIOUS: Jag börjar försiktigt skaka med rumpan samtidigt som jag går ut i ställningen grodor sitter i. Jag hör hur stolen välter bakom mig och när jag kollar bak har Justin pressat sin kompis mot min rumpa. Jag känner hur hans bula innanför kalsongerna trycks hårt mot min rumpa och det orsakar flera stön från min mun. 
''Jag tror vi börjar med doggystyle'' stönar han och sliter sönder mina trosor. Innan jag hinner tänka ordet av har han trängt sig in i mig. 
 
 
Justin's perspektiv:

''Det där var helt perfekt älskling'' säger jag och lägger mig ner bredvid henne.
Kelsey tar djupa andetag och lägger sitt huvud på den oskadade delen av min bröstkorg.
Jag börjar försiktigt och mjukt leka med hennes hår, vira en slinga runt mitt pekfinger. 
''Vad tänker du på?'' frågar hon och kollar upp på mig. Hon drar täcket över sin nakna kropp, jag kysser mjukt hennes läppar och rycker på axlarna.
''Inget särskilt''
Hon rättar till sin ställning och börjar rita mönster på min mage med toppen av sitt pekfinger. 
En rysning for genom min kropp som en våg och ett litet leende sprider sig på mina läppar.
Gud vad jag har saknat det här, att bara ligga bredvid varandra och hålla om henne. 

Nästa dag:
 
Lyckligtvis sov vi från igår tills idag, ska jag erkänna så gick vi och la oss jättetidigt.
För att vara mig alltså så är det tidigt. Jag drar en sovande Kelsey närmare min kropp och pussar henne mjukt på pannan. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon som kunde stå ut med mitt skit eller vara med mig överhuvudtaget. Jag är ingen lätt människa att vara med, jag har dåliga sidor precis som alla andra.
En sak jag absolut inte gillar är när någon försöker bossa runt över mig. Det är ett stort nej. 
Ett stön lämnar Kelsey's läppar och efter några sekunder slår hon upp sina bruna ögon jag för tre år sen föll för.
Allt vi har varit igenom tillsammans har tagit oss till det stället vi nu står på. 
''Godmorgon'' viskar hon och kysser min axel. 
''Godmorgon'' ler jag och pussar mjukt hennes panna. 
Kelsey drar ena täcket runt sig och reser sig upp. Jag himlar med ögonen, det är ingenting jag inte har sett förut. 
''Jag drog mina händer genom din kropp för tio timmar sen Kels, du har ingenting att gömma för mig'' 
Det är en dum vana hon har fått, att alltid gömma sin sexiga kropp under kläder eller täcke. 
Hon rycker åt sig ett par rena nya underkläder och innan hon försvinner in till badrummet kysser hon snabbt mina läppar. Min tanke var att rycka av henne täcket och låta henne gå till badrummet naken men när hennes läppar hårt slog mot mina glömde jag världen för några sekunder. Jag suckar lågt och reser mig upp. 
Jag låter täcket falla till golvet, jag hör hur duschen slogs på och ett busigt leende leker sig på mina läppar. 
En annan dum vana Kelsey har är att alltid lämna dörren öppen när hon är ensam hemma eller med mig. 
Jag öppnar tyst dörren och smyger in. Hennes nakna rygg är vänd mot mig och två steg senare står jag under vattnet med henne.
''Sexy'' viskar jag i hennes öra och kysser hennes nakna hals. Hon hoppar till och vänder sig raskt om. 
Ett leende är klistrat på hennes läppar och hon låter sina händer vila på min bröstkorg. 
''Rond två?'' frågar jag som mer låter som ett påstående. Ett flin breder ut sig på hennes läppar och hon nickar. 
Jag trycker hennes rygg mot min bröstkorg och mina händer känner mjukt på varje del av hennes kropp.
''Dem brösten alltså'' mumlar jag och börjar leka med hennes bröstvårtor.
Ett högt stön lämnar hennes läppar och jag märker på hennes ben att knäna är nära på att vika sig.
''Ska jag låta dig komma på detta viset baby?'' viskar jag i hennes öra. Som svar får jag bara ett stön tillbaka. 
 
''Okej, nu får vi duscha. På riktigt'' flinar hon och sköljer vatten över kroppen.
Jag ställer mig tätt intill henne och låter vattnet skölja väck allt det äckliga från rond två. 
''Kom'' säger jag och häller en klick schampoo i min handflata, jag gnuggar händerna mot varandra innan jag smörjer in det i Kelsey's hår. Jag tar duschslangen och i ett enda svep sköljer jag av schampoot. 
''Din tur'' säger hon och tar en klick schampoo på handflatan, hon gnuggar in schampoot i mitt hår och masserar min hårbott. Jag lutar mitt hår belåtet bakåt och sluter ögonen. 
''Jag sköljer av det nu'' varnar hon och häller vatten över huvudet på mig.
 
Jag slänger en torr handduk runt min blöta kropp och låter mitt hår falla blött och lockigt ner för axlarna. 
''Du är så fin i lockigt'' mumlar Justin och pussar min tinning. Jag ger honom ett litet leende och slänger på mig ett par röda matchande trosor. 
''Röda trosor till brun hy, sexigt'' flinar han och smäller mig på rumpan, jag himlar med ögonen och sätter hårfönen i kontaktutdraget. Mitt hår faller på min högra axel och med hårfönen i vänstra handen torkar jag håret för fullt.
När mitt hår äntligen är torrt och står åt alla möjliga håll lägger jag ifrån mig hårfönen och går in i min gaderob.
Jag tar fram en kort vit blommig klänning som sitter åt på min kropp. 
Håret väljer jag att ha naturligt ner för mina axlar.
''Kom nu, jag är hungrig'' muttrar han och går före mig ner till killarna som redan sitter i köket och snackar om allt mellan himmel och jord. Så fort vi kommer in tystnas alla och ett brett leende breder ut sig på Justin's läppar.
Jag försöker så gott jag kan gömma mig bakom honom men för att retas med mig flyttar han sig fort åt sidan.
Killarna sitter runt bordet med ett brett flin och för engångsskull ser jag Haley ha ett brett leende på sina läppar.
Ett leende som är värt diamanter som jag inte har sett på länge,
''Alright, man hörde mig inte så mycket. Överdriv'' muttrar jag och vet precis vad dem vill prata om.
''Åhh Justin hårdare, ahh!'' härmar Haley mig med en ljus stämma. Alla killar inklusive Justin brister ut i skratt och själv står jag mitt i köket med ett tomat rött ansikte. 
''Inte alls högt, nejnej'' retas Damon och lägger till ett litet flin i slutet på sin mening. 
''Okej, det räcker. Att ha sex är naturligt'' säger jag som om det vore den mest uppenbara saken.
''Äntligen har jag fått in det i ditt huvud baby'' ler Justin och klappar på sitt knä.
Jag himlar med ögonen mot honom och sätter mig ner i hans knä. Jag tar ett bett av hans macka som han redan har börjat äta på och Justin ger mig värsta mördarblicken. Om blickar bara kunde döda hade jag fallit pladdaskt på marken. Något Justin avskyr mer än folk som har en attityd är när någon äter hans mat, oavsett vem.
För att inte hamna på Justin's dåliga sida tar jag en toastmacka som ligger helt övergiven på bordet och börjar bre med smör och ost. Tugga efter tugga åker ner för min hals och till sist finns det ingenting kvar.
''Justin, kan jag snälla få en av dina mackor?'' frågar jag och putar med underläppen samtidigt som jag försöker göra hundvalpsminen. Justin morrar åt mig som om han vore en hund och ger mig sen mackan han håller i, jag spricker upp i ett stort leende och placerar en mjuk kyss på hans läppar som ett tack. 
 
''Vi drar ut någonstans'' säger Justin och drar upp mig ur soffan där vi alla ligger och degar. 
Jag suckar lågt och reser mig upp. Jag hatar när någon drar upp mig då jag ligger så bekvämt och skönt. 
Smärtan i Justin's ögon går inte och missa. Omedelbart börjar oron inom mig stiga och inom lopper av tre sekunder slänger jag mig försiktigt över honom. Han kollar på mig som om jag vore dum i huvudet och höjer sedan på ena ögonbrynet.
''Har du ont? Har du tagit dina mediciner?'' överrumplar jag honom med frågar.
Han suckar högt och det är det enda svaret jag behöver för att veta att han inte har tagit sina mediciner.
Typiskt Justin att aldrig följa vad doktorn säger eller vad som är bäst för honom överhuvudtaget. 
''Kommer döda den jäveln'' viskar Justin för sig själv och drar snabbt på sig sina svarta supra skor. 
Han överväger för en sekund ifall han ska ta med sig sin svarta keps eller inte och bestämmer sig sedan för att inte ta med sig den. Utan ett ord till mig går han ut och lämnar dörren öppen i en gest som visar att jag ska följa efter honom. Justin sätter sig i en silvrig Audi R8 och jag rynkar på ena pannan, sist jag var här ute och det var igårkväll så fanns absolut inte denna bilen på uppfarten.
''Jus..-''
''Fråga inte'' morrar han och startar bilen som ger ifrån sig ett brummande ljud. 
Han kör snabbt ut från uppfarten och börjar köra i en riktning jag aldrig har befunnit mig vid förut. 
''Vart ska vi?''
''Fråga inte sa jag!'' halv skriker han aggresivt och jag ryggar bakåt. Varför den hastiga humörssvängningen? 

 
Vi har säkert kört i fyrtio minuter nu och ännu inte kommit fram till destinationen. 
Runt oss finns skog, skog och ännu mera träd och skog. Justin vägrar fortfarande att berätta för mig vart vi ska. 
Bilen svänger upp till höger på en grusväg och stannar precis i kanten av klippan. 
Jag kollar mig förvånat runt och min blick vilar till slut på Justin. Utan att kasta så mycket som en blick på mig stiger han ut ur bilen och slår ut med armana. Vi är säkert hundra meter över hav, på en klippa. 
Mitt ute i ingenstans. Jag går runt på klippan och stannar vid ett träd som är markerat med nummer '2' 
''Här..-'' börjar Justin och slår ut med armarna och snurrar runt. 
''-..var den första gången jag blev skjuten, någonsin'' fortsätter han och jag spärrar chockat upp ögonen. Aldrig har Justin berättat för mig om sitt liv, att prata med mig om hans kriminella liv har aldrig varit en höjdare för oss två. För jag blir sur när jag hör vad han har gjort och Justin är så hemlighetsfull av sig att han knappt berättar för mig vart han ska gå. 
''Det var inte så illa, blev bara skjuten i benet'' förklarar han när han ser min chockade min. 
Justin drar upp ena benbyxan en bit och avslöjar sitt ärr som man tydligt lägger märke tilll men som jag har varit dum och inte lagt märke till. För han är det inte illa men för mig är det hela världen, vi är två helt olika personer. 
''Vad hände sen?'' undrar jag hest och lutar huvudet på sned. 
''Jag åkte in till sjukhuset, gjorde en operation. Kom ut igen. Dödade jäveln som sköt mig och ja'' säger han och rycker på axlarna. Jag ryggar mig förskräckt bakåt och kollar på han med mixade känslor. 
Mina känslor är blandade, jag känner allt på en och samma gång. 
''Du behöver in..-''
''Jag vill Kels, kanske inte allt men någonting'' säger han och lägger sin ena arm runt min midja. 
''Åkte du in?''
''Va?''
''Åkte du in för att du...-?'' undrar jag och avbryter mig själv, jag kan inte säga det. Det vill bara inte komma ut.
Jag gör olika gester med händerna åt Justin för att få honom att förstå. 
''Dödade honom? Nej, jag har mina tricks'' 
''Med det här Kels vill jag bara berätta för dig att jag är inte som alla andra, jag vill inte vara det heller. Det du har upplevt med mig är min vardag. Min vardag är att döda, råna, förstöra och allt det skitet Kels. Jag vet att du inte gillar det men det är vem jag är. Jag vill inte att du ska se mig som en annan person. Jag är Justin Bieber, killen som är eftersökt i tio andra stater i USA och som har Startford rullande under sina händer'' 

Bättre bilder kommer upp, jag har inte internet för min bror tog med sig det till helsingborg.. 
Så jag delade mitt eget internet (från mobilen) och jag vet inte hur länge det håller så jag slutar skriva här, haha. 
Kommentera :)

Kommentarer
Avsändare: Anonym'

BENBYXAN?!
AHAHAHAHAHAHHHAHAH ASSÅ ÄLSKAR DIG<3

hur bra som helst som vanligt, mer! due bäst!

2013-07-02 @ 23:36:38 -



Avsändare: Celebnovell

Jättebra men hur blir det med vårat länkbyte? :)
Jag gjorde det för några dagar sen - tacksam för svar.

2013-07-02 @ 23:53:18 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! :)

2013-07-03 @ 02:34:50 -



Avsändare: Agnes

Älskar det! Meeeer?

2013-07-03 @ 08:50:41 - URL: http://justinbdrew.blogg.se



Avsändare: Anonym

Meeeeeeeeer

2013-07-03 @ 11:25:54 -



Avsändare: "

skulle du inte uppdatera varannan dag?

2013-07-05 @ 01:26:38 -



Avsändare: Anonym

Grymt!

2013-07-08 @ 09:37:41 -



Avsändare: Emelie

Länkbyte?? Jätte fin blogg btw 😊

2013-07-09 @ 00:30:24 - URL: http://justtwitter.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback