Published: 2012-10-03 Time: 19:02:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 39 - You wanna feel my lips all over your body

PREVIOUS: ''Bitch please, knip igen den munnen du har innan jag sliter väck den från ditt ansikte'' muttrar jag surt och går förbi henne och ger henne en axel knock. Kayla tar tag i min arm och slänger upp mig mot väggen.
''Saknat mig?'' frågar hon och kysser min hals.
''Verkligen inte..'' säger jag och flätar mina fingrar i hennes hår och drar bak hennes huvud så hon tvingas att möta min blick.
Tumblr_lumcwzqlh31qjj6z9o1_500_large
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag släpper greppet om Kayla och börjar gå upp mot mitt rum och efter Kelsey. Jag öppnar dörren och ser Kelsey liggandes på sängen, jag smyger fram till henne och lägger mig över henne men håller kvar en del av min tyngd på armbågen. 
''Vad är det babe?'' viskar jag och smeker hennes kind,
''Det är inget'' svarar hon och vägrar möta min blick, jag lägger mitt pekfinger under hennes haka och tvingar henne möta min blick. Jag höjer på ena ögonbrynet och väntar på att hon ska svara. 
''Jag är bara besviken på att Kayla kommer tillbaka och förstör allting..'' mumlar hon och jag börjar småflina.
''Tror du verkligen att jag kommer låta henne förstöra, över min döda kropp!'' säger jag och lägger mig i gränsle över henne, jag böjer mig ner och kysser mjukt henne på halsen. Ett litet stön lämnar Kelsey's mun, jag drar mig undan och kollar retsamt på henne. 
''Du kan aldrig göra en sak utan att retas..'' muttrar hon och sätter sig upp och lutar sig tillbaka mot kudden och delar på benen. Jag sätter mig mellan hennes ben och har mina ben över hennes på vardera sida om hennes höfter. Hon lutar sina armbågar mot mina knä och lutar sig framåt så våra ansikten bara är några centimeter ifrån varandra. Jag smeker försiktigt mina läppar mot hennes.
''lönt, bara kyss mig'' mumlar hon och böjer sig fram.
''Nej'' flinar jag och drar mig undan, Kelsey öppnar sina ögon och kollar besviket på mig. Kelsey's ansiktsuttryck förändras och jag kollar frågandes på henne.
''Skola imorgon..'' säger hon och suckar.
''Det är väl inte så farligt'' säger jag sarkastiskt, det är egentligen värre än så. I skolan känns det som om man är i ett fängelse. 
''Det är fredag, sista dagen så veckan'' säger jag och försöker pigga upp henne.
''Kan jag sova hos dig?'' frågar hon och gör valpminen.
''Att du ens behövde fråga'' flinar jag och kysser mjukt hennes läppar.
''Då jävlari ska jag slänga ut Kayla från detta huset!'' muttrar hon och brister sen ut i skratt, jag börjar med skratta och skakar samtidigt på huvudet.
Kelsey reser sig upp och sätter sig i gränsle över mig.
''Det var längesen'' viskar hon och kysser passionerat min hals, ett litet stön lämnar min mun och jag flätar in mina fingrar i hennes hår och trycker hennes kropp närmare mot min. Jag flinar och vänder på oss så jag ligger överst.
''Det var ett tag sen men är du redo?'' frågar jag och kollar henne djupt in i ögonen. Hon nickar och tar i kanten på min tröja och drar den sen över mitt huvud. Jag tar i kanten av hennes linne och drar den över hennes huvud. Jag stirrar på hennes bröst ett tag och inser hur mycker jag verkligen vill ha henne. Jag böjer mig ner och lämnar en kyss mellan hennes bröst. Jag fumlar med knäppet på hennes jeans och efter en kamp med knappen så får jag av dom, Kelsey sätter sig på mig och jag lämnar kyssar på hennes kropp. 
''Ta av dig bh:n'' viskar jag mot hennes bröst och lutar min sen tillbaka, Kelsey slänger bak huvudet och knäpper upp bh:n och slänger den sen åt sidan på golvet. Jag ler ett svagt leende innan jag tar i kanten på hennes panties och drar av dom, kelsey sliter snabbt väck mina kalsonger. Inga klädesplagg som kan hindra oss finns mellan.
 
KELSEY'S PERSPEKTIV/NÄSTA DAG:

Jag vaknar av att jag känner Justin flåsa på mig som en hund över mitt huvud, jag suckar och vänder mig om mot honom. 
''Dags att gå upp till skolan sweetheart..'' flinar han och jag kurrar bara ihop mig till en boll och drar hans kropp till mig.
''Nej, upp nu!'' säger han och puttar ner mig på golvet.
''Hallå jag är naken?!'' ryter jag och drar till mig det ena täcket och virar den runt min kropp.
''Men snälla hjärtat, jag såg dig naken för någon minut sen?'' säger justin och höjer på ena ögonbrynet.
''Ska duscha'' mumlar jag och drar ut håret från bollen jag gjorde igårkväll. 
''Jag följer med'' flinar Justin och reser sig upp, jag vänder mig om.
''Du är inte välkommen'' säger jag retsamt och puttar ner honom på sängen igen. Justin suckar och reser sig återigen upp för att dra på sig rena kläder.
''Jag kör dig till skolan!'' ropar han efter mig och jag nickar osynligt med huvudet.

mjau, hade verkligen ingen ork eller idéer till att skriva en sex - scen men i nästa kan jag lova att det kommer bli bättre!

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-10-03 @ 20:34:32 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anonym

asbra ju! mer :)

2012-10-03 @ 21:13:56 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback