Published: 2012-09-02 Time: 18:09:41 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 25 - Whisper in my ear how bad you really wanna do me

PREVIOUS: ''Jag tänkte på vad Loana sa ifall jag ville dras in i denna soppan eller hålla mig utanför, min bästa utväg vara att ljuga för jag visste att ifall jag berättade sanningen så skulle han komma efter Justin och det ville jag inte''
''Har jag sagt att jag älskar dig babe?'' frågade Justin och log stort, jag besvarade hans leende och för allra första gången så svarade jag tillbaka med dom tre orden.
''Jag älskar dig också'' viskade jag och pressade mina läppar mot hans. 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
Jag bärde upp henne i min famn innan jag började gå upp för den långa trappan, jag sparkade upp dörren med benet och stängde den igen bakom mig och låste. Utan att avbryta kyssen började jag gå mot sängen, jag la försiktigt ner Kelsey och la mig sedan över henne och mellan hennes ben. Samtidigt som jag kysste hennes hals så började jag gunga upp och ner i en rytmisk takt. Vi låg nu och kollade rakt in i varandras ögon. Jag blev alltid lika hypnotiserad varje gång jag tittade in i dom. Jag märkte hur hon kollade på mina läppar och slickade sedan sina egna. Det var ett mirakel att jag inte låg död av hennes sexighet...

Hon närmade sig försiktigt och våra läppar var nu någon centimeter ifrån varandra. Jag kände hennes varma andedräkt mot mina läppar och blundade sakta , sedan kysste jag henne. Kelsey's tunga mötte min och känslan jag fick i hela kroppen var obeskrivlig. Hon hade aldrig kysst mig sådär förut utan det handlade alltid om småpussar. Nu var det mer än så , mycket mer.
Hon reste på sig lite försiktigt och la sig sedan över mig. Hon kysste mina läppar ännu en gång sedan kysste hon mig på halsen. Jag kände hur hela jag höll på att smälta. Hennes fantastiska mjuka läppar och hennes varma andetag gav mig rysningar varje gång jag kände dom mot min hals. Det var min svagaste punkt när det gällde kyssar... 
Jag rullade över så att jag nu låg på henne och kollade in i hennes ögon. Hon andades ganska tungt och jag såg i hennes blick att hon ville ha mig. Hon lät sina händer glida nerför min rygg mot min rumpa.
Jag kände att hon började bli lite smått upphetsad och även jag var det. Jag satte mig upp och drog av mig tröjan, mina händer gled ner för Kelsey's tröja, jag tog nere i kanten och drog den över hennes huvud. Kelsey la sina händer på mina kinder och kysste mig passionerat. Jag försökte knäppa upp hennes byxor samtidigt som jag kysste henne men det gick inte så jättebra, jag avbröt kyssen och kollade ner på jeansknappen och försökte knäppa upp den igen.
''Behöver du hjälp baby?'' frågade Kelsey och låtsades stöna. Jag skakade snabbt på huvudet och slet av henne byxorna. Vi båda låg i underkläder, jag drog väck täcket och la mig under och strax kom Kelsey och la sig över mig. Jag la täcket runt hennes midja samtidigt som hon försiktigt började rida fram och tillbaka. Mina händer gled ner för hennes kropp och stannade vid kanten av hennes vita spetstrosor. Kelsey slängde bak huvudet och knäppte upp sin vita bh som matchade hennes panties, jag kollade hyptoniserat på samtidigt som henns händer gled över hennes bröst, hon slängde bh:n åt sidan och la varsin handflata vid sidan av mitt huvud och började försiktigt rida igen. Jag borrade in mina naglar i hennes skinn och tog ett hårdare grepp om hennes höfter och gungade henne fram och tillbaka hårdare. Hon la sina händer över mina och slängde bak huvudet av njutning och stönade lågt. Kelsey reste sig upp lite och drog ner mina kalsonger, jag tog hennes händer och mötte hennes blick.
''Är du redo baby?'' viskade jag upphetsat och la min hand på hennes bröst, hon nickade ivrigt och jag lät henne dra ner mina kalsonger hela vägen. Jag tog tag i hennes troskant och slet av henne dom och la sedan mina händer på hennes rygg och rullade runt så hon nu låg under mig. Kelsey la sina händer på mina höfter och viskade i mitt öra hur mycket hon verkligen ville ha mig, 
''Jag vill ha dig lika mycket om inte mer baby'' stönade jag, Kelsey räckte mig en kondom och jag satte mig upp och drog snabbt på den innan jag la mig över henne igen och trängde in min penis i henne. 
''You're so tight baby, so so tight'' viskade jag i hennes öra samtidigt som mina händer inspekterade varenda detalj av hennes kropp. Jag började stöta in i henne hårdare och Kelsey's stön blev bara högre, ju högre dom blev desto hårdare blev mina stöt. Jag stannade upp en sekund för att reta Kelsey och hon kollade på mig som om hon var redo att döda.
''fortsätt Justin!'' röt hon och tog ett hårdare grepp om mina höfter, jag skakade på huvudet och började kyssa hennes hals. Hon flätade in sina fingrar i mitt hår och smekte min rygg, små stön lämnade min mun. Jag sög och nafsade Kelsey's hals.
''Snälla Justin!'' bad hon och tryckte ner mitt ansikte mellan sina bröst. Jag slickade och bet försiktigt.
''Skrik mitt namn så får du vad du vill'' viskade jag i hennes öra och stönade lågt. Jag började gunga upp och ner långsamt och väntade på att hon skulle skrika mitt namn.
''JUSTIN!'' skrek hon upphetsat och började andas tungt, jag log stort och började gunga hårdare och snabbare.
''En gång till'' viskade jag i hennes öra och sög hennes hals och fortsatte på sugmärket jag hade börjat på.
''JUSTIN!''
Jag log stolt och började senare stöta hårdare i henne och vi båda stönade oblygt och högt. 
 
Jag trängde ut ur henne och började kyssa henne passionerat, jag la mig ner bredvid Kelsey och mina fingertoppar travade ner för hennes kropp och ner mot slidan, jag tog den och klämde försiktigt mellan pekfingret och tummen. Kelsey stönade högt och det fick mig bara till att fortsätta, jag la in två fingrar i henne och började dra dom fram och tillbaka samtidigt som jag mjukt gång på gång bet vårtan på hennes bröst. Jag la mig i gränsle över henne och kysste mjukt hennes läppar.

förlåt för ett sent kapitel :/
Det kommer inte ett till kapitel idag pga min kompis bror dog idag
så jag ska stötta honom, förlåt :'(

Kommentarer
Avsändare: Ida

Stackars din kompis!!<3 snällt att du stöttar henne<3

2012-09-02 @ 18:49:12 -



Avsändare: Linn

Synd :( alltså brorn
men din novell är jätte bra !

2012-09-02 @ 19:22:21 -



Avsändare: Anonym

Detta kapitel var bara så, jävla as grymt att jag tror jag ska läsa det för tredje gången!
Det var tråkigt det där med din kompis bror.. :'/<3

2012-09-02 @ 22:01:42 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra!! <3

2012-09-02 @ 22:05:52 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anonym

MER!
åh gud så tråkigt att höra :( skickar massor av styrkekramar till er <3<3<3

2012-09-02 @ 22:50:40 -



Avsändare: Caroline

Love it<33

2012-09-03 @ 20:24:53 -



Avsändare: matilda

det var super grymt att läsa! Mer i kväll! plz!?

2012-09-03 @ 21:21:31 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback