Published: 2013-01-17 Time: 11:57:22 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 91 - Something's special about him

PREVIOUS: ''Uhmn hej'' säger en ung killer, kanske i min ålder med brunt hår och blågröna ögon.
''Hej..'' mumlar jag nervöst.
''Killar, det här är Haley, Haley det här är Carlos, Chase, Arwin och Ian'' presenterar Quinn. 
 
 
Tumblr_mfuhk2nu6j1ra8jgho1_500_large
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:

''KELSEY!'' skriker Chase glatt, jag slänger mig runt hans hals och kramar honom hårt. Chase lyfter upp mig och snurrar med mig ett par varv innan han sätter ner mina fötter på golvet igen. Jag ser i ögonvrån hur Justin surt biter ihop käkarna men försöker behärska sig. C'mon, inte ska han väl bli sur för att jag kramar Chase?
Jag kramar resten av gänget som består av Arwin, Ian och Carlos. Damn, killarna vet verkligen hur man ska få en tjej på fall. Jag sneglar mot Haley och ser hur hon har blicken helt inne i Arwin, jag himlar med ögonen och smyger fram till henne och slår henne lätt på bakhuvudet. Hon rycker till och vänder sig hastigt om och pustar ut.
''Ska du stirra så får du förfan vara lite diskret!'' väser jag i hennes öra och börjar flina.
''Det är någonting med honom som är speciellt!'' 
Jag kollar bort mot Arwin's håll som är helt inne i ett samtal med Damon. Jag kan inte göra annat än att hålla med Haley, det finns faktiskt någonting som är speciellt med just Arwin. 
''Vad tjattrar ni om?'' frågar Quinn och sticker sitt huvud mellan mitt och Haley's.
''Ingenting!'' säger jag snabbt och armbågar hårt Haley. 
''Absolut ingenting'' kvider Haley och masserar sina revben där jag med vilje har armbågat henne.
Quinn rycker på axlarna och drar bak huvudet. Jag pustar ut och kollar på Haley med lättnad.
''Hur gamla är dem?'' frågar Haley och trycker ihop sitt huvud med mitt.
Jag rycker på axlarna, de kan inte vara mer än 23.
''19-20 skulle jag gissa på'' svarar jag och Justin dyker upp och ställer sig framför mig och Haley.
Vi kollar upp mot honom och ler ett fejkat leende. Misstänksamma såg vi nog allt ut.
''Vad gör ni två?'' frågar Justin och ställer sig mellan mina ben. Justin börjar leka med mitt hår och smeka min hals. Fuck, den killen hittar seriöst alltid mina svaga punkter. Jag lägger min hand på baksidan av hans lår och smeker försiktigt med tummen, vilket jag vet att Justin älskar. Justin's hand lämnar min hals och börjar smeka mjukt mitt nyckelben.
''Snackar!'' säger Haley snabbt men Justin ger inte henne någon uppmärksamhet alls, han får syn på någonting och böjer sig ner mot mig och ger mig en hård kyss som inte innehåller något spår av känslor.
''Be right back!'' säger Justin och försinner bort mot köket, jag rycker på axlarna och suckar.
''Det här kommer bli en lång kväll'' muttrar jag och lutar mig bak i soffan 
 
Justin kommer tillbaka med två glas tequila i händerna och jag kollar trött på honom, inte väl tänker han dricka nu, en fucking onsdag?
''Här babe'' säger han och räcker det ena glaset mot mig, jag skakar på huvudet och ger honom ett snett leende. Justin höjer på ena ögonbrynet och slickar sig runt läpparna.
''Nej, jag vill helst inte vara bakis imorgon''
''Det är ett glas babe, inte hundra'' flinar Justin och jag suckar men tar ändå emot glaset.
 
''Vill du ha?'' frågar jag Haley som kommer tillbaka, hon har stått och pratat med Arwin i snart en halvtimma medans jag har suttit helt forever alone på soffan. Jag har bara tagit en klunk av drickan och känner inte alls för att dricka upp hela. Haley rycker på axlarna och tar emot glaset och snörplar i sig det på mindre än en halv sekund. Jag fnyser och skakar på huvudet, jag har faktiskt aldrig förstått mig på dem som dricker mitt i veckan eller under skoldagar helt enkelt. Har aldrig gjort det och tänker inte prova. Vem skulle lixom gilla att gå till skolan helt bakfull och knappt ha koll på livet? Har redan svaret på den frågan, Justin skulle faktiskt inte brytt sig om han var bakis eller inte.
 
Jag sneglar ner på min mobil och trycker på hemknappen och ser att klockan visar 22:17. Jag gäspar stort och reser mig upp.
''Haley jag måste hem, är stendöd. Följer du med?'' frågar jag och kollar ner på henne.
''Ja'' nickar hon och reser sig upp, jag flätar ina fingrar med hennes och börjar gå mot hallen.
''Vart ska du babe?'' ropar Justin bakom mig.
''Hem!'' ropar jag tillbaka över axeln och går ut i kylan. Jag springer fram till bilen med Haley tätt efter mig och vi båda hoppar in i den kalla bilen.
''Jag verkligen avskyr kyla!'' fräser jag och startar bilen och höjer värmen till max.

Känner mig verkligen jätteduktig som skriver detta under lektionstid och tar risken att åka illa ut om min lärare eller någon annan ser mig..
svar till tjejen som kommenterade & frågade hur många kapitel det är kvar av denna novellen.
9 Kapitel kvar sen börjar jag på en ny :)
 

Kommentarer
Avsändare: jen..<3

NEEEEEEJ vill att den aldrig tar slut!!!

2013-01-17 @ 12:57:56 -



Avsändare: Sofia

Meeeerr!!! :D Vill inte att novellen ska ta slut! :(

2013-01-17 @ 15:25:01 - URL: http://Biebercrew.blogg.se



Avsändare: Michelle

Jag gillar kramen mellan Arwin och Kelsey och samtalet mellan Kelsey och Haley.

2013-01-17 @ 16:06:39 -



Avsändare: Anonym

bara 9st :( ville läsa den här för evigt;) du är bäst! den andra är säkert lika bra! vad ska den handla om, elr du kke inte vet en.<33

Svar: Jo jag vet, men det får du se när det närmar sig ;) <3
None None

2013-01-17 @ 17:54:52 -



Avsändare: Celebnovell (Romina)

Bra! ;D

2013-01-17 @ 17:58:41 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Anonym

mer!! :)

2013-01-17 @ 22:31:44 -



Avsändare: Felicia

Jäkla badass du är då ;)
MEEER! Skitbra som alltid!

2013-01-18 @ 16:20:43 -



Avsändare: Cindy

Awwe så sorligt stt det bara är 9 kap kvar :/ aja! Hoppas den nya kommer bli bra! Meraa <3

2013-01-18 @ 18:44:16 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback