Published: 2013-01-20 Time: 09:09:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 92 - Kill that bastard

PREVIOUS: ''Vart ska du babe?'' ropar Justin bakom mig.
''Hem!'' ropar jag tillbaka över axeln och går ut i kylan. Jag springer fram till bilen med Haley tätt efter mig och vi båda hoppar in i den kalla bilen.
''Jag verkligen avskyr kyla!'' fräser jag och startar bilen och höjer värmen till max.
 
 Tumblr_mgvp743vjv1rluur8o1_r1_1280_large
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:

''Kelsey, vakna!'' muttrar en mörk röst och skakar om mig för fullt, jag slår upp ögonen och möter Andrew's bruna ögon. Jag suckar och sätter mig upp och kollar med trötta ögon på min bror. Jag sneglar på klockan och ser att den visar siffrorna 10:21 stora och röda. Jag slänger av mig täcket och reser mig upp, Haley har redan vaknat för det är tomt på hennes sida av sängen. Jag tar på mig mina Hello Kitty tofflor och vrider snabbt på huvudet.
''10:21? JAG MISSAR SKOLAN!'' skriker jag och springer fram till gaderoben.
Huvudet börjar dunka av den hastiga farten.
''Lugn babe, jag sa åt Bruce att sjukanmäla dig och Haley'' flinar Justin och lutar sig på dörröppningen.
''En fråga, vad i helvete gör du här?'' fräser jag och Justin höjer på ena ögonbrynet.
''Vaknat på fel sida?''
Jag nickar och släpper jeansen jag håller i och kryper ner under täcket igen. 
''Jag kan nog allt ändra på der!'' ler han och går in på mitt rum och smäller igen dörren efter sig. 
 
''FRUKOST!'' skriker Haley och slänger upp dörren, jag rycker till och avslutar den heta kyssen som har pågått en stund. Jag reser mig upp och tar på mig min bh och en stor tjocktröja över. Justin smäller mig på rumpan och går förbi mig och ut till köket. Jag tippar efter honom och slår mig ner på stolen bredvid Andrew.
Min och Haley's blick fastnar på Justin's magrutor och i den sekunden tror jag att vi båda vill upp och slicka dem. Justin ger oss ett busigt leende och både jag och Haley kollar ner på bordet och rodnar.
''Lyx dig som har fått dra dina händer genom hela hans kropp'' fnittrar Haley lågt så bara jag hör. 
Ett skratt lämnar mina läppar, jag kan verkligen skatta mig lycklig.
Justin lägger fram tallriken som innehåller, ägg och bacon och en rostad macka framför mig och ger mig en puss på pannan.
''Mig då?'' frågar Haley och stirrar på Justin.
''Det kommer!'' ropar Quinn, jag och Haley rycker till. Hur kom han in?
''Jag kom in genom fönstret för 5 minuter sen när ni var helt inne i Justin's kropp'' flinar Quinn och blinkar med ena ögat mot Haley. Quinn lägger fram tallriken framför Haley och pussar henne också på pannan. 
Jag ler åt hur fina dem är tillsammans och Andrew skakar på huvudet och börjar skratta.
''Vart är din flickvän då D?'' frågar Quinn och boxar Andrew skämtsamt på axeln.
''Här'' mumlar en pipig röst och vi alla vänder våra blickar till dörröpningen där någon söt tjej som ser ut som 15 år står och tittar på.
''Hey babe!'' ler Andrew och reser sig upp, han böjer sig ner och lämnar en mjuk kyss på hennes läppar. 
''Hur gammal är hon?'' frågar Justin och ställer sig bakom mig.
''15 och hon är MIN bro!'' flinar Drew och lägger en arm runt hennes midja.
''What's your name beautiful?'' 
''Bonnie McFadden'' 
''Hey Bonnie!'' hälsar vi alla glatt och spricker upp i ett leende.
''Hej'' rodnar hon och sätter sig på stolen mittemot mig.
Andrew lägger fram en tallrik framför henne som precis innehåller som vårt och ger Bonnie en puss på pannan.
''Vilka gentleman ni är!'' skrattar Haley och lägger huvudet på sned. Justin och Quinn rycker på axlarna.
Andrew är 2 år äldre än Bonnie och jag tycker att det är en jättebra årsskillnad mellan dem. 
 
''DÖDA DEN JÄVELN!'' skriker jag och studsar upp och ner på golvet.
Justin börjar skratta och blir just då mördad av en zombie.
''Du kan fan inte spela!'' fräser jag och rycker kontrollen ur hans händer. Justin och Quinn viker sig dubbelt av skratt och jag trycker på play och börjar omedelbart spela. Allt jag har i huvudet är att döda den jävla zombie och gå vidare till nästa omgång.
''In med tungan babe innan jag biter den!'' flinar Justin och jag stoppar omedelbart in tungan i munnen igen. 
''Jag vill med spela!'' ropar Haley och springer ut från köket och hoppar över soffan som en riktig ninja.
''Jag med!'' ropar Bonnie och springer efter henne. Vi tjejer sitter på golvet och killarna sitter på soffan bakom oss.
''Döda den då!'' skriker Bonnie och smäller knytnäven på mattan.
''JAAA!!'' skriker jag när jag har klarat av omgången och gått vidare till nästa. 
''Du suger Justin, Kels vann över dig!'' flinar Haley och tar kontrollen från mig.
 
 

Kommentera. 
 

Kommentarer
Avsändare: Frida❤

Meeer! Din novell äger! <3

2013-01-20 @ 10:31:39 - URL: http://fridacarbin.blogg.se



Avsändare: Michelle

Haha jag gillar det. Vem skulle inte kolla på Justins mage? Jag vet att jag skulle göra det varje dag om jag kunnde

2013-01-20 @ 10:32:11 -



Avsändare: Sofia

Haha,"DÖDA DEN JÄVELN" Gryymt braaa

2013-01-20 @ 11:07:51 - URL: http://Biebercrew.blogg.se



Avsändare: Alice

Så jäkla bra, mer:D

2013-01-20 @ 11:40:53 -



Avsändare: Alexandra

Jätte bra kapitel :D MERA!!

2013-01-20 @ 12:38:59 -



Avsändare: Anonym

Jätte bra!! Mer :) jag önskar att jag var kelsey

2013-01-20 @ 12:42:05 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2013-01-20 @ 12:52:56 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Elina

BÄST!!
MERMERMERMERMERMERMERMER!!!!
Skriv ett as långt kapitel nån gång SNÄÄÄLLLLA!!!!!

2013-01-20 @ 13:26:39 -



Avsändare: Celebnovell (Romina)

Skrattade ihjäl mig på slutet! XD

2013-01-20 @ 13:30:08 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Hanna

Tråkigt lite men ändå bra

2013-01-20 @ 14:39:36 -



Avsändare: emeliebieber

Älskar dig!♥
mera! ;)

2013-01-20 @ 19:36:47 -



Avsändare: Fanny

Meeeer :)

2013-01-20 @ 19:43:00 -



Avsändare: Anonym

mer! :)

2013-01-20 @ 19:57:24 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!

2013-01-20 @ 20:37:49 -



Avsändare: Cindy

Så jävla bra :D mera

2013-01-20 @ 22:35:29 -



Avsändare: Lovisa

Snälla mera? :D älskar din novelll! :D<3
och skulle inte du göra ett kapitel varje mån ons fred och kanske helger? <3 :D
jajja ge mig mer att läsa!!

Svar: Jo men just nu så kommer skolan & familjen i vägen, vårterminen är en termin där jag har mycket prov & sånt iochmed att jag går i nian & behvöer göra nationella så jag får mina slutbetyg & jag försöker plugga järnet men ändå hålla bloggen igång lite då & då :) <3
None None

2013-01-26 @ 22:29:50 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback