Published: 2013-02-08 Time: 20:13:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 97 - Nothing like us [THE END]

PREVIOUS: ''The fuck you talking 'bout man?'' 
''De har Kelsey och Haley'' suckar jag och lutar ryggen mot väggen och halkar ner på golvet med knäna upp till hakan. Jag lutar huvudet i händerna och tar tio djupa andetag. 
''Dags att sätta vår plan i verk, upp med dig man!'' fräser Damon.
 
Tumblr_mhvdjlecad1s39zexo1_500_large

KELSEY'S PERSPEKTIV:

''Haley seriöst byt, det programmet är urtråkigt'' väser jag och försöker dra åt mig fjärrkontrollen.
Hon skakar intensivt på huvudet och jag himlar med ögonen innan jag slänger mig surt bak i soffan och lägger armarna i kors över bröstet. Vem i helvete bryr sig hur folk designar kläder eller sminkar folk?
Liksom det är bara att ta någon sorts tyg och klippa hur som helst och boooom där har man en klänning.
Eller när man ska sminka någon, bara till att slänga lite foundation över hela ansiktet och sen måla kinbenen rosa med rouge.
Svårare än så är det faktiskt inte. Haley, som verkligen dör för allt som har med smink och mode att göra,
lägger benen i kors och börjar kommentera en kille som har äckliga tatueringar på halsen och armarna.
''Han borde förstå att det är en festklänning dem är ute efter inte en balklänning, herregud!'' fnyser hon och skruvar upp volymen lite, jag suckar högt och gömmer ansiktet i händerna. Haley kommer vara orsaken till min död, killarnas skratt hörs högt ifrån köket och jag studsar upp från soffan och börjar gå mot köket.
Quinn's välbekanta röst hörs igenom den stängda dörren och jag himlar med ögonen, de kan inget annat än att snacka om bröst, sex och ännu mera bröst. Jag slänger upp dörren och för en sekund så blir det knäpptyst innan de brister ut i gapskratt. Jag rynkar på pannan och sätter mig på den tomma stolen som egentligen tillhör Justin. Min Justin.
''Har ni inte hört någonting från Justin än?'' frågar jag oroligt och de skakar på huvudet.
''Oroa dig inte Kels, Justin är en stor grabb han klarar sig galant själv!'' ler Bruce och klappar mig på axeln. 
Jag ger honom ett snett leende tillbaka och börjar lyssna på killarnas intensiva konversation om Kim Kardashians rumpa, ska jag vara helt ärlig så är den den mest fulaste rumpan jag någonsin har sett.
I mean, liksom bara kolla på den. Den är större än min och Haley's huvud tillsammans, och Justin's biffiga kropp. Mina tankar flyter iväg till vårt senaste sex, hur han stötte hårt i mig och nekade inte till att ge mig det jag ville ha. Hans starka armar som höll mig runt höfterna samtidigt som de masserade mina bröst. Hans hårda stötningar, hela han gör mig galen, gåshuden kryper fram på mina armar och jag smeker snabbt min arm och drar knäna upp till hakan.
''Fryser du Kels?'' frågar Damon, jag ger honom ett litet leende och skakar sen på huvudet.
Det gör ont att sakna Justin såhär mycket, tänk om det har hänt honom någonting?
Tänk om han är skadad men vill inte ringa och berätta? Äsch Kelsey, tänk inte så! Ifall de har hänt Justin någonting så skulle vi fått veta det. Sjukhuset eller polisen kanske skulle ringt och berättat det. 
''Kelsey jag och grabbarna går ut med Chase' gäng en stund innan striden ikväll. Vi måste fixa några saker först, klarar du dig och Haley själva?'' frågar Bruce och reser sig upp, Chase och resten av hans gäng kollar på mig med bedjande ögon, jag nickar och ger dem ett fejkat leende. Allt jag vill är att dem ska hitta Justin, jag vill ha honom i mina armar. Jag vill kolla in i hans hasselbruna ögon och berätta för honom hur mycket jag älskar honom. Dessutom vill jag berätta för honom att han ska vara pappan till mina femton barn som vi ska skapa tillsammans en vacker dag. Arwin, Ian, Chase, Carlos, Damon, Quinn, Bruce och jag reser oss upp och går ut genom dörren en efter en.
''Ta gärna med er Justin hem om ni hittar honom, jag saknar honom jättemycket'' säger jag och viskar det sista. Chase lägger en arm runt mina axlar och ger mig en halv kram som jag besvarar. De alla ger mig ett leende, ett leende där de verkar tycka synd om mig känns det som. Jag stänger dörren bakom Arwin och försvinner in till Haley som fortfarande sitter och tittar på det äckligt dåliga programmet.
''Tar det aldrig slut?!'' frågar jag surt och slänger mig raklång på soffan, jag lägger mina fötter på hennes knä och lyfter håret så det får hänga fritt ner för armstödet så jag blottar min hals. En sak har jag bestämt mig för, innan Justin går ut på det dumma uppdraget så ska jag ha sex med honom, den sista kvällen tillsammans innan helvetet brakar lös ska jag älska med honom och ge honom det han vill ha. Det plingar på dörren och jag rynkar på näsan, killarna har precis gått ut, har de redan glömt något? Jag suckar och reser mig upp och klampar fram till dörren och slänger upp den.
''Vad är det nu då Ch-'' jag spärrar upp mina ögon och börjar baka bakåt.
''Ha-Haley!'' skriker jag och vänder mig om och springer in till vardagsrummet. Jesper springer efter mig och fäller mig ner på golvet, han tar ett hårt grepp runt min högra fotvrist. Vi båda ligger där på golvet och jag försöker sparka mig loss. Jag sparkar honom i ansiktet med min vänstra fot och lyckas ta mig fri. Haley står på bordet och försöker antagligen välja mellan två alternativ. Andrew hoppar på henne och dem båda trillar på golvet.
Den fina vita vasen som tidigare stod på bordet ligger nu på golvet i hundra skärvor. Jag kollar skräckslaget på Jesper och ger honom en spark i magen innan jag med all kraft jag har hoppar upp på Andrew's rygg.
Jag distraherar honom tillräckligt för att Haley ska kunna ta sig fri. Hon reser sig upp och tar sats för att springa ut och kalla på hjälp men Jesper brottar ner henne. Andrew slänger iväg mig och jag landar med en hård duns på golvet intill väggen. Fotöljen ligger omkull på golvet och fjädrar har hoppat ut från den, tavlan på Justin och Jazmyn ligger på golvet, glaset är sönder. Hela vardagsrummet är upp och ned. 
''SE UPP HALEY!'' skriker jag och innan allting blir svart så ser jag att Haley blir slagen medvetslös. 
 
 ''Sååå?'' flinar han när vi har kommit tillbaka till hotellet, jag höjer på ena ögonbrynet och slänger mig på soffan. 
Justin går fram till minibaren och tar ut vodka och redbull innan han går fram till mig med drickorna i varsin hand.
''Hämta glas'' beodrar han och jag reser mig trött upp och börjar gå mot köket. Jag rycker åt mig två glas och går tillbaka igen, jag slår mig ner bredvid Justin i soffan med benen i Justin's knä. Han ger mig ett snett leende och börjar mixa med vodkan och redbullen. Justin räcker mig ett glas och jag tar tacksamt emot den.
''Skål för en oförglömlig helg!'' flinar Justin och höjer sitt glas, jag skålar med honom och tar sen en stor klunk av min dricka. Jag lägger ner det tomma glaset på bordet och Justin fyller omedelbart på med nytt.
''Sista dagen tillsammans älskling'' säger han hest och hans sexiga röst ger mig rysningar över hela kroppen.
Jag böjer mig fram och pressar ihop våra läppar, Justin flätar in sina fingrar i mitt hår och drar mig hårdare mot honom. Jag sätter mig i gränsle över hans ben och lägger mina armar runt hans hals och kysser honom passionerat. Justin lägger sina armar runt min midja och han smakar bara alkohol blandat med rök och redbull, jag drar mig undan för att kipa efter andan och kollar sen på Justin med ett enormt leende på mina läppar.
''Inte för att förstöra stämningen eller så men vi åker inatt'' viskar Justin mot mina läppar och kysser dem.
Jag nickar och avbryter ännu en gång kyssen.
''KELS! jag avbryter kyssen!'' fräser han och kysser mig igen, denna gången besvarar jag kyssen och låter honom avsluta den.
''Duktig flicka!'' flinar han och jag slår honom skämtsamt på axeln och räcker ut tungan.
 
Tumblr_mhrr5oojav1s59o3co1_500_large
 
Jag vaknar av att hela min kropp skriker åt den oförglömliga smärtan, jag ler åt minnet som nyss dykt upp i mitt huvud. Min Justin är säkert hemma nu och letar efter mig. Eller så har han ännu inte insett att jag är borta.
Mitt huvud ger ifrån sig skrik om hur efterbliven jag är. Hade de varit några av grabbarna så hade de bara öppnat dörren och klampat in och ifall dörren hade varit låst så har dem nycklar. Mina tankar flyger bort till händelsen som hände tidigare idag, igår? Hur lång tid har det gått egentligen? Hur mycket är klockan? Vart är vi? HALEY?
Jag kollar mig runt i det mörka rummet och försöker leta efter Haley vilket är ganska svårt när inte något jävla ljus syns någonstans.
''Haley?'' frågar jag hest och stönar av smärta, min hals är torr och jag har jätteont i mina revben.
Ett stön hörs och en glädje sprider sig igenom mig, Haley är vid liv det är det viktigaste.
Jag kryper fram till henne fast vartenda muskel i min kropp säger ifrån. 
''Haley'' säger jag ännu en gång hest och kramar henne hårt, lättnad över att hon fortfarande är vid liv. 
Röster hörs utanför det här svarta rummet och dörren slängs upp, jag och Haley lägger oss omedelbart på golvet och försöker stänga ute det starka ljuset. Jesper's och Andrew's välbekanta röst hörs som om det tjöt ut ur en högtalare. 
''Nu ska vi ringa din älskade pojkvän Kelsey!'' skrattar Jesper, det är som om när Grinchen skrattar sitt elaka skratt. Jesper knappar på sin mobil och lägger sen på högtalare, efter två pip så hörs Justin's välbekanta röst som nu har förvandlats till mörk och arg, en Justin jag länge har försökt hjälpa.:
''Du kan sluta leta nu Bieber jag har din flickvän!'' skrattar Jesper och jag börjar skrika Justin's namn. 
Tårar rinner hysteriskt ner för mina kinder och Andrew's hand flyger genom luften och ger mig en smäll över käften. Jag skriker till och mina tårar blir bara ännu fler. 
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
Jag går över grusvägen och buskarna och ser huset som ser mer ut som ett lager inom synhåll.
Killarna ökar sina steg så det hinner ikapp mig, jag är arg, frustrerad och framför allt besviken. 
Besviken över att killarna bara gick ifrån min flickvän sådär när inte jag var hemma. Jag gav dem min tillit men dem svek det. Min flickvän betyder allt för mig och det fucking vet dem. Jag bryr mig inte vad som händer nu eller vem som ser mig eller någonting liknande. Jag gömmer mig bakom ett träd och siktar mot vakten som står vid dörren. Jag hinner inte plocka fram mitt vapen innan han faller pladaskt död ner till marken. 
Jag kollar på Damon och höjer på ena ögonbrynet.
''Bäst att vi skyndar oss!'' säger Bruce och tar täten, jag följer efter honom och plockar fram mitt vapen ifall någon skulle gå mot attack. Vi smyger igenom dörren och vi blir stilla och kollar oss runt, runt varje hörn finns det en vakt eller två. Jag suckar, varför tänkte vi inte på det innan? Vi är två gäng så det kommer gå bra för oss, hoppas jag. Chase delar upp sitt gäng och Bruce gör detsamma med oss, vi alla går dit vi blir tillsagda. 
Jag smyger upp bakom en vakt och innan han hinner blinka så har jag twistat hans nacke, han faller död ner till marken och jag fortsätter mot nästa vakt och med baksidan av min pistol slår jag mot hans huvud. 
Jag plockar fram min kniv och hugger han. Ännu en vakt död och jag fortsätter mot rummet jag tror Kelsey befinner sig i. Jag kan inte tänka rakt och flera saker distraherar mig, jag skakar av mig alla tankarna och fortsätter mot mitt mål. 
''Justin!'' viskar en röst bakom mig, jag vänder mig om och möter Arwin's blick. Han går bredvid mig och vi båda slår ihop oss till ett. Det är det här jag menar med att jag inte gillar när någon jag gillar blir indragen, jag blir distraherad och måste på något sätt hålla både mig och henne vid liv. Händer någonting henne så kommer jag aldrig förlåta mig själv, jag kommer aldrig älska någon annan på det sättet jag älskar Kelsey.
Jag kommer inte ha någon flickvän efter Kelsey. Jag skulle kunna ge upp mitt liv för henne, hon verkligen betyder allting för mig. 
''Justin vi har hittat henne!'' ropar Ian lite väl för högt, några vakter hoppar fram och går till attack. 
Jag blir nedslagen till marken men reser mig snabbt upp och tar ut min ilska på vakten som slog ner mig. 
''Dö!'' skriker jag och sparkar på hans livlösa kropp.
''Justin det räcker, han är död!'' ropar Ian och tar tag i mina armar bakifrån och puttar bort mig från honom. 
Vi börjar skynda oss mot den riktiningen Kelsey är och jag försöker att inte hoppas på att vi kommer gå igenom det här helskinnade. Jag har - än så länge - inte blivit skadad eller någonting. 
 
''Kelsey!'' skriker jag och går fram till henne, jag tar henne i mina armar och kramar henne hårt. 
''Justin se upp!'' skriker Haley och min axel ger ifrån sig smärta. Jag vänder mig om och ser Jesper stå framför mig med pistolen nu riktad mot mitt huvud. Quinn flyger upp från sidan av rummet och hoppar på Jesper, Andrew är redan nerbrottad och jag lägger min hand på axeln och blodet sprutar ut. 
Jag känner Kelsey's huvud lutad mot min friska axel och hennes tårar sprutar ner för hennes kinder. 
''Kelsey..'' stönar jag och kollar henne i ögonen. 
''Justin!'' gråter hon och kysser hårt mina läppar. Jag reser mig upp och grimaserar åt smärtan, jag lägger min arm runt Kelsey's midja och går mot dörren. 
''Think twice Bieber!'' 
Andrew avlossar ett skott som borrar sig igenom min bröstkorg. Skrik lämnar Haley's och Kelsey's strupen.
''Justin!'' skriker dem och slänger sig vid varsin sida om mig. 
''Kelsey, jag...älskar dig'' stönar jag trots att min kropp inte orkar ge ifrån sig någonting alls, energin glider ut från min kropp som om det vore vatten. Jag sluter mina ögon och det sista jag hör är Kelsey's snyftningar och hur mycket hon älskar mig. Ett leende sprider sig på mina läppar och allting blir svart.
 
När jag säger att jag skulle ge upp mitt liv för Kelsey, då menar jag det. 
 
 
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
Tumblr_lzw34gifbs1qacbojo1_500_large
 
''Snälla Damon, säg att han kommer bli bra'' 
Mina tårar rinner hysteriskt ner för mina kinder och syret vill inte gå ner till mina lungor.
Damon lägger sina starka armar runt mig och jag gråter mot hans axel. Sjuksköterskorna springer ut och in från Justin's rum och jag kan inte låta bli och känna mig skyldig. Allt det här är mitt fel, hade jag inte öppnat dörren så hade dem inte kommit in och då hade inte detta helvetet brakat löst. Justin kom efter Jepser och Andrew för MIN skull, han tog två skott för min skull. Han är det bästa som har hänt mig och vi kommer ta oss igenom detta hand i hand som vi alltid har gjort. En sak är säkert, jag kommer inte ge upp Justin utan en strid.
Trots alla våra bråk och vårt ostabila förhållande så är jag redo att donera vartenda organ i mitt kropp så han överlever. 
''Da-Damon, V-vi måste... ringa Jaz-Jazmyn'' snyftar jag och kollar sårat upp på honom.
Jag tänker inte dölja vad jag känner, det är okej att gråta. Det måste man göra ibland, jag känner mig jättetvungen att ringa Jazzy och berätta detta. Det hade Justin velat. Damon nickar och tar fram sin mobil, jag slår Jazzy's nummer som jag så väl kan utantill och trycker på grön lur. Pip efter pip går och snart hör man Jazmyn's mjuka röst som påminner mig så mycket om Justin's.
''Jazmyn Bieber'' säger hon glatt.
''Ja-Jazzy'' gråter jag och brister ännu mer ut i gråt om det nu är möjligt. Hennes röst är så lik Justin's och jag skulle nog inte klara av att träffa henne för dem är så lika. 
''Vad är det Kelsey, vad har hänt med Justin?!'' frågar hon oroligt och jag ger telefonen till Damon, jag sjunker längre ner på stolen och begraver ansiktet i händerna. Damon går en bit bort och viftar med sin vänstra hand, han berättar antagligen vad som har hänt. 
 
NÄSTA DAG:

''Är dem inte klara snart? Det har gått 1 dag nu!'' säger jag frustrerat och stampar med fötterna. 
Jag kommer aldrig förlåta mig själv om det händer Justin någonting. Han betyder verkligen allt för mig, jag älskar honom så jävla mycket och jag ångrar att jag inte har berättat för honom tidigare hur jag verkligen känner.
Han förändrades för min skull, han slutade gå ut på många uppdrag och slutade även dra hem tjejer ena dagen efter den andra. 
Han dricker och röker inte lika mycket, han gjorde allt det där för mig och inte förrens nu känner jag hur tacksam jag är. Justin förändrade på sig själv och försökte bli en bättre person för min skull och det känns som om jag har krävt mer från honom. 
''Justin kommer bli bra Kelsey, han kämpar för dig!'' säger Chase och ger mig en hård kram. 
Inte ett ord har lämnat Haley's läppar sen Justin har blivit skjuten och jag börjar bli orolig. 
Jag släpper Chase och går fram till min bästavän.
''Säg någonting Haley snälla!'' ber jag henne och smeker försiktigt hennes kind. En tår rinner ner för hennes kind och jag torkar omedelbart den med tummen. Sjuksköterskan kommer in till mitt rum och vi alla blir knäpptysta hon harklar sig och öppnar sen munnen för att stänga den.
''Är han okej?''
''Lever Justin?''
''Är han vaken?''
''Okej, va tysta nu!'' skriker jag och får tyst på alla, hon ger mig ett tacksamt leende som jag inte har en ork till att besvara. 
''Ni är anhöriga till Justin antar jag eftersom ni alla är oroliga?'' 
Det var mer som ett påstående än en fråga. Vi alla nickar och jag håller andan och ber en tyst bön till gud ovan. 
''Vi förstod från början när Justin åkte in hit att han inte skulle klara sig..'' börjar hon och slickar sig runt läpparna, hennes ord högg mig som knivar. Betyder det att Justin, min Justin är... död?
''Hans skador var värre än vad vi trodde och i den situationen han befann sig i så är det omöjligt att överleva..'' fortsätter hon och jag känner hur paniken börjar smyga fram, är Justin död eller inte? Vad är det människan försöker säga men inte kan få fram?
''Vi väntade på den tiden då hans hjärta skulle sluta slå..'' 
Hon bet sig i läppen och jag i den sekunden kände jag att jag seriöst kommer gå upp och ge henne en knytnäve om hon inte kommer fram till det jävla fucking svaret. 
''Men vi trodde att vi fick svaret igår, att hans kropp inte skulle orka mer efter allt han har varit med om.''
Både jag och hon fucking vet att det inte är någon fucking olyckshändelse. Det här var planerat men inte att Justin skulle ligga i sängen på ett sjukhus förstås. Fan, fan, fan, tårarna börjar ännu en gång rinna hysteriskt ner för mina kinder och jag kan inte låta bli att bita mig på insidan av kinden. Mina ögon blev helt suddiga från alla tårarna och mitt huvud börjar snurra.
''Damon..'' gråter jag och tar ett hårt grepp runt hans arm. Han bär upp mig i sin famn och lägger mig sen ner på sängen. 
'' Vii var beredda på att lägga ner allt när hans hjärta slutade slå...-''. 
Kvinnan fortsätter att pladdra på utan att komma fram till ett jävla vettigt svar. Det börjar fan ta slut på mitt tålamod, jag ger henne en sista chans.
''JAG VILL INTE HA EN HEL BOK, LEVER HAN?!'' skriker jag och sätter mig rakt upp på sängen. Antagligen hade jag inte något tålamod kvar. Bruce ger mig ett tacksamt leende, tillochmed han som har det bästa tålamodet här inne har nu tappat det helt. 
Chase är snabbt vid min sida och han försöker lugna ner mig genom att säga att Justin lever och kämpar och såna saker man brukar säga. Han var själv inte övertygad över sina ord men gjorde allt för att lugna ner mig. 
''Men hans lillasyster Jazmyn rusa in på operationssalarna och gav honom elchockar, hon ville inte ge upp. Hon kunde inte tänka tanken att leva utan sin bror. Gång på gång stötte hon dem mot hans bröst och den sista gången hon gav honom en elchock så började hans hjärta att slå. Justin kämpade, han ville inte ge upp. Justin är en kämpe och ni alla borde vara stolta över honom. Vi trodde inte alls att han skulle överleva''
''Så du menar att han lever?'' frågar jag försiktigt och hon skruvar osäkert på sig.
''Vad är det?'' frågar Haley, hennes mjuka röst sprack mitt i frågan och hon brast ut i gråt. Quinn var snabbt vid hennes sida och han tog henne i sin famn. Något Justin alltid gjorde med mig när jag mådde dåligt, min kärlek, min ängel och hjälte. 
''Han är i koma''

Whooops & NU ÄR SLAM MY WAY TO ROMANCE SLUT!
 
KOMMENTERA NU ALLA VAD NI TYCKER!! :D
& ja ni får hata mig för att ni inte fick det slutet ni ville ha :D

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Du kommer inte ta bort denna novellen sen när du gör en ny va?? har inte läst klart hela riktigt, och har inte så mycket tid för tillfället

2013-02-08 @ 20:39:39 -



Avsändare: JEN..<3

aaaaa FAN DIG!! (inget illa ment menar bara att du sluttade den nu) hoppas det kommer en epilog

2013-02-08 @ 20:55:29 -



Avsändare: Liza

Ååh, älskar slut som inte är som alla andra :) kommer du börja med en ny novell Btw?

2013-02-08 @ 21:01:31 -



Avsändare: <3

Kommer det en epilog?

2013-02-08 @ 21:32:35 -



Avsändare: Anonym

men det där kan inte va slutet. nej sluta! något mer måste det va komigen!!! DDDDD: heart broken

2013-02-08 @ 22:01:50 -



Avsändare: Anonym

Nått mer!er

2013-02-08 @ 22:02:46 -



Avsändare: Elin

Kommer Justin dö? Vaknar han upp? Lever Kelsey och Justin lyckligt i alla sina dar? Kan du göra en epiolog på den iallafalll så vi/ jag får veta om han klarar sig??
Btw, en av världens bästa noveller :D xx

2013-02-08 @ 22:10:28 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3
Längtar till nästa novell! <3

2013-02-08 @ 22:56:58 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Sofia

ÅHH!!! Skulle kunna vara tillsammans med en Badboy som Justin! ;) Kommer du göra fler noveller? :DD

2013-02-08 @ 23:32:31 - URL: http://biebercrew.blogg.se



Avsändare: besvikna tjejen #1

de var ju inget bra slut eller lyckligt slut! :'(
varför slutade du där när man känner att man måste få veta om han överlever eller dör?! D':
varför?! :'(
varför?! :'(
varför?! :'(
bäst för dig att du uppdaterar oftare som du lovade med den nya novellen! för jag vart lite besviken nu...

2013-02-09 @ 00:19:58 -



Avsändare: moa

Det var ju precis så här jag visste att det skulle sluta! jag sa ju åt dej igår att det inte fick göra deeeet!
bajs, nu blir jag ju ledsen :(
tack för bästa novellen någonsin <3 kommer du skriva någon prolog/epilog (vet inte vad som är vad haha)? eller får man hitta på själv att Justin överlevde och dom levde lyckliga i alla sin dagar? ;)
puusss

2013-02-09 @ 00:24:17 - URL: http://mooabackeby.myshowroom.com



Avsändare: Jenni

Snälla det får inte ta slut snälla gör 1 kapitel till en extra kapitel du e på riktigt värd guld snälla

2013-02-09 @ 10:12:17 -



Avsändare: anne

Neeeeej!! Du kan inte göra såhär mot mig/oss!!
Nån gång måste du göra en del 2!

Började faktiskt gråta!! :'(

2013-02-09 @ 10:43:41 -



Avsändare: anne

Neeeeej!! Du kan inte göra såhär mot mig/oss!!
Nån gång måste du göra en del 2!

Började faktiskt gråta!! :'(

2013-02-09 @ 10:44:15 -



Avsändare: Bieber

I swear that im crying....

2013-02-09 @ 11:15:31 -



Avsändare: Celebnovell (Romina)

VARFÖR GÖR DU SÅ MOT MIG?!?
Kommer det komma en epilog ?

2013-02-09 @ 13:15:26 - URL: http://Celebnovell.blogg.se



Avsändare: Sara

:) vad händer nu då?

2013-02-09 @ 14:29:49 -



Avsändare: Michelle

NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den får inte vara slut :(

2013-02-09 @ 16:14:55 -



Avsändare: Steffi

seriöst, började gråta.. Detta får inte vara slut... varje gång jag ser en bild på justin, så tänker jag på denne justin i denna novellen, det är liksom inte detsamma utan din kapitel, inte utan badboy justin, inte utan Kels, inte utan haley, inte utan grabbarna, inte utan detta..
snälla snälla bästa du, ett till kapitel, där vi får veta vad som händer sedan..
Snälla.

2013-02-09 @ 20:42:56 -



Avsändare: anne

Började grina! Sååå sorglig..
Vet inte om min förra kommentar kom med men du kan ju iallafall skriva en epilog eller göra en del 2!!! Måste få veta om han kommer att vakna! :'( <3
Btw bästa bloggen jag nånsin har läst!!

2013-02-09 @ 22:09:27 -



Avsändare: JDBStories

Fin blogg! Jag har en nystartad novell om Justin Bieber. Första kapitlet är ute nu! Titta gärna in och säg vad du tycker :)

2013-02-09 @ 23:30:41 - URL: http://jdbstories.webblogg.se



Avsändare: Tova Bieber

OMB VAAD BRA!! Men tråkigt att den är slut.. och världens konstigaste slut oxå :(( kommer en ny novell???

2013-02-10 @ 00:50:01 -



Avsändare: Anonym

skriv typ lite till. asso lite kort vad som hände med doms liv efter

2013-02-10 @ 17:09:30 -



Avsändare: Anonym

Jag älskar det här slutet.

2013-02-10 @ 21:06:17 -



Avsändare: Alicia

Kmr sakna denna novellen :')
SNÄLLA låt Justin vara badboy i den andra novellen också även fast han är känd! :D

2013-02-10 @ 23:44:31 -



Avsändare: Petronella Gustavsson

OMFG! Helt jävla amazing, även om jag planerar att strypa
dig långsamt för att du satte min badboy Justin i koma. Fick fan ångest av ditt avslut! Jag som typ satt och bah "nu blir dom räddade och så lever dom lyckliga i alla sina dagar och så lite bröllopsmusik till det" HAHA! Nej men du äger, som vanligt! Kan seriöst inte vänta på att få läsa din nya novell <3 Du är så begåvad att det nästan är omänskligt! Du ligger absolut bland mina favoritnoveller, skulle lätt köpa en bok om du skrev en! Skulle tvinga mina kompisar att läsa den också, haha. Älskar verkligen ditt sätt att skriva, och hur grymt snabbt du har utvecklats! Din novell har verkligen varit som ingen annan jg läst, och det glädjer mig. Kommer definitivt sakna hur Justin och Kelsey bråkade men alltid i slutändan löste det. Sättet du tagit fram deras förhållande på förundras jag starkt över. Jelsey, som jag valt att kalla dom, är absolut mitt favoritpar i bloggvärlden. Du kommer säkert toppa det med en ännu bättre novell, hoppas jag! Slam My Way To Romance, jag kommer sakna dig. Speciellt så kräsen som jag är med noveller. Med detta sagt så.. Kram och som jag nämnde tidigare, längtar efter den nya novellen!

2013-02-11 @ 14:34:55 - URL: http://www.secretbieberstory.blogg.se/



Avsändare: Liv

Kommer du göra en novell till?

2013-02-12 @ 21:27:51 -



Avsändare: Fanny

Jätte bra :D

2013-02-12 @ 21:39:50 -



Avsändare: Cindy

VAAAAA? Sluta den så? Ligger han i koma nu för alltid! NEJ MEN OMG! JAG SITTER SERIÖST HÄR OCH STOR GRÅTER! Omg! Nej nej! Jag gråter seriöst :O
SNÄLLA säg inte att han nu ligger i koma för alltid? :'(((((

2013-02-13 @ 23:46:47 -



Avsändare: Frida

Gud vad sorgligt kapitel :(
Men din novell är grym ! Eller var men aa ;)

2013-02-15 @ 10:48:13 -



Avsändare: Felicia

Finner inga ord, vill aldrig att den ska ta slut.

2013-02-17 @ 10:05:29 -



Avsändare: Felicia

Finner inga ord, vill aldrig att den ska ta slut.

2013-02-17 @ 10:05:34 -



Avsändare: Olivia

Jättebraaaaa!!

Kan inte du göra en ff om hur det är när Justin har koma? Typ som del två..:)

2013-02-17 @ 12:52:14 -



Avsändare: ~Belieber~

snälla ta inte bort den här novellen, vill så gärna läsa klart den, är på kapitel 28. läste en annan novell innan som också var färdig skriven, men hon som skrev den tog bort den :(

Svar: Oroa dig inte, jag ska inte ta bort novellen & förlåt om den är dålig någonstans :/ :)
None None

2013-04-10 @ 16:57:57 -



Avsändare: Emmy<3

Oh shit! Faan vad bra du läser!! <3 Började gråta!
Började i går att läsa från kapitel 1 och har inte kunnat gå i från datorn sen dess! ÄLSKAR denna novellen!! <3

2013-06-28 @ 23:34:33 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback