Published: 2013-01-06 Time: 14:13:33 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 88 - You begged me for more

PREVIOUS: ''JUSTEEEEN, AAAHH!''
Allt för att jävlas med Jenna, om jag nu ska ha sex till solen går upp så gör jag det. Men å andra sidan så gör jag det här för att det är så jäkla skönt.
''Babe sätt dig på alla fyra, nu ska vi köra min favoritställning!'' flinar Justin och jag gör som han säger, Justin får oftast ta över kommandot när vi har sex. Jag ställer mig på alla fyra och känner hur Justin tränger in i mig bakifrån och ett högt stön lämnar mina läppar.
 
 Tumblr_mg3gzrxnqf1s0e1ojo1_500_large
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:

Jag vaknar av att solen tränger sig igenom dem fördragna gardinerna, jag gäspar högt och gnuggar mig i ögonen innan jag slänger över benen över sängkanten. Jag reser mig upp och jag känner hur smärtan ilar igenom hela min kropp. Jag faller pladdaskt på golvet och ett oväntat skrik lämnar mina läppar. Justin flyger upp från sängen och böjer sig ner över mig.
''baby?'' frågar han oroligt och smeker min kind, jag suckar högt och försöker ställa mig upp med hjälp av Justin's starka armar runt min kropp. Justin lägger mig ner på sängen och ger mig en puss på pannan innan han täcker min kropp med det vita duntäcket. Han lägger sig ner bredvid mig tätt intill min kropp, hans varma armar håller hårt runt mig. 
''Förlåt..'' viskar han i mitt öra och en tår rinner ner för min kind, 
''Jag måste duscha...'' mumlar jag hest och ignorerar Justin's ursäkt. Jag reser mig upp och grimaserar åt smärtan och Justin reser sig omedelbart upp och lägger sin arm runt min midja.
''Ha inte så bråttom älskling, vi måste snacka'' säger han allvarligt och pussar min axel.
Jag suckar högt och börjar nästan ångra att jag hade sex med honom. Efter att jag har duschat så måste jag fanemig ta mig till ungdomsmottagningen till vilket pris. Att jag helt plötsligt blir trång och får ont låter ganska konstigt. 
''Älskling bada i badkaret, så du kan sitta ner'' beodrar han och vi går försiktigt fram till badkaret, jag lyfter ena benet över kanten och lägger all min tyngd på de innan jag gör samma sak med det andra benet. 
Jag sätter mig ner och Justin sätter på vattnet, han ger mig duschslangen och jag ler tacksamt mot honom.
''jag älskar dig'' viskar han och pussar mig på pannan, han vänder sig om och går ut från badrummet. 
Det här känns absolut inte bra för hur jag än vrider och vänder så är det någoting som ska göra så förbaskat ont. 
Det kommer bli så otroligt pinsamt sen när jag ska ner till killarna och inte kan gå som en normal människa och att dem kanske hörde vårt skrik. 
 
Efter ett tag kommer Justin in, med mjukisbyxor på sig.
''Får jag vara med?'' frågar han och putar med underläppen, jag ler och nickar. Under några få sekunder så har både Justin's mjukisbyxor och kallsonger åkt av.
''Gillar du vad du ser?'' flinar han och jag himlar med ögonen.
''absolut inte'' skämtar jag och lutar huvudet mot badkarskanten. 
''Hade du inte gillat de så hade du nog inte skrikit mitt namn igåkväll'' flinar Justin och ett busigt leende leker sig på hans läppar. Jag känner att en röd nyans börjar sprida sig på mina kinder, jag slår händerna för ansiktet och Justin's skratt studsar mellan dessa vita väggar.
''Erkänn att du gillade det baby!'' säger han och stönar lågt som jag gjorde igårkväll.
Jag himlar med ögonen åt hur barnsligt han beter sig, det är inte rätt tillfälle att börja retas nu.
Inte vad jag tycker. 
''JUSTEEEN AAHH!'' härmar han mig med min typiska tjejröst och brister sen ut i skratt.
''Fuck you!'' 
''Nahh baby, it's your job!'' flinar han och slickar sig sexigt runt läpparna. 
 
Jag reser mig försiktigt upp och sköljer av håret från all schampoo och stänger sen av vattnet och går ut. 
Justin har lämnat mig för längesen för ett ärende och jag virade besviket handduken runt min kropp. 
Visst, han behöver inte göra dittan och dattan med mig men herregud, en dusch utan att någon stör kan man väl få. Strupen lämnar ifrån sig ett ljud som är en blandning mellan stön och suck. Ensam hemma, hos Justin.
''Det här fucking suger, jag drar!'' fräser jag för mig själv och drar på mig ett par tighta jean och en svart lite genomskinlig tröja och över så tog jag en svart kavaj. Jag går fram till Justin's skorställ och tar mina höga svarta pumps. Håret torkar jag och sen plattar ner det lite snabbt så det lixom inte är för platt eller för ruffsigt. 
 
C81d71e61c8511e2aaa222000a1fb843_7_large
 
Jag tar min mobil och går ut från Justin's rum, röster hörs på undervåningen och jag svär lågt för mig själv.
Mina pumps klickar för varje trappsteg jag tar och jag kan inte låta bli att hata mig själv i den här sekunden.
Fan att jag inte va snabbare och skulle dröja en sån tid i duschen. Jag tar det sista trappsteget och möter killarna innan för dörren. Det blir genast tyst och jag skruvar osäkert på mig själv, 
''Varför blev ni tysta?'' frågar Justin och vänder sig om och får syn på mig. Justin kollar in mig från topp till tå och jag biter mig löst i läppen.
''Och vart ska du unga dam?'' 
''Haley'' suckar jag och lägger all tyngd på mitt högra ben. Justin lutar sig mot dörröppningen och killarna går in i vardagsrummet. Det gjorde faktiskt bara lite ont för varje steg jag tog, bara lite.
Ett par andra skor klickar mot trägolvet och jag stönar högt, Jenna. 
''Well well well, Kelsey'' ler hon och jag tittar äcklat på henne.
''Jenna, dra åt helvete'' morrar Justin och hon blir genast tyst.
''Du går ingenstans, gå upp på mitt rum'' säger Justin bestämt och lägger handen på min höft, jag skakar intensivt på huvudet.
''Never, jag ska hem'' 
Jag försöker hålla mig lugn för det är absolut inget alternativ att bråka med Justin framför Jenna. 
Hon skulle då bara ta det som en vinst.
''Kelsey!'' morrar Justin lågt och väcker mig ur mina tankar, jag skakar ännu en gång på huvudet.
''Jag ska hem!''
''Kelsey!''
Jag börjar gå mot dörren men hejdas av Justin som tar tag om min arm.
''Älskling, du kan inte gå när du har ont'' viskar han i mitt öra så bara jag hör det och smeker min rumpa. 
Mina tankar går omedelbart till det vilda sexet jag och Justin hade igårkväll och jag kan inte låta bli och göra en äcklad grimas. 
''Stå inte här och tyck att det är äckligt när du njöt av det igår och bad mig om mer!'' fräser Justin och jag spärrar upp mina ögon.
''Eh Justin, kan ni ta sex-snacket på övervåningen?'' frågar Quinn och ett leende leker sig på Bruce' och Damons läppar. Jag kollar snett på Justin och ger honom en bedjande blick.
''Fine så du väljer dina vänner över mig?''
''Du väljer ju detta över mig'' svarar jag och viftar med handen mot killarna, ett ''Oooh'' lämnar killarnas läppar och i den sekunden vet jag att jag har vunnit argumentet. Jag ler i triumph mot Justin och vänder på klacken och lämnar huset.

Så inte alla tror det, nej dem har inte bråkat, bara ett litet argument :)
 
kommentera

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2013-01-06 @ 15:16:26 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: awesome

as bra, jag gillar hur du skriver och förklarar med texten :)

2013-01-06 @ 15:55:23 -



Avsändare: Celebnovell (Romina)

OMG jag älskar slutet!
Så himla bra! ;D

2013-01-06 @ 16:37:59 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: Moa

Hej! Tycker din blogg är för jävla bra asså! Bry dig inte om dom där som säger att du "härmar" andras noveller. Tycker inte det gör något att du har en eller flera ideer lika som någon annan, det här är endå din blogg och den är lika bra ifall du hade härmat någon sak från någon annan! Tittar in på din blogg varenda gång jag loggar in på datorn och tittar ifall du skrivit ett nytt kapitel, vet att du inte kan skriva hela tiden.. Men längtar alltid tills nästa kapitel kommer ut. Man kan inte sluta läsa, den är så bra! Kram Moa! <3

Svar: Din kommentar är precis vad jag behöver just nu, den gör mig så otroligt glad & tack så jävla mycket för att ni hjälper mig genom denna ''resan'', vet inte vad jag skulle gjort utan er. Ska jag vara ärlig så trodde jag faktiskt inte att min blogg skulle bli så stor, det är helt otroligt & allt är tack vare er. Jag är kanske inte världens aktivaste men jag försöker mitt bästa! tacktacktack så otroligt mycket! <3
None None

2013-01-06 @ 17:15:20 - URL: http://nattstad.se/petterssonmoa



Avsändare: Love You

Älskar dig, mera!! <3 <3
snälla idag?!<3 :D

2013-01-06 @ 18:00:14 -



Avsändare: Sofiaaa <3

Suupper! :D

2013-01-06 @ 18:19:14 - URL: http://Biebercrew.blogg.se



Avsändare: Michelle

Hahha jag vill har mera scener med Kelsey bara hon och killarna! Och mera scener med Kelsey och Quinn! Men jag gillar kapitlet :)

2013-01-06 @ 19:43:25 -



Avsändare: Felicia

Bästa novell jag läst, mer!

2013-01-06 @ 23:57:58 -



Avsändare: Alice

Mer:D

2013-01-07 @ 01:00:31 -



Avsändare: Anonym

meeer!!

2013-01-07 @ 01:18:20 -



Avsändare: Caroline♥

Varför måste du skriva så BRA!!!??♥♥

2013-01-07 @ 01:50:38 -



Avsändare: Cindy

Jävlig bra!! Meeeera

2013-01-07 @ 01:57:15 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback