Published: 2012-09-11 Time: 19:09:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 29 - What the fuck were you thinking?!

PREVIOUS: ''Jag snackade med honom precis innan du kom, så-''
Vi avbröts av ett skrik från Justins rum och jag spärrade upp mina ögon, jag backade några steg och sprang sedan mot dörren och hoppade på den och precis som på filmer så öppnades dörren och jag flög in i rummet. Damon kollade chockat på mig men jag sket i det och började leta förbrilt efter Justin.


JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Det var inte meningen att det skulle bli så djupt, jag lägger mig ner på badrumsgolvet och försöker somna till mina egna snyftningar. Dörren slängs upp och Kelsey står där alldeles chockad med tårar i ögonen. Jag lyfter försiktigt på huvudet och möter hennes blick innan jag trött lägger ner huvudet på golvet igen, Kelsey slänger sig ner på knä framför mig och lägger upp mitt huvud i hennes knä och skriker efter Damon. Quinn och Damon kommer springandes in och Kelsey börjar dela ut order, utan ett ord börjar dom göra som hon säger. Kelsey vänder mig på rygg och drar försiktigt upp min tröja över huvudet samtidigt som tårarna rinner ner förfullt ner för hennes bruna kinderna.
''Kelsey..'' viskar jag svagt och försöker ta hennes hand i min.
''Nej, ligg stilla tills Damon kommer tillbaka'' mumlar hon och smeker mitt hår, Damon kommer springandes tillbaka och slänger första-hjälp lådan till Kelsey. Hon rycker åt sig ett bandage och börjar vira den runt min midja med hjälp av Damon. 
''Du är helt jävla efterbliven..'' mumlarhon och snyftar lågt.
''Förlåt älskling..'' försöker jag säga men allting blev bara fel, Kelsey skakar snabbt på huvudet och torkar bort tårarna som rinner ner för hennes kinder.
''Helt sjukt..'' mumlar Damon och jag vänder mitt huvud mot honom.
''Vad tänkte du på egentligen?'' frågar han och ger mig en ledsen blick.
''Jag vet inte..'' ljuger jag och harklar mig, jag mår en aning bättre men har fortfarande ont där kniven har lämnat ett märke efter sig. Jag reser mig upp med hjälp av Bruce' arm som är runt min midja.
''Du måste veta varför du skadade dig själv?'' envisas Marion som hade stått i dörröppningen ett tag och kollat på. Jag suckar högt och börjar gå mot mitt rum med både Bruce och Kelsey bredvid mig, utan att slänga en endaste blick åt mitt håll så går Kelsey före och öppnar dörren.
''Jag kan ta över Bruce, gå du ner till killarna..'' säger Kelsey kort och lägger sin arm runt min midja, jag lägger min högra arm runt hennes hals och lägger lite av min tyngd över henne.
''Är du säker?'' frågar Bruce och Kelsey nickar, han släpper mig och går ner till killarna och även Marion som väntar på honom i början av den långa trappan. Vi kommer in till rummet och Kelsey sparkar dörren så den låser sig och slänger mig med all kraft hon har kvar på sängen. Jag grimaserar av smärta och lägger ner mitt huvud på kudden och vänder mig om så jag ligger på rygg fast tvärs över sängen.
''Ge mig en jävligt bra anledning till att inte bara lämna dig där och låtsas som om ingeting har hänt!'' röt hon argt.
''Men det har hänt'' protesterar jag och lutar mig på ena armbågen och putar med läpparna.
''JUSTIN!'' skriker hon och slår ut med armarna.
''Det där ska du skrika i sängen..'' skämtar jag och ler stort, Kelsey himlar med ögonen och började bege sig mot dörren som låg på andra sidan rummet. 
''Jag skämtade bara..'' säger jag och stoppar henne, Kelsey smäller igen dörren hårt och vänder sig om mot mig med ilska tecknat över hela ansiktet.
''Ligg inte där och skämta medans jag försöker ta reda på varför du är ett jävla svin!'' skriker hon och hennes ord hugger till som en kniv rakt igenom hjärtat. Jag kollar ner på mina sammanflätade fingrar.
''Jag tänker inte prata med dig förrens du har kommit med en jävligt bra anledning!'' muttrar hon och smäller igen dörren efter sig, jag suckar högt och lägger handen över ögonen och somnar till ljudet av mina egna hjärtslag. 

Jag sa 10 kommentarer och VIPS 32 kommentarer droppar in! :D
Ett litet kapitel men just nu har jag inga idéer på lagret..
Vi provar igen, denna gången högre krav.
15 kommentarer för nästa! :)

Kommentarer
Avsändare: JEN..<3

mer mer

2012-09-11 @ 19:18:42 -



Avsändare: Veronica

gaaaaaaaaaaaaah mer!!

2012-09-11 @ 19:27:51 -



Avsändare: JEN..<3

mer <33 den är så grym <33

2012-09-11 @ 19:31:57 -



Avsändare: Anonym

meeerrr sjukt braa'

2012-09-11 @ 19:33:51 -



Avsändare: Elin

meeeeer! :)

2012-09-11 @ 19:41:14 -



Avsändare: If I was a girl with name I write the name just right here!

Meeeer:D

2012-09-11 @ 19:46:22 -



Avsändare: Emelie

Skit bra!! <3

2012-09-11 @ 19:55:20 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Mickan - / My Life In My Words

Kolla mailen :)

2012-09-11 @ 20:04:22 - URL: http://miickzz.blogg.se



Avsändare: Linnéa

meeeer!!

2012-09-11 @ 20:14:11 - URL: http://justbelive.bloggplatsen.se



Avsändare: Lisa

MER !

2012-09-11 @ 20:32:20 - URL: http://fullblodsruss.blogg.se



Avsändare: Anne

Men hallå??
Jag kommer ju att dö om du slutar att skriva :o

2012-09-11 @ 20:53:22 -



Avsändare: Alice

Skit bra mer:)

2012-09-11 @ 20:54:27 -



Avsändare: Anonym

Mer! :) hihi! :)
men hoppas hon förlåter honom!! haha

2012-09-11 @ 21:06:45 -



Avsändare: Sara

Jättebra:D

2012-09-11 @ 21:22:44 -



Avsändare: Anonym

mer! :)

2012-09-11 @ 21:34:23 -



Avsändare: saga

Jag hoppas verkligen att dom blir sams igen..
Iallafall, så var det ett grymt kapitel :') <3

2012-09-11 @ 22:12:12 -



Avsändare: Tara

Skit bra kan inte vänta

2012-09-11 @ 22:28:36 -



Avsändare: Karolina

Så himla bra, fortsätt! :D<3

2012-09-11 @ 22:33:10 -



Avsändare: Cindy

Braa meeer!:D

2012-09-11 @ 23:04:54 -



Avsändare: Anonymus

Seriöst?
Meeeeeeeeeeer!<3333333

2012-09-12 @ 21:16:18 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback