Published: 2013-08-14 Time: 15:03:00 Filed Under: Slam my way to romance 2

14 - Drop the bomb

PREVIOUS: ''Jag trodde verkligen du var gravid vilket är jättedumt av mig, jag vet! Men ifall du hade varit det så vet jag inte vad jag skulle tagit mig till. Jag är inte redo att skaffa barn Kels, jag älskar dig verkligen jättemycket men det här livet tillåter mig inte att ha barn. Inte än iallafall!'' fortsätter han och stryker försiktigt min kind med baksidan av hans fingrar. En tår rinner ner för min kind och Justin är snabb med att torka bort den.
Precis vad jag trodde, abort är den enda lösningen. 
 
 
 
 
Kelsey's perspektiv: 
 
Andas Kelsey andas, det kommer gå bra intalar jag mig själv jämt och ständigt. 
Strax efter min lilla konversation med Justin så somnade han av utmattning. 
Tyst smyger jag ut ur rummet och klampar in till Quinn's rum där jag är hundra procent säker Haley befinner sig.
Som jag hade anat så sitter hon i soffan och kollar ut genom fönstret.
''Hails!'' viskropar jag och drar åt mig hennes uppmärksamhet. Hon tassar tyst över till mig och vi båda går tyst ut ur rummet.
''Jag är osäker, jag vet inte vad jag ska göra!'' tjuter jag tyst och klampar med ena foten. 
Haley kollar sig runt och tar ett hårt grepp runt min handled för att dra mig mot ett ställe där vi kan prata, ostört.
Hon lägger huvudet på sned och kollar på mig med stora ögon, jag biter mig hårt i läppen och rycker på axlarna.
''Prata med Justin!'' säger hon och slår ut med armarna.
''Jag fick nyss höra en hel fucking uppsats om att han inte ville ha barn Hails!''
''Är det inte bättre ifall han får reda på det av dig istället för någon annan?''
''Hails..''
''Kels när han får veta det så kommer allting förändras, han kanske ångrar sig och vill ha det!''
''Hur kan du tro de?'' 
''Tro vadå?'' frågar Justin's välbekanta röst. Både jag och Haley stelnar till, jag vänder mig sakta om och möter hans nyfikna blick.
''Ehm, eh..'' börjar jag och försöker komma på en vit lögn. 
''Kelsey?'' frågar han och lägger sin arm runt min midja. Jag kollar snabbt på Haley och ber till Gudarna ovan att hon ska komma på en snabb lögn. Hon skakar diskret på huvudet och jag spärrar upp mina ögon.
''Säg det eller så gör jag det!'' väser Haley och går förbi oss ut. Min haka faller till golvet och jag kollar efter Haley som har försvunnit ut genom dörren för att lämna oss ifred. 
''Berätta vad?'' frågar Justin som fortfarande vilar sin blick på mig. Jag kollar chockat på honom och öppnar munnen ett flertal gånger för att säga någonting men allt som kommer ut är ofattbara ljud. 
''Kels, vad vill du berätta för mig?''
''Ingenting!'' säger jag snabbt och försöker vrida mig ur hans famn, Justin skakar på huvudet och greppet han har runt min midja hårdnar. 
''Kels, jag vet att det är något''
''Jag är gravid!'' utbrister jag och tar ett snabbt steg tillbaka. Justin spärrar upp sina ögon och tappar sin telefon han håller i sin vänstra hand. Han rynkar pannan och hans blick vilar tungt på mig. 
Jag sväljer den stora klumpen som har bildat sig i halsen och börjar nervöst leka med mina händer.
''M-men, d-du..''
''Jag ljög Justin, efter att ha hört vad du sa så visste jag inte vad jag skulle göra. Det kändes som om det vore den enda lösningen!'' avbryter jag honom, han knyter knytnävarna och börjar försiktigt med långa steg gå mot mig. För varje steg han tog så backade jag. Ända tills min rygg krockade med den vita väggen. 
''ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET?!'' skriker han och smäller till väggen bakom mig. 
Jag stelnar till och väntar på Justin's nästa ord som han kommer hugga mig med.
''EFTER ATT HA BERÄTTAT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG SÅ GÖMMER DU DET HÄR FÖR MIG?!'' 
''Jus..-''
''SÄG INGENTING, DIN FUCKING BITCH. JAG TRODDE VI INTE DÖLJDE NÅGONTING FÖR VARANDRA!''
''Det gör v..-''
''KELSEY HÅLL KÄFTEN!''
Hans ord, det var det värsta med att vara Justin's flickvän.
Hans ord som man oftast får höra när man gör någonting fel eller när hans uppdrag inte går som planerat.
Det är jobbigt att vara hans flickvän men den enda anledningen jag är det är för att jag älskar honom för mycket för att lämna honom. Jag kan inte leva utan Justin. Jag trodde han hade förändrats, att Justin slutade kalla mig för det ena efter det andra men jag hade så fel. Jag borde ha vänjt mig efter tre år men det känns så fel. 
Fel att jag bara står här och tar emot hans ord men jag förtjänar det.
Jag borde ha berättat när han frågade mig, då skulle allting blivit så mycket bättre.
Han hade inte varit lika arg, han skulle förstått. 
Justin's ögon är nästan svarta av ilska och den enda gången jag har sett honom så här arg var nog innan han blev skjuten. Jag kniper ihop läpparna till ett rakt streck och kollar på när Justin's ögon skiftar från deras fina hasselbruna färg till svarta, när hans bröstkorg tungts lyfts upp och ner.
Det är bara en tidsfråga innan Justin hoppar på mig. 
''Justin?'' frågar jag mjukt och får ett morr tillbaka. Det här var verkligen en dålig idé, jag skulle inte berättat för Justin. Men det hade varit värre ifall det skulle kommit från Haley. 
''Du ska göra abort Kelsey, idag'' morrar han argt och jag nickar stumt. Inte ett enda ord vågar lämna mina läppar. Snälla Bruce, Damon eller Quinn. Kom hit och rädda mig någon av er.
En tår rinner ner för min kind och jag märker hur Justin's ansiktsuttryck förändras men att han inte gör någon ansats att komma fram till mig och slå sina starka armar runt min lilla kropp.
 
 
Justin's perspektiv:
 
 
Att se Kelsey gråta var det värsta jag visste, jag kunde inte se henne sårad. 
När en tår rann ner för hennes kind ville jag bara springa fram till henne och dra in henne i min famn. 
Berätta att allting skulle bli okej. Att jag är arg på mig själv, inte på henne. 
Jag ville berätta hur mycket jag älskade henne, att jag inte kunde leva utan henne med det var något som drog mig tillbaka. Som fick mig att inte kunna säga alla de sakerna, hon hade brutit min tillit.
Jag är inte redo till att bli pappa, jag kommer aldrig bli det. Om jag behåller det här barnet så kommer bebisens liv ständigt vara i fara och vilken unge vill växa upp med en kriminell till pappa? Ingen. Jag kan inte, jag vill inte. 
 
abort abort abort bort bort väck från mig var allt jag kunde tänka på.
Att bara stå och titta på henne gjorde ont. Hur kunde hon göra så här mot mig?
Varför kunde hon inte berätta det när jag först frågade? 
Jag ville slå någon, slå någon alldeles gul och blå. London var mitt offer, han ville jag slå mer än gul och blå.
Jag vill döda honom. Jag vänder mig om och stormar raskt ut genom dörren. 
''Gör inget dumt Justin!'' ropar Bruce efter mig, jag rycker åt mig min skinnjacka samt bilnycklar innan jag slänger hårt igen ytterdörren bakom mig. Vägen mot bilen tar jag upp en cigarett och placerar den mellan mina läppar. Jag tar ut tändaren från paketet och när jag har satt glöd på cigaretten tar jag ett djupt bloss som omedelbart lugnar ner mina nerver. Gör inget dumt Justin Bruce' ord ekar i mitt huvud. 
Jag gör alltid något dumt och det är jag sort of känd för. Jag tar ännu ett bloss och hoppar in i min fiskerkarma. Direkt när jag sätter mig ner på skinnsätet slår Kelsey's doft emot mig och jag skriker ut i en ren frustration och smäller till ratten med knytnäven. Kelsey är den sista på jorden jag behöver oroa mig för. 
Jag sätter nycklarna i tändningen och vrider om. Bilen ger ifrån sig ett fräsigt ljud och jag kör snabbt ut från vår uppfart och börjar köra mot ingenstans, bara kör tills jag inte orkar mer. 
Jag är gravid hennes ord ekar i mitt huvud. Hur fucking oförsiktig var jag? Jazmyn, hennes blick innan jag stormade ut ur huset har fastnat i min hjärna. Hon var så rädd, så liten. Jag ville ta henne i min famn men jag hindrade mig själv. 
 
''Jonathan'' säger jag såfort han tar emot samtalet.
''Hey mate, det var längesen!'' säger han med sin brittiska accent som för detta tillfället irriterar mig. 
''Kan jag komma över?'' 
''Klart Justin, du är alltid välkommen. Någonting jag ska ha iordning innan du är här?''
''Alkohol, överraska mig med något'' flinar jag och börjar köra mot hans hus.
''Strippor?'' flinar han och det orsakar ett brett flin på mina läppar. perfekt.
''Awesome!'' 
 
Vägen till hans hus tog inte alls så lång tid, kanske tio minuter max. Jag skjuter igen bildörren efter mig och innan jag hinner ta de tre trappstegen upp till hans ytterdörr har dörren slagits upp och en brunett strippa står med ett glas alkohol i handen och ett brett leende på läpparna.
''Tack'' flinar jag och tar emot glaset, jag går förbi henne och slänger en blick på en blondin som sitter i Jonathan's knä. Hon är sexig men brunetten jag gick förbi är tusen gånger sexigare, hennes stora bröst. 
Oh my god.
Jag sätter mig ner på soffan bredvid Jonathan och brunetten som mötte mig i dörren gränslar mig omedelbart.
Mina händer for automatiskt till hennes höfter och hon börjar plötsligt röra sig fram- och tillbaka.
''Hårdare och snabbare'' viskar jag i hennes öra och börjar kyssa hennes hals, hon gör som jag säger och mina händer som vilar på hennes höfter börjar hjälpa henne och ökar farten. 
Små stön lämnar hennes mun och ett brett leende sprider sig på mina läppar. 
''Stop!'' säger Jonathan och vi båda kollar upp mot honom. Jag rynkar pannan och han pekar på strippstången som knappt står två meter bort.
''Show me what you got baby'' viskar jag sexigt i hennes öra och lämnar en kyss mellan hennes enorma bröst. 
Hon reser sig upp och börjar graciöst röra sig runt stången. Upp- och ner , fram- och tillbaka. 
Hennes händer klättrar upp för hennes bröst och hon drar sexigt ner ena bh bandet. 
Jag biter min underläpp och fortsätter kolla på vad hennes nästa drag är. Andra bh bandet åker av och inom loppet av tre sekunder ligger bhn i mitt knä. Hennes enorma bröst hänger fritt ner och greppet om min underläpp hårdnar. En rödhårig tjej som inte har lika stora bröst som brunetten sätter sig i min famn. 
Hon lägger min hand på hennes rumpa och börjar snabbt gnida sig fram- och tillbaka mot mitt skrev. 
''Vad heter du?'' frågar jag hon rödhåriga tjejen och lämnar små blöta kyssar mellan hennes bröst. 
Hon lutar sitt huvud bakåt i njutning och stönar fram sitt namn.
''Maxine, vilket fint namn'' säger jag och knäpper upp hennes bh som jag senare slänger på Jonathan. 
Jag tar en stor klunk av mitt whisky glas som ligger på bordet bredvid mig. Min hand vilar fortfarande på Maxine's rumpa och jag kan inte slita väck min blick från brunetten. Det är något speciellt med henne. 
''Maxine, vad heter hon?'' frågar jag och nickar mot brunetten. 
''Aurora'' stönar hon högt och fortsätter kyssa min hals.
''Aurora!'' ropar jag och brunetten reagerar, jag gör kom-tecknet till henne och hon går sexigt fram vickandes på hennes rumpa mot mig.
''Maxine, din tur på stången'' säger jag och puttar väck henne. Innan Maxine fortsätter mot stången sliter hon Aurora till sig och förenar deras läppar i en kyss. Jag kollar chockat på båda och Aurora börjar gå långsamt baklänges mot mig samtidigt som Maxine masserar hennes läppar och rör henne överallt med sina händer. 
Aurora faller baklänges i min famn med läpparna hårt tryckta mot Maxine's. 
''Okej girls, enough'' säger jag och sliter dem ifrån varandra. Maxine flinar stort och vänder sig mot stången och börjar röra sig. 
''Är du..?'' frågar jag och fuktar mina läppar, ett gulligt skratt lämnar Aurora's läppar och hon skakar på huvudet.
 
Nästa dag:

''Justin man, vakna. Din mobil har ringt oavbrutet'' väser Jonathan och slänger min mobil till mig. 
Jag kollar på displayen och trycker bort samtalet när jag ser Kelsey's namn med vita bokstäver. 
Aurora, Maxine och blondinen lämnade huset ganska sent igår. Inte för att jag har någoting emot det, tvärtom. 
''Hade du sex med Aurora och Maxine?'' frågar Jonathan och jag skakar på huvudet. 
Jag placerar en cigarett mellan läpparna och ger den sin glöd. Jag tar ett djupt bloss och dricker även det sista som är i whiskey flaskan. Mitt huvud dunkar och jag lutar mig trött tillbaka i soffan där jag råkade somna igårkväll. Öl burkar samt vodkaflaskor ligger överallt i rummet, hur mycket har vi två druckit egentligen? 
 
''Jag måste dra'' säger jag efter en timme av drickande och rökande. Jag reser mig trött upp och drar snabbt tröjan över huvudet samt jackan över. Jonathan reser sig upp och följer mig ut genom dörren och till min bil.
''Don't be a stranger bro, hör av dig'' säger Jonathan bestämt och vi gör vårt typiska handslag. 
Jag nickar och springer över till min andra sida. Jag har många gånger kört med alkohol i mitt blodsystem, så jag är van. 
 
Jag går trött in genom dörren och möter Kelsey halvvägs upp till rummet, jag kollar stort på henne upp och ner innan jag går förbi henne och in till rummet. Jag sliter snabbt av mig tröjan och jackan, kvar står jag med mina jeans och vita supras. Dörren stängs och jag behöver inte kolla bak för att veta att det är Kelsey.
''Har du gjort det?'' frågar jag kallt och möter hennes blick i spegeln. Hon nickar och tittar blygt ner på sina fötter. Jag pustar ut och slänger av mig mina skor. Ingenting skulle sitta finare än en dusch just nu.
''Vart var du?'' frågar hon försiktigt och som svar blänger jag bara på henne. Det som hände igår behöver inte tas upp. Mina byxor samt kalsonger åker snabbt av och Kelsey slår snabbt händerna för ögonen.
''Låtsas inte som om du inte har sett det innan'' mumlar jag och går förbi henne in till badrummet. 
 
Kelsey's perspektiv:

För att jag har sett det innan betyder det inte att jag vill se det nu. Jag lägger min hand för magen där det inte längre finns en liten mini Justin. 
 
''Kelsey, är du säker på att du vill göra det här?'' frågar Quinn när vi står parkerade utanför sjukhuset, jag nickar och torkar snabbt bort tåren som rann ner för min kind. Han suckar högt och vi båda stiger ut ur bilen. 
Jag vill bara få detta överstökat, jag vet att jag kommer ångra mig men det är det bästa för både bebisen och oss. Jag skulle inte klara av att ta hand om den själv. Quinn lägger sin hand på min korsrygg och tillsammans går vi igenom dem enorma dörrarna till sjukhuset. Jag registrerar mig i receptionen och det skickar upp mig till våning tre där jag får sitta i väntrummet. Jag avskyr att vänta, det får mig bara att tvivla mer. 
Efter femtiotvå minuter och tjugotvå sekunder ropas mitt namn upp.
''Kelsey Graham?'' ropar en ung sjuksköterska och vi båda ställer oss omedelbart upp. 
Jag skakar hennes hand och presenterar mig själv fastän jag inte behöver det. 
''Du vill göra abort?'' frågar hon, en fråga som mer låter som ett påstående. 
''Ja'' svarar jag hest. 
''Är du pappan?'' frågar hon Quinn och han skakar omedelbart på huvudet.
''Eh, jag är eh.. pappans bästavän. Han kunde inte komma idag så jag åkte hit med henne istället'' ljuger han och flashar ett osäkert leende mot sköterskan. 
''Lägg dig här'' säger hon och pekar på sängen som står rent och prydligt intill väggen. 
Jag lägger mig på sängen och tar ett djupt andetag. Det kommer gå bra Kels. 
Quinn tar min hand i sin och jag ger honom ett osäkert leende. Jag är rädd. Rädd för ifall det ska göra ont, jag vill inte ha mer smärta än vad jag redan har. 
''Vi kommer köra upp dessa tabletterna i rumpan och så kommer du även få äta dessa tabletterna. Hur länge har du varit gravid förresten?'' frågar sköterskan och jag rycker på axlarna.
''Jag misstänker att det är tre-fyra veckor men jag vet inte'' 
Mitt grepp om Quinn's hand hårdnar och sköterskan sätter på sig ett par vita handskar. 
Hon ger mig tabletterna samt ett glas vatten och jag sväljer dem snabbt. 
''Du kommer först känna värkar och sen kommer du få gå in på toan där du känner att du har diarré men egentligen är det bara bebisen som kommer ut, förstått?'' frågar hon och jag nickar. 
''Dra ner byxorna'' beodrar hon och Quinn vänder sig snabbt om men håller fortfarande kvar i min hand. 
 
I två timmar har jag känt värkarna, ju snabbar sekunderna tickar desto oroligare blir jag. 
Två gånger per timme har sjuksköterskan kommit in och gett mig tabletter.
''Quinn, toan'' säger jag snabbt och han flyttar mig snabbt till toan och kallar på sjuksköterskan.
Mycket riktigt sagt, magen krampade i några sekunder till och två minuter senare sprutar vatten ut ur mig. 
Det känns som diarré men jag vet att det var bebisen, bebisen jag dödade.
Justin, det är gjort. 

Jag vet inte vad som flög i mig men jag bara fortsatte skriva och whoops så är vi här, 
ett långt kapitel. Måste nog vara det längsta jag har skrivit, eller? 
hoppas ni gillar det! :)

Celebnovell:
Det är inte meningen att kalla Haley för Jessica. När jag skriver Haley så tänker jag på namnet Jessica, kan vara därför. hahah :')
 
Kommentera babes! :)

Kommentarer
Avsändare: Michelle

Jag är emot abort så jag gillade inte denna delen av kapitlet :( Sorry

2013-08-14 @ 15:34:38 -



Avsändare: Anonym

Meeeeeeeer

2013-08-14 @ 15:55:17 -



Avsändare: Anonym

Meeeeeeeer

2013-08-14 @ 15:55:17 -



Avsändare: anne

Oh maj gad! Sjukt bra! Men jag tyckte ändå att hon skulle behålla det!

2013-08-14 @ 16:46:58 - URL: http://ask.fm/jtothebieber



Avsändare: Celebnovell

Sjukt perfekt! Har lust att skjuta Justin bokstavligt talat. Han var typ otrogen mot Kels... eller han var det, medans hon lyssnade på honom och gjorde abort. GAHD, är så arg! Försöker påminna mig själv hela tiden att det bara är en novell men det känns så verkligt. D:

2013-08-14 @ 17:34:49 - URL: http://celebnovell.blogg.se



Avsändare: rjjHej

Nej vrf abort jag lovar jag grät !!!

2013-08-14 @ 18:29:37 -



Avsändare: Thilda

trodde först att han skulle ha sex med någon av dom tjejerna,tur nog hade han inte det!! Kunde inte låta bli att tycka att justin borde tagit mer ansvar och inte varit lite av en idiot men det gör samtidigt bara kapitlet mer spännade! längtar till nästa :D

2013-08-14 @ 19:03:15 -



Avsändare: Anonym

SÅ BRA

2013-08-14 @ 20:11:01 -



Avsändare: Victoria

Super bra! Bara liiite äckligt i slutet :/

2013-08-15 @ 09:07:11 - URL: http://onedirectionland.blo.gg



Avsändare: ifrah

Omg du är ju bäst seriöst jag vill oxå kunna skriva som du.
Du skriver som en fck ängeln. Älskar din novell

2013-08-15 @ 12:35:33 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback