Published: 2013-08-02 Time: 18:29:48 Filed Under: Meddelande

Important

 
CHACHA BLOGGEN ;)
okej, jag skämtar bara. Stryk de
 
Hellu Vicki!
eller ah, du får säga till om du inte vill kallas Vicki :')
& ja, jag brukar ge smeknamn hejvilt & säg till ifall ni inte vill det, hihi :3
 
men iallafall, ni kan kontakta mig på bloggens facebooksida & den finns HÄR  & när ni väl ändå är där inne så kan ni klicka på ''gilla'' - knappen ;)
& jag har inte skrivit på fb sidan på ett långt tag för att jag har inte känt att det är nödvändigt eftersom bara 22 av alla mina läsare har gillat & de är över 100, hah :)
Så när de är fler likes på sidan så kommer jag börja använda den på riktigt för då vet jag att ni får ut all information t.ex om försenade kapitlar och allt det där som dröjer. För alla är inloggade på facebook hela tiden, right? Det skulle gå snabbt & enkelt :')
Ni kan även nå mig på mejl, [email protected] 
Tänk på att det är två understreck babes ;) 
& så har jag ingen instagram för bloggen om ni undrar det, känns inte som de är nödvändigt eller lönt :)
Räcker med bloggen, mejlen & fb sidan, måste hålla koll på mitt eget liv med *fniss* ;)
pusspuss & hoppas ni har det bra, ciao! 

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback