Published: 2013-01-13 Time: 08:31:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 90 - Don't fight me on this

PREVIOUS: Jag slår mig ner i Justin's knä och känner hans blöta läppar mot min nacke. 
''Måste berätta en otrolig smaskig sak sen'' viskar jag i hans öra och kysser mjukt hans hals.
Låga stön lämnar Justin's läppar och alla blickar vänds mot oss.
''C'mon, gör det där på övervåningen!'' ropar Damon och jag och Justin brister ut i skratt.
 
Tumblr_mgiq98cb9m1rln8vao1_500_large
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 

''Det behövs inte, vi är klara!'' flinar jag och lägger armbågarna i bordet och lutar hakan mot mina knytna händer
Justin's händer smeker min rygg och jag lägger huvudet på sned och kollar på Haley som ger mig ett snett leende.
''Ni ska väl inte sitta här och ruttna hela dagen?'' frågar jag och sätter mig rakt upp.
''Nää'' mumlar Damon och börjar resa på sig, killarna följer hans exempel och under knappt fem minuter så är bordet tomt och stolarna indragna.
''Vad ville du prata med mig om?'' viskar Justin i mitt öra och kysser min hals.
''Vi går upp'' mumlar jag och drar mig ur hans grepp och börjar med bestämda steg gå upp för trappan och in till Justin's rum. Två alternativ poppar upp i mitt huvud, ska jag skämta om att jag gör slut eller ska jag gå direkt in på Haley? Det första alternativet låter roligare och jag bestämmer mig för att prova.
''Justin de här funkar inte!'' säger jag nervöst och börjar leka med mina fingrar, jag har alltid varit en duktig skådespelare så detta borde egentligen inte vara svårt men med tanke på hur Justin skulle reagera fick mig att ångra mig, han kommer inte förlåta mig. Justin stänger dörren till hans rum och ställer sig framför mig och lägger mina händer i sina. 
''Vad älskling?''
''Oss..'' mumlar jag och viftar handen mellan mig och honom, en rynka bildas mellan Justin's ögonbryn. 
Jag lägger på en ledsen min för att göra allt det här roligare och mer seriöst.
''Vad är det med oss?''
''Vi funkar inte..''
''Älskling, vad babblar du om?'' 
''Justin, det är slut..'' mumlar jag och kollar honom sårat i ögonen.
Innan jag hinner tänka orde av hade Justin rusat ut genom dörren.
''JAG SKÄMTAR JUSTIN!'' skriker jag och springer efter honom
''JUSTIN, DET VAR ETT SKÄMT!'' skriker jag och ställer mig mitt ute på gatan med bara strumpor,
Justin stannar vid sin bil och vänder sig om mot mig. Killarna och Jessica kommer rusande ut ur huset och kollar på mig och Justin.
''Det va ett skämt älskling, jag älskar dig'' 
jag går försiktigt fram till honom och ställer mig någon meter bort, nu kommer tredje världskriget braka loss. 
''Du fucking skämtade?!'' skriker han argt och slår ut med armarna. Jag nickar snabbt av skräck och kollar ner på mina vita strumpor som snart har förvandlats till svarta. Justin tar ett hårt grepp om båda mina armar och slänger upp mig mot bilen. Alarmet på bilen går igång men innan någon hinner misstänka någonting så stänger Bruce av det från det avståndet med hjälp av hans fjärrkontroll. 
''Låt mig säga dig, det där var det värsta skämtet någonsin. Fattar du?!'' 
Jag förstår inte vad jag har gjort förrens nu, hur kunde jag skämta om mig och Justin?
''Justin, det gör ont!'' gnäller jag och försöker lossa hans grepp om mina armar.
''I don't give a fuck!''
 
En tår rinner ner för min kind och jag lägger huvudet på sned och kollar Justin djupt i ögonen.
Hans ögon har växlat från bruna till svarta och speglar ilska och hat.
''Jag kan inte leva utan dig Kelsey och du fucking skämtade?!''
En sak jag visste, Justin är helt rasande och det kommer ta en evigheter att få honom lugn.
''Jag älskar dig Justin!''
''Nej det gör du inte, annars hade du inte skämtat om det!''
''Lugna dig babe'' viskar jag och försöker behärska rösten så inga fler tårar rinner ner för min kind,
jag lägger mina händer på hans bröstkorg och Justin lutar sin panna mot min.
''Jag älskar dig Kelsey''
''Jag älskar dig med Justin''
Jag lägger mina armar runt hans hals och kysser mjukt hans läppar, Justin fördjupar kyssen och hans tunga åker mjukt in i min mun som jag glatt accepterar. 
 
Tumblr_lz3adosali1qmevz7o1_500_large
 
HALEY'S PERSPEKTIV:

''Trodde det skulle vara något mer än det där!'' flinar jag och viftar en hand bort mot Kelsey och Justin.
''Dem har alltid sina små gräl men reder ut dem efter 3 sekunder'' mumlar Quinn och ger mig ett snett leende och lägger sin arm runt min midja. En varm känsla sprider sig genom min kropp.
''Sant'' ler jag och vänder mig om och går in i huset, Damon går in efter mig och pussar mig på bakhuvudet.
Vi går in till vardagsrummet och slår oss ner på dem svarta skinnsofforna. Quinn sätter sig bredvid mig och lägger sin hand på mitt innerlår. Jag lutar mitt huvud mot hans axel och får ännu en gång puss på huvudet.
''Vad händer här?'' frågar Justin som kommer in till vardagsrummet med Kelsey tätt efter sig och pekar på oss.
Kelsey drar med honom ut till köket och jag höjer på ena ögonbrynet.
''Bry dig inte om dem babe'' viskar Quinn och jag lägger ner mitt huvud på hans axel igen. 
''Inte för att förstöra stämningen mellan er men min lillebror Chase och hans gäng kommer ikväll!'' ler Damon och jag höjer på ena ögonbrynet.
''Har din lillebror också ett gäng?'' utbrister jag och Damon rycker på axlarna.
''Jag kunde inte hindra honom iochmed att jag själv är i ett..'' mumlar Damon och halkar ner lite i soffan och lägger upp sina ben på bordet. 
''Vad?'' säger Justin och Kelsey i kör.
''Damon's lillebror kommer ikväll'' 
Ett stort leende bildas på Justin's och Kelsey's läppar och jag kan inte sluta undra om vad.
''Vad ler ni åt?'' frågar jag nyfiket och kollar på kärleksparet, båda rycker på axlarna och ger varandra en liten kyss. Jag himlar med ögonen och lutar mitt huvud för den tredje gången mot Quinn's axel. 
 
JUSTIN'S PERSPEKIV:
 
Kelsey drar med mig ut i köket och under hela den otroligt mini lilla färden kan jag inte låta bli och tänka på ifall Quinn och Haley har något på G. Dem ser iallafall jättesöta ihop.
''Justin, det är en sak du måste veta!'' säger Kelsey ivrigt och klappar händerna, jag ler stort och fånigt åt hennes barnsliga betende.
''Börja'' mumlar jag och lägger min hand på hennes höft och går närmare henne. Jag börjar smått kyssa hennes hals.
''Haley gillar Quinn men jag vet inte om det är tvärtom också'' skrattar och jag drar mig snabbt bak och kollar chockat på henne.
''DU SA VAD?''
''Schh!'' skrattar hon och leder mig ut ur köket och in till vardagsrummet där alla redan sitter.
''Vad?'' säger jag och Kelsey i kör. 
''Damon's lillebror kommer ikväll'' säger Haley stelt och ett leende bildas på mina och Kelsey's läppar. 
''Vad ler ni åt?'' frågar Haley oss och vi rycker bara på axlarna och jag ger Kelsey en liten kyss. 
Haley himlar med ögonen och lutar sitt huvud mot Quinn's axel och jag kan inte låta bli och tänka på hur dem egentligen har varit som par.
 
HALEY'S PERSPEKTIV:
 
''VI KOM TIDIGARE ÄN PLANERAT!'' hör man en ung kille's röst skrika, jag sätter mig käpprakt upp och Quinn lägger sin hand på min rygg.
''Lugn babe'' viskar han och pussar min kind. Jag ger honom ett stelt leende och ser fyra killar komma in genom dörren.
(Vi börjar från vänster, Carlos, Chase, Arwin & Ian)
 
''Uhmn hej'' säger en ung killer, kanske i min ålder med brunt hår och blågröna ögon.
''Hej..'' mumlar jag nervöst.
''Killar, det här är Haley, Haley det här är Carlos, Chase, Arwin och Ian'' presenterar Quinn. 

Ett långt kapitel :')
Vad tycker ni?

Kommentarer
Avsändare: Hanna

Så bra! :)

2013-01-13 @ 09:07:37 - URL: http://ssmileee.devote.se



Avsändare: Luna

Asså!!!!
Har du nånsin tänkt på att bli författare!?
Du äger ju!
Du skulle säkert ha en stor chans och jag skulle läsa varenda bok!
Puss :*

2013-01-13 @ 09:16:14 - URL: http://cee-loo.bloggplatsen.se



Avsändare: Liv

Vad i helvete?! Hon kan juh inte bara säga så där, det gör inget plus på kapitel om du ska skriva så där...

Svar: Det var faktiskt ett skämt Liv, förlåt ifall du tog illa upp..
None None

2013-01-13 @ 10:00:29 -



Avsändare: Alice

Mer:)

2013-01-13 @ 10:52:15 -



Avsändare: Michelle

Jaa Quinn´s bror är tillbaka :) Inget illa menat nu men jag tycker inte att Quinn och Haley passar bra ihop. Jag vill ha mera scener mellan Kelsey och Quinn. Annars gillar jag det

2013-01-13 @ 10:53:21 -



Avsändare: Celebnovell (Romina)

Super bra! ♥♥
Hur många kapitel är det ungefär kvar av denna novell?

Svar: 9 :)
None None

2013-01-13 @ 12:04:11 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2013-01-13 @ 13:19:48 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Sofia

Haha började att gapskratta när hon skämtade med Justin! XD Grymt chapter!! :D

Svar: Haha, det var någon som tog illa upp :/
None None

2013-01-13 @ 15:10:08 - URL: http://Biebercrew.blogg.se



Avsändare: Anonym

Älska jätte bra:)

2013-01-13 @ 19:00:26 -



Avsändare: Anonym

Älska jätte bra:)

2013-01-13 @ 19:02:36 -



Avsändare: Anonym

asbraaaaa! mer :)

2013-01-13 @ 22:55:40 -



Avsändare: Anonym

Vem är Jessica och vad skulle, kels säga om henne?

Svar: Jag menar Haley :$
None None

2013-01-13 @ 23:08:14 -



Avsändare: Anonym

Vem är Jessica och vad skulle, kels säga om henne?

2013-01-13 @ 23:08:38 -



Avsändare: Cindy

Meeeeer för helvete <3333333

2013-01-15 @ 17:54:39 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback