Published: 2013-02-28 Time: 17:56:25 Filed Under: Meddelande

Question & an answer

 
jag skapade mitt twitter den 30 augusti 2011, Justin RT'a mig den 7 december 2011 och följde mig den 19 januari 2012. Allting hände så snabbt så jag var knappt beredd men iallafall, det var den 19/1-2012, jag hade spammat honom som in i helvete men sen gav jag upp för att det var jättemånga beliebers som också försökte så det kändes lite onödigt.. Men sen så sa någon på min timeline att Justin följer beliebers efter sin följar lista så jag gick direkt in på hans sida och slutade följa honom och följde honom sen igen efter typ två minuter så jag hamnade längst upp på hans följarlista så då gick han antagligen in på sin följarlista och började följa jättemånga och jag blev en av dem! :'D
 
Till alla Belieber därute som läser detta och ständigt dag efter dag försöker få honom att följa eller RT'a dig, sluta inte spamma, fortsätt så som du gör för jag lovar dig din dag kommer komma. Jag trodde aldrig på citatet ''never say never'' förrens typ nu, ge ALDRIG upp jag lovar er Beliebers,  det kommer vara värt den väntetiden, alla tårar ni har spillt över att Justin inte har RT'at dig eller följt dig på hans spree kommer vara värt det. För när han väl gör det så är det den bästa känslan någonsin, fast han inte rtar eller ser alla mina tweets så vet jag att han ändå är där. 
Trust me Beliebers, it will be worth it, I promise 
 

KAPITEL 6 HÄRUNDER!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback