Published: 2012-09-05 Time: 19:11:45 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 26 - It reminds me about how much I love you

PREVIOUS: Jag trängde ut ur henne och började kyssa henne passionerat, jag la mig ner bredvid Kelsey och mina fingertoppar travade ner för hennes kropp och ner mot slidan, jag tog den och klämde försiktigt mellan pekfingret och tummen. Kelsey stönade högt och det fick mig bara till att fortsätta, jag la in två fingrar i henne och började dra dom fram och tillbaka samtidigt som jag mjukt gång på gång bet vårtan på hennes bröst. Jag la mig i gränsle över henne och kysste mjukt hennes läppar.

KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
Jag vände mig åt sidan så jag hade ansiktet vänt mot Justin, jag log stort mot honom och smekte hans kind med mina fingertoppar.
''Did you liked it?'' frågade han och kysste min hals, jag rös till och stönade lågt av njutning. Justin drog tillbaka huvudet och kollade på mig med en nyfiken blick.
''Yeah, but I've had better''
Justin's ögon blev stora som tefat och jag brast ut i skratt.
''Du skämtar babe, ellerhur?'' frågade han osäkert och jag nickade ivrigt.
''jaa, jag är.. eller var oskuld'' skrattade jag och log stort.
''Du skrämde mig babe'' sa han med sin mörka sexiga röst och kysste min hals. Jag la mina armar runt hans hals och tryckte honom hårdare mot mig.
''Vad sägs om att fortsätta inne i duschen?'' flinade han och blinkade med ena ögat, jag himlade med ögonen och la täcket runt min nakna kropp innan jag reste mig upp. Justin reste sig fort upp utan att täcka någoting av hans kropp och ställde sig framför mig.
''älskling, du kan inte dra med dig täcket in till duschen'' suckade han och försökte dra väck täcket som var runt min kropp, jag skakade på huvudet och stampade med fötterna som en liten barnunge.
''Jag älskar när du beter dig som en bebis men du ska inte få ta med dig täcket in, jag har redan sett dig naken. Till och med dragit mina händer över din kropp, remember sexy?'' 
Jag blev röd om ansiktet och Justin började skratta. Han la två fingrar under min haka och tvingade mig att möta hans blick.
''Kolla aldrig ner när du blir generad jag älskar att se dig generad, det påminner mig om varför jag älskar dig''
Jag kollade ännu en gång ner och blev rödare än förut.
''babe, vad sa jag nyss?'' suckade Justin och tvingade mig att möta hans blick, jag satte upp håret i en hästvans med tofsen jag hade runt handleden.
 
Jag hann fånga täcket som Justin hade knäppt upp och virade den snabbt runt min kropp igen.
''babe sluta'' mumlade han och drog av mig täcket, täcket föll till marken och Justin's blick hamnade på mina bröst. Justin la sina händer på mina höfter och kysste mig mjukt på axeln.
''Kom så duschar vi'' sa jag och tog hans hand och började gå mot toaletten. Justin låste dörren efter oss och tryckte upp mig mot väggen och kysste min hals medans han satte på vattnet. 
 
Jag virade handduken runt min blöta kropp, Justin var tvungen och gå mitt uppe i hela duschen för att grabbarna behövde honom. Skulle han frågat mig ifall han hade fått gå så hade jag sagt nej utan tvekan. Visst jag förlorade nyss min oskuld jag borde vara glad men det är jag inte. Att folk avbröt vår lilla romans för att han skulle jobba var oacceptabelt. Jag slängde argt ut ett par mjukisbyxor och en stor tröja som tillhörde Justin och drog snabbt på mig dom och ställde mig framför spegeln. Ilsket drog jag borsten genom håret och röt till då den fastnade. Min mobil plingade till och jag ignorerade det och fortsatte kamma igenom håret samtidigt som jag försökte lugna ner mig själv. Ännu en gång plingade min mobil till och jag ignorerade det också. 
 
''KELSEY!!'' röt Justins bekanta röst från nedervåningen, jag slängde tidningen åt sidan och reste mig snabbt upp och började gå ner för trappan och mötte Justins ilskna blick. 
''Vad har hänt?''

Ett litet kapitel men det är bättre än ingeting, right?
I nästa kapitel får ni veta vem vinnaren är! :')

Kommentarer
Avsändare: Linn

Mer !

2012-09-05 @ 19:31:26 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-09-05 @ 19:34:16 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Alice

MER:D <3

2012-09-05 @ 20:13:49 -



Avsändare: Julia

MEEEER!!!!! :D

2012-09-05 @ 21:17:01 - URL: http://mystoryofbieber.blogg.se



Avsändare: Julia

MEEEER!!!!! :D

2012-09-05 @ 21:19:38 - URL: http://mystoryofbieber.blogg.se



Avsändare: Alice

MER:D <3

2012-09-05 @ 21:35:17 -



Avsändare: Anonym

Asbraaaa :D
MER ♥♥♥♥♥

2012-09-05 @ 22:26:31 -



Avsändare: donna

meer vill veta !!

2012-09-06 @ 19:09:56 -



Avsändare: saga

As grymt kapitel, längtar till nästa! ;D

2012-09-07 @ 18:30:57 -



Avsändare: Tilda

Men meeeeeer nu! :oo skit bra!!

2012-09-07 @ 18:51:58 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback