Published: 2013-04-04 Time: 10:26:56 Filed Under: A dash of love

19 - Forever young

 
PREVIOUS: ''Spring!'' viskar jag och vi alla flyger ut genom resturangens dörrar, tur att vi inte har beställt någonting.
''Men Heather klockan är 3, finns ingen fest nu?'' säger Eponine och jag rynkar pannan, sant.
Alla fester börjar ungefär vid 6, inte väl finns det en fest nu? 
''Jo, mina vänner har slängt igång en fest redan nu!'' skrattar hon och börjar småspringa mot en okänd riktning. Jag och Eponine rycker på axlarna och joggar efter henne.  
 
 
COSETTE'S PERSPEKTIV:

''Hej guys, jag tog med mig mina bitches!'' skrattar Heather och går in genom dem stora dörrarna, hela vägen hit har hon pratat om hur kul vi kommer ha det och att vi ska leva vårt liv medans vi kan. Well, hade hon haft min pappa som förälder hade hon nog inte yttrat sig så där .
''It will be worth it!'' skrattar Eponine och armbågar mig i sidan, klockan är över tre och ungefär 30 stycken är redan här och festar för fullt. Mer än hälften här inne är äldre än oss.
''Nästan alla här i Rio festar så här tidigt och håller på till nästa dag!'' förklarar Heather och börjar hoppa i takt med musiken. Eponine tar min hand och leder mig ut på dansgolvet. Vi alla tre börjar hoppa och vifta med armarna i luften. Ju tidigare man börjar desto längre och roligare blir det. 
''Vi hämtar dricka!'' skriker Heather och leder oss mot den lilla baren dem har här.
Vi är inte på en klubb utan vi är hemma hos en av Heathers kompisar men hur dem har förvandlat en av deras rum till en ''festklubb'' är helt otroligt. Det ser verkligen ut som vi är på en klubb, deras bar, deras utrymme på golvet, allt runt omkring. 
''3 tequila!'' säger hon åt bartendern och samtidigt som han blandar våra dryck så fortsätter vi hoppa i takt med musiken. Han ställer våra dryck på bordet och vi flashar våra leenden och går ut på dansgolvet igen. 
Jag tar en klunk av min dricka och grimaserar. Det är inte gott men bättre än ingenting. 
''Komigen Cosette, slappna av!'' skriker Eponine och Heather i kör och börjar dansa vilt på varandra. 
Musiken stoppas och alla kollar förvånat på dj:n
''Töm dansgolvet, nu kör vi lite lapdance!'' skriker Dj:n i mikrofonen och alla som är inne börjar jubla. 
Är lapdance så känt och uppskattat här? Människorna här inne bildar en stor ring och en kille som ungefär är 2 år äldre än mig sätter sig på en stol.
''Jävlar vad snygg!'' utbrister Eponine och jag håller med henne. Hans blonda hår glittrar i discoljusen, hans muskulösa kropp slappnar av en aning och ett leende målar sig över hans ansikte och flashar dem vita raka tänderna. Han möter min blick och blinkar med ena ögat samtidigt som han kallar mig till sig. 
''Någon som erbjuder sig?'' frågar Dj:n och jag känner både Eponine's och Heather's blickar på mig.
''Hon är jätteduktig!'' skriker Heather och pekar på mig, killen kollar på dj:n och nickar.
''Well, ut på dansgolvet hottie!'' säger dj:n med amerikansk accent.
''Man hör att han bryter på brasilska eller vad det nu heter!'' ropar Eponine i mitt öra. Heather knuffar ut mig på dansgolvet och alla killar börjar jubla. Movie med Chris Brown börjar spelas och jag går försiktigt men samtidigt sexigt fram till killen och gränslar honom. Killen kollar förvånat på mig och lägger sina händer på utsidan av mina lår. Jag börjar röra mina höfter i en rytmisk takt samtidigt som jag försöker mig lite på magdans.
Hans händer glider upp till min rumpa och jag börjar gnida mig mot honom.
''Damn..'' mumlar han och kysser min hals. Jag ser i ögonvrån hur Heather och Eponine står och jublar. 
Jag går runt killen och gränslar honom igen och börjar röra mina höfter snabbare. 
Jag vänder mig om så jag har ryggen mot hans bröstkorg och börjar dansa sexigt på honom igen.
''Damn, you're good'' stönar han och smeker min rygg med ena handen och min rumpa med den andra.
''WOOOORK IT!'' skriker dj:n i micken och ett fniss lämnar mina läppar.
''Hon kan verkligen shakea ass!'' ropar killen som sitter på stolen och jag börjar gnida min rumpa mot hans kompis hårdare. Jag känner hur han blir lite hård under mig men fortsätter.
''Ah, du vet verkligen vad du gör!'' viskar han sexigt i mitt öra och biter mig mjukt. 
Jag vänder mig om mot honom igen så vi är ansikte mot ansikte och gör en body-roll mot hans överkropp. 
''Vad heter du shawty?'' frågar han och klämmer min rumpa.
''Cosette'' flinar jag och går av honom. Publiken jublar och han lutar huvudet bak i njutning.
''Några kommentarer Shaggy?'' frågar dj:n
''Heter han shaggy?'' frågar jag Heather, hon skakar på huvudet och börjar smått flina.
''Nej, han heter Luan men kallas Shaggy'' förklarar hon och jag nickar förstående.
''Hon va helgrym!'' ropar Shaggy i micken och för tredje gången så börjar publiken jubla.
Han möter min blick och flashar ett leende som jag glatt besvarar. 
''Du borde chansa på honom!'' säger Eponine och hoppar ivrigt upp och ned.
''Nej, nu ska jag ha en drink!'' säger jag och går mot baren.
''På vad kan jag bjuda den här sexiga tjejen?'' frågar en röst bakom mig. Jag vänder mig om och ser Shaggy stå där med ett leende på läpparna, jag rycker på axlarna och viftar mot baren.
''Bara välj något, har typ ingen favorit'' skrattar jag och Shaggy kallar till sig bartendern.
''Hey Shaggy, what can I do fo' you?''
''2 glas redbull blandat med vodka!'' skrattar Shaggy och gör ett allt för komplicerat handslag med bartendern. 

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
''Det har dröjt allt för länge, vart är tjejerna?'' frågar jag oroligt och Usher rycker på axlarna och kollar sig runt.
''Jag går och kollar i toaletterna'' säger jag och reser mig upp och börjar gå mot toaletterna. 
''Ursäkta'' säger jag och tar ett grepp runt en tjej med vinrött hår. Hon kollar först ner på mitt grepp runt hennes arm sen upp på mitt ansikte och ler stort.
''Justin!'' utbrister hon glatt och jag spärrar upp mina ögon.
''JJ!'' ropar jag lika glatt och kramar henne hårt. Jessica Jarrell, hon som gjorde låten 'Overboard' med mig. 
''Hur är det? Vad gör du här?'' frågar hon och jag rycker på axlarna.
''Det är lika bra som vanligt och jag är här med ett par kompisar'' svarar jag och lägger huvudet på sned.
''Dudå?''
''På semester med Ariana'' säger hon och pekar mot en tjej som sitter ensam vid ett bord.
''Härligt, men kan du göra mig en tjänst?'' frågar jag och slänger sött ut med armarna. 
Ett fnitter lämnar hennes struppe och hon nickar glatt.
''Kan du kolla om Cosette och Eponine är där inne?'' frågar jag och hon skakar på huvudet.
''Dem är inte där inne, jag va på toaletterna nyss men jag såg dem lämna resturangen för ungefär en halvtimme sen med en svarthårig tjej'' Jag rynkar chockat näsan och kollar mot utgången.
''Ehmn, tack så mycket!'' säger jag och ger henne en hastig kram och lämnar henne förvirrad vid toaletterna.
 
''Dem är inte vid toaletterna Usher, JJ sa att hon såg dem lämna resturangen'' muttrar jag och sätter mig surt ner. 
''Är JJ här?'' frågar Usher förvånat och jag himlar med ögonen.
''Usher, det är inte den delen du ska fokusera på. Din syster har smygit ut!'' 
''Vart?'' frågar han och spänner käkarna, jag rycker på axlarna och viftar mot utgången. 
Han suckar högt och tar upp sin mobil från fickan.
''Hon lär inte svara om ni ringer, för då avslöjar hon sig själv ju!'' säger Jaden och slår ut mot armarna, som om det är den mest uppenbara saken i världen. Usher viftar med handen och pressar mobilen på örat. 
En mobil runt vårt bord börjar ringa och jag följer ljudet, Jaden kollar ner under bordet och tar upp Cosette's svarta väska. Jag suckar irriterat och lutar mig bak i stolen, nu är hela vår middag förstörd på grund av dem.
''Great, så lämnade hon mobilen också!'' muttrar Usher och slår händerna för ansiktet.
''Drake säg något!'' säger både jag och Jaden i kör. 
''Låt oss pyssla ihop detta först. Heather reste sig upp från bordet med båda tjejerna'' börjar Drake och vi instämmer förvirrat, vad har toalett med detta och göra?
''Dem låtsades även gå på toaletten..'' fortsätter Drake och vi nickar ännu en gång.
''När vi minst anade det så smög dem ut'' fortsätter han och jag gömmer ansiktet i händerna, ifall jag hade huvudvärk innan så vet jag absolut inte vad jag har nu.
''Dem är på fest!'' skriker Drake och reser sig upp, människor som sitter vid borden nära oss kollar på oss med en sur blick och vi alla andra reser oss upp.
''Hur vet du det?'' frågar Usher och börjar gå mot utgången ''..- klockan är bara typ 3 liksom'' 
''De är tonåringar Usher, dem smyger ut, dem festar och gör gud vet vad. Det spelar ingen roll hur mycket klockan är, det hindrar dem inte'' 
''Jag tror Drake har rätt'' säger Jaden och Usher förblir tyst. Vi sätter oss i varsin bil och börjar köra hemåt. 
Nu återstår det bara att vänta och se vad som händer. 
 
COSETTE'S PERSPEKTIV:
 
Världen runt omkring mig blir suddig och jag snubblar till och trillar i någons famn. Jag har inte sett Eponine och Heather sen jag lapdansade på Shaggy.
''Oj, blivit full eller?'' flinar en bekant röst och jag kollar upp och möter hans bruna ögon, Shaggy.
''Ja ungefär, vet du vart mina kompisar är?'' frågar jag och kollar mig runt i ''klubben''. Han skakar på huvudet och lägger sin arm runt min midja och drar mig till sig. Han börjar mjukt kyssa min hals och jag lägger huvudet på sned och ger honom mer utrymme. 
''Följ med mig upp'' viskar han sexigt i mitt öra och lyfter upp mig i sin famn. Jag lägger mitt huvud på hans axel och Shaggy börjar snabbt gå upp för trappan och in till ett rum. Han slänger igen dörren efter sig och lägger mig ner på sängen och lägger sig snabbt över mig. Shaggy böjer sig ner och nafsar mjukt min hals.
''Det kittlas!'' skrattar jag och lägger mina armar runt hans nacke. Shaggy drar av mig min tröja och börjar kyssa mig ner för halsen och mellan mina bröst.  
''Du är så sexig'' viskar han mot mina bröst och drar ner mina shorts över knäna. Jag tar i kanten av hans tröja och drar den över hans huvud. Jag sneglar mot hans magmuskler och ler stort. Mina händer klättrar ner för hans axlar och ner till hans mage. Jag kysser hans nyckelben och jag känner hans tunga mot mitt högra bröst. 
''Ta av dig bh:n'' beordrar han och går av mig, jag lägger över hela mitt hår på min axel och knäpper upp min bh. Shaggy sliter åt sig bhn och slänger den sen på golvet bland alla våra andra kläder. 
''Har du gjort det här förr?'' frågar han och tar min bröstvårta mellan sina läppar.
''Ahh, ja'' stönar jag och flätar mina fingrar i hans hår. Shaggy tar av sig sina byxor och i följd så åker hans kalsonger också av, han tar av mig mina string och kysser mjukt min ljumske.
''Då vet du hur detta går till'' flinar han och tränger sig in i mig.

Weeeell ni hade väl inte förväntat er detta, eller?
jag känner mig hemsk, haha..
 
nu vill jag faktisk höra vad ni tycker, kommentera! :)

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Gaah! Mer! :)

2013-04-04 @ 11:08:03 -



Avsändare: Siri

Superbra kapitel! Längtar till nästa! :)

2013-04-04 @ 11:23:41 - URL: http://linkopingsryttaren.blogg.se



Avsändare: Anonym

Bra:)

2013-04-04 @ 14:29:58 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2013-04-04 @ 14:53:02 -



Avsändare: :)

as bra! Fortsätt med hon o shaggy tillsammans

2013-04-04 @ 18:21:41 -



Avsändare: Michelle

Jag gillar det men hon gjorde inget smart beslut i slutet.

2013-04-04 @ 19:31:43 -



Avsändare: Victoria

Mer, hade verkligen inte förväntat mig detta! ;)

2013-04-04 @ 19:41:33 -



Avsändare: moa

jätteee bra kapitel! älskar när tjejer är "badass", så mer sånt här vill jag läsa i alla fall! lägg upp nästa så fort du kan :D

2013-04-04 @ 22:20:59 - URL: http://mooabackeby.myshowroom.se



Avsändare: Anonym

HAHAH, go girl! Kör på förfan! MEEEER

2013-04-04 @ 23:00:36 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!!!

2013-04-05 @ 09:45:47 -



Avsändare: Cindy

SNÄLLA! Låt inte Justin,usher o.s.v komma in när de "gör det" ! SNÄLLA! Blir inte bra/kul då

More

2013-04-07 @ 02:29:00 -



Avsändare: ifrah

Nej den är jätte bra nu kommer det säkert bli värsta drama älskar det du är jätte bra din novell äger :))

2013-04-07 @ 23:18:02 -



Avsändare: ifrah

Nej den är jätte bra nu kommer det säkert bli värsta drama älskar det du är jätte bra din novell äger :))

2013-04-07 @ 23:18:46 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback