Published: 2013-01-06 Time: 14:36:00 Filed Under:

Wanted to say this for so long

 
 
Det gör mig glad att du tycker det! :D'
Ja, jag har redan gjort upp scener i huvudet vad den nya novellen ska handla om
& så har jag även varit ute på nätet & sett ifall någon har fått samma idé som mig men
det verkar ingen ha haft än sålänge så ingen kan klaga på att jag ''härmar'' en annan blogg.
 
Jag blir så extremt glad & sitter & ler som ett fån när jag får kommentarer som
''din novell är bland dom bästa jag läst'' eller
''Du har en awesome novell!'' 
ochsåvidare ochsåvidare! :'D
 
 
 
Nej, jag -vad kan man säga- tog idén om att hon skulle få ont från en annan blogg
och formerlerade det på mitt sätt.
 

Det är ganska många som har kommenterat något i stil med
''du har tagit detta från en annan blogg'' osv osv den senaste tiden
& jag har försökt ignorera det men nu får jag nog ta tag i det.
 
nej jag har inte tagit någoting från en annan blogg utan jag har tagit idén och formerlerat det på mitt sätt.
Vilket betyder att jag har ändrat & lagt till ganska mycket så det lixom blir hur jag vill beskriva situationen.
Det är skillnad mellan att ta någoting rakt av eller att ta idén från den bloggen och formerlera det på sitt sätt
& vi alla bloggare har för det mesta ALLTID något som liknar en annan blogg & det kan vi absolut inte hjälpa, right?
Vi alla skriver om ''bad boy'' - Justin nu för tiden eller ''Justin blir kär i OLLG - tjejen'' så egentligen förstår jag inte varför vi får såna kommentarer..
 
Menar absolut inget illa med detta utan jag vill bara göra det klart för dem ''nya'' & ''gamla'' läsarna om hur det egentligen är. Det är absolut inte roligt att få såna kommentarer men sålänge jag har
mina Swaggieläsare på min sida så mår jag alldeles utmärkt & tänker fortsätta att skriva! :)
 
& jag menar absolut inte något illa till tjejen som ställde frågan om ''jag-har-ont-när-vi-har-sex'' snacket. Utan jag vill som sagt bara berätta hur det egentligen står till.
 
Ha en fortsatt bra dag & kapitel 88 är härunder!
 

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback