Published: 2012-09-15 Time: 09:27:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 31 - Pay the price for my girl

PREVIOUS: Jake har bundit fast mig på en stol med hårda rep runt omkring med och tejp över min mun så jag inte kan skrika.  Jag spärrar upp mina ögon och ryggar förskräckt bakåt. Jag är tvungen att komma på ett sätt att uppehålla honom, Om det behövs skulle jag ligga med honom eller nej det skulle jag inte alls det, vad säger du Kelsey? Det här handlar inte om Justin längre. Denna gången var det jag, jag var i fara mellan liv och död.
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
Jake sliter väck tejpet som är runt min mun och jag kvider av smärta.
''Tala nu sanning så kommer jag inte skada dig så mycket'' säger han och drar kniven över min kind, jag skriker av smärta och hans hand for genom luften och smäller till mig så jag trillar åt sidan med stolen. 
''Snälla sluta'' gråter jag och vrider och vänder på mig, Jake flinar och reser upp stolen igen.
''Du och jag ska ha lite roligt'' flinar han och sätter sig på en stol mittemot mig så vi är i jämn höjd.
''Har du inte hört att det är fegt att slå en tjej om hon inte kan göra motstånd?'' frågar jag hest och harklar mig, blod rinner ner för min kind och jag försöker stoppa tårarna som vill rinna ner. Det är ingen chans att jag kommer få Jake att sluta, han ser detta som underhållande, frestande. Han gör allt som får Justin krossad tillochmed ifall han behöver döda någon han står nära så gör Jake det. Som svar på min fråga får jag ännu en smäll över käften där han just precis hade dragit kniven över min kind. Jag hoppades starkt på att märket inte skulle lämna efter sig ett ärr, men hur dum kan jag vara? Det är väl självklart att man får ett ärr efter ett sånt här märke, vad tänkte jag med egentligen? Jag kved till av smärta och Jake såg det som underhållande, att se mig lida för allt Justin har gjort. Jag tänkte tillbaka på vad Loana sa, är Justin värd det här? 

Jag började tappa hoppet om livet, min kropp var helt öm och det var sår överallt. Jake hade slitit väck mina kläder så jag satt fast på den stolen i underkläder. Varje gång han kom in i detta rummet fick jag alltid kopplimang för min kropp. Jag kände mig äcklad, smutsig och spyfärdig helt enkelt. Var det såhär det skulle hända med mig varje gång någon bestämde sig för att krossa Justin? 

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Bruce stannade bilen utanför lagret där dom antagligen hade Kelsey, han drog ut nyckeln och vände sig mot oss andra som satt i bilen.
''Var och en vet vad ni ska göra, right?'' 
Vi alla nickade, vi gick ut ur bilen och smällde dörrarna bakom oss innan vi delade upp oss som vi hade bestämt. Jag gjorde tecken åt Marion att följa tyst efter mig och vi började gå mot dörren där en i deras gäng stod och höll vakt.
''Kan jag ta det?'' pep Marion och jag nickade, utan att killen ens hunnit blinka hade Marion slått honom medvetslös. Damn, den tjejen börjar bli duktig på att slåss. Hon tog upp något ur fickan och stoppade in det i munnen på killen som låg ner.
''Vadfan är det?'' viskade jag och fortsatte gå efter henne.
''Någon jävla sorts piller så dom inte vaknar upp på några timmar'' flinade Marion och jag log stort. Inte visste jag att Marion kunde använde den lilla hjärnan hon hade. Marion vände sig om och tryckte upp mig mot en vägg och la sin hand över min mun. Jake's killar passerade förbi och jag och Marion hoppade snabbt på dom. Jag slog hårt till den ena killen med baksidan av min pistol och sparkade sedan honom i magen. Just nu brydde jag mig inte ett dugg om vad Marion höll på med. Kidnappade man min tjej fick man betala dyrt för det. Jag knockade ännu ett slag med min pistol mot hans huvud och fick honom medvetslös. 
''Lägg dethär i hans mun'' sa Marion andfådd och räckte mig något sorts piller, jag tog emot den och slängde ner den i killen's mun som antagligen hette Jason som han hade tatuerat i på armen. Jag och Marion fortsatte allt längre in i lagret.
''Se upp Marion!'' ropade jag och innan jag ens hunnit tänka ordet av hade hon vänt sig om och börjat slåss med Mantas som jag mycket väl kände igen. Jag hade ingen tid att slösa så jag fortsatte utan Marion. Jag stannade utanför en dörr där man klart och tydligt hörde hur Kelsey kämpade emot. 
''Inte ett steg till Bieber'' varnade en bekant röst och jag vände mig långsamt om och mötte ilsket Hannah's blick. Hannah som var Jake's flickvän och även med i vartenda brott han gjorde.
''Jodå, ta hur många steg du vill Bieber, I can handle this bitch!'' sa Marion och knockade ner Hannah, jag log tacksamt mot henne innan jag slängde upp dörren och drog till mig Kelsey's och Jake's uppmärksamhet.
''Well, well, well, the son of a bitch is here'' skrattade Jake glädjelöst och reste sig upp från Kelsey som log ner fastbunden på en säng. Jag spände käkarna och tog ett steg in, Marion dök snabbt upp vid min vänstra sida och Jake's reaktion var helt priceless, något jag hade velat se tusen gånger om. Kelsey spärrade upp sina ögon och snart kom Bruce, Damon och Quinn in genom dörren och ställde sig i sina positioner bredvid mig. Det var såhär det alltid skulle vara, Marion och killarna vid min sida och min vackra flickvän som älskade mig hur jag än var. Jag stängde ute mina känslor och fokuserade på det enda, döda Jake. Jag tog ett steg längre fram mot Jake och spände fast min blick i honom. Det krossade mig att se Kelsey halvnaken och sår överallt på hennes kropp, men det krossade mig även mer när jag visste att jag var orsaken till allt det här, jag skulle inte visa mig svag. Vill Jake leka så ska han få leka men inte med min flickvän, man mot man som gamla dar. 
''Marion, gå och släpp fri Kels'' sa jag ilsket och knöt mina knytnävar. Marion sprang fram till Kelsey och började dra bort alla repen som var runt henne och gav henne även hennes militär jacka hon hade på sig. Kelsey tog tacksamt emot den och drog den tätare om sig. Jag ville inte tänka på vad Jake hade gjort med henne, han skulle få betala det priset. dyrt. Min hand kom flygandes genom luften och smällde till Jake på käkbenen, han staplade bakåt och fann åter balansen. Jag sparkade honom på knät så han tappade balansen, jag såg det som en möjlighet och sparkade honom hårt i magen innan jag tog fram min pistol och avfyrade ett skott mot hans ben. Hans skrik fick säkert dom döda att vakna, Kelsey ställde sig vid min sida och jag la en skyddande arm runt henne. Hon la sin hand över min hand som höll i pistolen riktad mot Jake.
''Låt bli'' mumlade hon och jag skakade osynligt på huvudet.
''Du må säga till Justin att låta bli men jag tänker inte låta honom gå'' sa Marion och avfyrade ett skott från sin pistol mot Jake's bröstkorg. Kelsey skrek till och gömde sitt ansikte i min bröstkorg. Jag la min pistol i baksidan på mina byxor och började gå ut därifrån med Kelsey bredvid mig. Jag gav Jake en sista blick innan jag vände mig om och gick ut därifrån med fortfarande all skyldighet som hänt Kelsey över mig. Kelsey's snyftningar hördes men hur mycket jag än ville så kunde jag inte få henne att glömma. Jag satte mig i baksätet med Kelsey's huvud lutande mot min axel. Jag smekte hennes kind och pussade henne på huvudet samtidigt som jag försökte viska lugnande saker till henne. Damon gav mig en klapp på axeln och ett snett leende. Jag höll Kelsey tätt intill mig, inte en chans att efter idag skulle jag låta henne vara ensam, aldrig.
Fin fight, right? 
ifall ni vill få reda på när nästa kapitel kommer så finns det en ruta på vänster sida där det stor ''Update''
& där kommer jag skriva när nästa kapitel kommer ut så behöver ni inte fråga :)
Vet inte vad jag ska säga förutom att kommentera :p

Kommentarer
Avsändare: Cindy

Meeeer

2012-09-15 @ 09:46:42 -



Avsändare: Emelie

Skit bra! <3

2012-09-15 @ 10:04:59 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anonym

mer :)))

2012-09-15 @ 10:08:36 -



Avsändare: Emma (:

jätte bra! men kommer nästa kapitel ut den 15 januari? :o

2012-09-15 @ 10:31:59 -



Avsändare: Julia

Va!? Kommer nästa kapitel 15 januari??!??? :O grymt kapitel iallafall :P

2012-09-15 @ 10:33:26 - URL: http://mystoryofbieber.blogg.se



Avsändare: bieber<3

Så jävligt bra<3 meeer!

2012-09-15 @ 10:36:19 -



Avsändare: matilda

mer!!!!!!!!!!!!!! jätte bra!

2012-09-15 @ 10:41:56 -



Avsändare: Caroline

Den var ju fucking bra

2012-09-15 @ 11:13:08 -



Avsändare: Alice

MER:D

2012-09-15 @ 11:53:53 -



Avsändare: hana

omg meer dög nästan !!!!!

2012-09-15 @ 13:42:51 - URL: http://hhanaa.blogg.se



Avsändare: Nella

SUPERBRA KAPITEL!!

Btw, Jag gör gratis trailers till alla noveller :) Bara kika in på min blogg så får du se hur man går till väga.

2012-09-15 @ 22:37:16 - URL: http://www.trailermaker.blogg.se/



Avsändare: Anonym

Skitbra! Mer!

2012-09-16 @ 19:37:44 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback