Published: 2013-01-07 Time: 10:04:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 89 - Sexy Mama

PREVIOUS: ''Fine så du väljer dina vänner över mig?''
''Du väljer ju detta över mig'' svarar jag och viftar med handen mot killarna, ett ''Oooh'' lämnar killarnas läppar och i den sekunden vet jag att jag har vunnit argumentet. Jag ler i triumph mot Justin och vänder på klacken och lämnar huset.
 
Tumblr_mfc3shxhl21rnoq4ho3_400_large
(Alli Simpson spelar Haley Redbird)
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
''Jag är hemma!'' ropar jag och går in genom dörren, Haley går ut från vårt rum och kommer springandes mot mig.
''Jag har saknat dig!'' skrattar hon, fast det är en dag sen vi träffades.
''Jag har så jävla ont!'' stönar jag och slänger mig på soffan.
''Vad har Justin gjort?'' frågar hon oroligt men ändå ilsket.
''Knullat mig för hårt'' fnissar jag och ett skratt lämnar Haley's läppar.
''Sexy mama!'' 
''Men det är kanske för att du va torr därnere eller så pressade han för hårt'' flinar hon och jag börjar skratta.
''Hittar du på Haley?''
Hon nickar och jag brister ut i skratt.
''Ja men tänk så är det så?'' 
Jag skakar på huvudet och ett leender speglar sig på våra läppar. Hennes blonda hårfärg passar Haley perfekt, för ibland kan hon vara riktigt blond. 
 
''Vet du vad jag tycker Haley?'' frågar jag fast hon inte har en aning om vad jag tycker.
''Nej, You tell me''
''Du och Quinn..'' börjar jag men blir avbruten av att Haley tappar sin sked på golvet.
''Har han sagt något om mig? Frågar han efter mig? Vad sa han? Vad sa du? Gillar han mig?'' frågar Haley och jag hinner inte blinka innan jag har fått hundra frågor slängda i ansiktet. 
''Nej det gj... vänta nu lite här, gillar du Quinn?!'' 
En tystnad faller över oss och jag kan inte riktigt få in tanken om min bästavän och Justin's homie tillsammans. Fast jag kan inte hindra henne, själv är jag ju tillsammans med Justin. 
''Det här är något nytt..'' mumlar jag och äter upp mina flingor.
Haley fortsätter äta sina flingor och vägrar yttra ett ord. 
''Okej så illa är det faktiskt inte. Jag menar, han är ursnygg och säkert vild i sängen'' säger jag och rycker på axlarna. 
''Oh god, vad har justin gjort med dig?''
Jag höjer på ena ögonbrynet och rynkar pannan.
''Vad menar du?''
''Innan kunde du aldrig prata om sex, nu gör du det hejvilt''
''Är det inte bra då?''
''Jo, too good to be true''
 
Min mobil börjar ringa och Min Prins lyser upp hela skärmen, jag trycker på grön lur och tar telefonen mot örat.
''Vi måste snacka'' säger jag fort innan han hinner yttra ett ord.
''Ehumn okej, kommer du eller jag?''
''Jag och Haley kommer om fem!'' säger jag och klickar.
''Gör dig fin baby, vi ska till killarna!'' skrattar jag och Haley springer omedelbart in på rummet och letar desperat efter snygga kläder. Jag himlar med ögonen åt henne, gillar hon honom så mycket?
 
 
''Jävlar vad snygg du är!''
En röd nyans sprider sig på Haley's kinder, jag kan inte låta bli och le över hur fåniga vi tjejer blir när vi gillar en kille och vill ha hans uppmärksamhet. Haley ler tillbaka och vi båda tar på oss ett par svarta höga pumps och går ut genom dörren. Pumpsen klickar för varje steg vi tar och vi går fram till Haley's silvriga Benz, jag sätter mig som vanligt bakom ratten och Haley sätter sig i framsätet.
''Nu kör vi..'' mumlar hon, bråttom för att komma fram.
Att se Justin's reaktion är någoting jag längtar efter, och efter det så ska jag och Quinn ha en liten snackis snackis. Jag måste ju ta reda på ifall han gillar henne tillbaka, det värsta som kan hända är att han säger nej.
Det är ingeting jag tänker berätta för Haley iallafall, inte nu.
 
''Framme!''
''Justin bor verkligen jättenära'' mumlar Haley och stirrar på huset.
''Komdå!''
Vi stiger ut ur bilen och går fram till ytterdörren, jag öppnar oblygt dörren och kollar runt i hallen.
''Hallå!'' ropar vi båda samtidigt.
''Här inne!'' hörs Quinn's välbekanta röst, ett leende sprider sig på Haley's läppar och jag himlar med ögonen över hur fånig hon är. Vi går in till köket och ser killarna samlade runt bordet.
Quinn's blick möter Haley's snabbt och ett leende sprider sig på båda deras läppar. 
''Hej!'' säger vi i kör och killarna nickar tillbaka. En tom stol står bredvid Quinn och jag får omedelbart en tanke.
''Sätt du dig där Hal så sätter jag mig i Justin's knä'' säger jag glatt och pekar mot den tomma stolen. 
Jag får en ilsken men även en tacksam blick från Haley, jag ler som svar till henne.
Jag slår mig ner i Justin's knä och känner hans blöta läppar mot min nacke. 
''Måste berätta en otrolig smaskig sak sen'' viskar jag i hans öra och kysser mjukt hans hals.
Låga stön lämnar Justin's läppar och alla blickar vänds mot oss.
''C'mon, gör det där på övervåningen!'' ropar Damon och jag och Justin brister ut i skratt.

längtar ni efter Justin's reaktion lika mycket som jag? :')
Kommentera.
 
btw, någon som kan göra en design? 
Börjar snart på en ny novell & då vill jag ha en ny design,
hör jättegärna av dig i kommentarsfältet! :)

Kommentarer
Avsändare: Isabelle

Haley Redbird.. Har du möjligtvis fått det namnet från en bokserie? House of night, kanske? Bara nyfiken! :)

2013-01-07 @ 10:32:04 -



Avsändare: Liv

awesome kapitel!

2013-01-07 @ 10:58:57 -



Avsändare: Frida❤

Meeeeer! Din novell äger och jag hoppas att du aldrig slutar skriva! ❤❤❤❤❤

2013-01-07 @ 11:00:36 - URL: http://fridacarbin.blogg.se



Avsändare: jen..<3

Jag har bara en fråga, vad hände med skol balen?

Svar: skolbal? Skulle jag skriva om det? :O
None None

2013-01-07 @ 12:20:23 -



Avsändare: bieberwife


ÄLSKAAAAR DIN NOVELL!
Jag kan göra en design?(:

2013-01-07 @ 12:29:37 -



Avsändare: Felicia

Längtar sönder redan! Lika bra som alltid, mer!

2013-01-07 @ 14:02:29 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2013-01-07 @ 14:06:38 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Moa

om du går in på min blogg så ser du att Ida gjort min design, hon är jätte duktig!!

2013-01-07 @ 15:05:22 - URL: http://dieinyourarm.blogg.se



Avsändare: Celebnovell (Romina)

Så himla bra!!

2013-01-07 @ 16:40:39 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Belieber

Älskar din novell!
Du skriver sjukt bra!

2013-01-07 @ 19:22:55 -



Avsändare: Alexandra

Super bra kapitel :D MERA!

2013-01-07 @ 19:39:01 -



Avsändare: justinbieber

MEEER:) jag blir aldrig trött på dina, jag läser dom again and again! kommer aldrig sluta läsa dina noveller:)

2013-01-08 @ 10:58:03 -



Avsändare: Cindy

Va? Vad e de hon ska berätta? :o moreeeeee

2013-01-08 @ 22:42:44 -



Avsändare: Linn

Längtar såå mycket till nästa!!!! :)

2013-01-09 @ 20:52:01 -



Avsändare: FantasyBieber

vill du ha länkbyte? <3

2013-01-10 @ 21:57:39 - URL: http://fantasybieber.blogg.se



Avsändare: Sofiaaa <3

Meerr!!! :D

2013-01-11 @ 19:16:09 - URL: http://Biebercrew.blogg.se



Avsändare: Lynn

MER!! :D

2013-01-11 @ 23:37:51 -



Avsändare: Hanna

mer! :)

2013-01-12 @ 14:22:27 - URL: http://ssmileee.devote.se



Avsändare: Petronella Gustavsson ♔

Haha, jag skulle hemskt gärna också vilja höra Justins reaktion, typ NU! Awesome kapitel, precis som vanligt alltså!

2013-01-12 @ 16:15:08 - URL: http://www.secretbieberstory.blogg.se/



Avsändare: Karolina

meer!

2013-01-12 @ 19:56:34 -



Avsändare: Anonym

SNÄLLA MER IDAG?! SNÄLLA?!

2013-01-12 @ 21:16:52 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback