Published: 2012-10-17 Time: 20:45:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 46 - Karma is a bitch bro

PREVIOUS: ''Mhm?'' mumlar jag och nafsar skinnet på hans hals och suger.
''Vi kan inte göra det, inte här, dina föräldrar är hemma'' viskar han i mitt öra och biter min öronsnibb. Jag suckar högt och går av honom, jag lägger mitt huvud på hans bara bröst och gäspar stort.
''Sov babe, jag är här när du vaknar'' är Justin's sista ord innan jag faller in i en djup sömn.
 
672366048_large
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
Jag vänder mig om och lägger handen över örat och lägger tyngden på armbågen och kollar på Kelsey medans hon ligger där och sover lugnt och fridfullt. Jag stryker henne över kinden och ler lite smått för mig själv. Jag lägger ner mitt huvud på kudden och blundar och somnar efter ett tag vridande.
 
NÄSTA MORGON:

jag känner hur Kelsey lyfter sitt huvud från min bröstkorg och reser sig upp. 
''Jag är vaken babe'' mumlar jag och slår försiktigt upp ögonen, Kelsey vänder sig om och lägger huvudet på sned.
''Väckte jag dig?'' frågar hon och biter sig i läppen på ett sexigt sett, jag skakar på huvudet och klappar på sängen bredvid mig. Hon kommer fram till sängen och ställer sig på alla fyra över mig. Jag lyfter mitt huvud och kysser mjukt hennes läppar. Kelsey lägger ner sitt huvud på min axel och jag stryker henne lätt över håret. 
''Vart skulle du egentligen?'' frågar jag och kysser hennes läppar igen.
''Göra frukost till dig'' säger hon och kollar generat ner på sina sammanflätade fingrar, jag flinar och rullar runt så jag ligger över henne. Halva min kropp ligger på sängen och den andra halvan är över henne, jag lägger min arm i kors över hennes bröst och stryker henne på kinden med tummen. Hon ger mig ett leende som jag glatt besvarar.
''Did I mention that I love you?'' frågar jag och höjer på ena ögonbrynet.
''Nej'' flinar hon och lägger sin hand på min kind, jag tar tag i hennes hand och kysser hennes handflata. Hon vänder oss om så hon ligger över mig.
''Kan du nu sluta rulla runt?'' flinar hon ger mig en hastig kyss.
''Jag gillar vara överst, jag gillar ha kontrollen'' flinar jag och blinkar med ena ögat.
''HA HA, jättekul!'' mumlar hon och brister sedan ut i skratt, jag skakar på huvudet och rullar runt och reser mig upp istället och ställer mig bredvid sängen.
''Vart ska du?'' frågar hon och lägger sin tyngd på armbågarna som är nertryckta i sängen. Kelsey rullar runt i sängen en stund innan hon reser mig upp. Innan Kelsey hinner få ut ett ord så har jag slitit av henne tröjan och tryckt upp henne mot väggen och pressat mina läppar mot hennes.
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
Jag la mina armar runt hans hals och la även mina ben i kors bakom hans rygg. Jag drar mig bakåt och tar djupa andetag innan jag sliter av Justin hans tröja och låter våra läppar återförenas igen. 
''I want you so badly baby'' viskar han mjukt mot mina läppar. Hans läppar åker över min kropp och nafsar på skinnet på min hals. Jag känner hur Justins stånd växer hårdar mot min innerlår.
''Låt. oss. göra. det. här. och. nu.'' säger jag mellan varje kyss. 
''Med nöje'' säger han och trycker upp mig hårdare mot väggen, jag drar av honom mina mjukisbyxor som han har på sig och lägger min hand på hans penis utanför kalsongerna. Justin gömmer sitt ansikte i min hals och stönar lågt. Jag släpper hans penis och min hand glider upp för hans magmuskler och stannar vid hans nyckelben. Jag slänger bak med huvudet och låter Justin knäppa upp min bh. Jag lutar mig bak lite och knäpper upp mina svarta jeans. Justin's blick slits inte bort från mina bröst, jag ler lite smått och tar tag i hans nacke och pressar hans ansikte mellan mina bröst. Justin's tunga var snabbt ute och fann min högra bröstvårta. 
''KELSEY!'' ropar mamma från undervåningen, jag sliter snabbt väck mitt ansikte från justins och stirrar på honom. Jag hoppar ner och puttar rättarsagt slänger in honom på toan och sliter snabbt på mig min bh och en stort tröja jag hittar på golvet. Dörren slängs upp och Andrew står och stirrar på mig.
''Du får lixom jättegärna knacka, tänk om jag hade stått här naken?'' muttrar jag och vänder mig om och börjar gå mot gaderoben. 
''Mamma vill fortfarande träffa Justin'' säger Andrew och går in och stänger dörren efter sig. Han slänger sig på min säng och trycker ner sitt ansikte i kudden.
''Varför luktar denna killparfym?'' frågar Andrew nyfiket och kollar på mig.
''Uhmn, jag har på mig Justin's tröja'' ljuger jag och ler fejkat. Andrew kollar ner på min tröja och brister sedan ut i skratt. Han skakar på huvudet och sätter sig upp.
''Kolla på den en gång till så ska du se att de inte är bieber's tröja'' flinar han och slänger bak med huvudet vilket inte är någon bra idé, Andrew smäller till huvudet i väggen och jag brister ut i skratt.
''Karma is a bitch bro!'' skrattar jag och öppnar min gaderob. Han suckar högt och masserar bakhuvudet.
''Nej men seriöst, är Bieber här?'' frågar han och hans blick söker runt i mitt rum och letar efter Justin.
''Vadådå, vill du lära känna honom?'' säger jag och ler, han skakar snabbt på huvudet.
''Nej så jag kan säga till mamma så du får utegångsförbud'' 
Jag vänder mig snabbt om och klistrar blicken på honom.
''Du skulle bara våga!'' hotar jag och tar ett steg närmare.
''Så han är här?'' säger han hoppfullt. Dörren till badrummet öppnas och Justin stiger ut.
''So what ifall jag är här? Du ska inte säga ett ord för då blir det nog de sista du någonsin kommer säga'' hotar Justin och ställer sig bredvid mig, han lägger sin arm runt min midja och trycker mig tätt intill honom. Andrew ryggar bakåt av rädsla och nickar snabbt. 
''Gå ut härifrån NU!'' säger Justin och nickar mot dörren, Andrew slänger sig mot dörren och går snabbt ut.
''Att hota min bror hade du inte behövt göra'' säger jag irriterat och vänder mig om så jag står ansikte mot ansikte med honom.
''Han ska inte prata med dig sådär och tro att han bestämmer'' säger Justin och slår ut med armarna.
''Det är min bror Justin!'' utbrister jag och rynkar pannan, Justin rycker på axlarna.
''Spelar ingen roll''

Jag vet, ni hatar mig men ni kan väl ändå kommentera?

Kommentarer
Avsändare: Emelie

MERA!! :D :D :D

2012-10-17 @ 21:04:05 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-10-17 @ 21:34:04 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anonym

mer!!! :)

2012-10-17 @ 22:24:55 -



Avsändare: Cindy

Meer

2012-10-17 @ 22:28:38 -



Avsändare: Ana

Skit bra

2012-10-17 @ 23:31:39 -



Avsändare: Josefine

Du skriver såå braaa:'D meeer!!<3

2012-10-18 @ 06:26:01 -



Avsändare: JEN..<3

den är så grymt bra jag skulle aldrig komma på sona här bra saker

2012-10-18 @ 11:17:48 -



Avsändare: Anonym

Älskar dig! Meeeeeeeeer!

2012-10-20 @ 08:35:12 -



Avsändare: Alva

Hej, kolla gärna in min nya novellblogg om Justin Bieber!

Tack på förhand!

2012-10-20 @ 20:37:16 - URL: http://mybieberstories.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback