Published: 2012-11-24 Time: 13:17:41 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 70 - I didn't kill him

PREVIOUS: ''Framme sexy!'' flinar han och stänger av motorn, jag tar ett djupt andetag och går ut ur bilen och börjar gå mot huset. Justin dyker snabbt upp vid min sida och fattar tag om min hand. Utan att säga någoting flätar jag mina fingrar med hans och stiger in genom dörren.
''Hej kill-'' mer hinner jag inte säga innan jag lägger märke till att något är riktigt fel. Jag lägger min hand på Justin's mage och vi båda stelnar till.

Elena-3-elena-gilbert-30185426-500-281_large
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
''Well, well, well här ser man på!'' säger han och skrattar sitt ondskelfulla skratt som jag avskyr mer än allt annat. Jag tar ett hårt grepp om Justin's arm och trycker mig själv tätt intill hans kropp. Justin lägger en skyddande arm runt min midja och föser mig bak så han står i en skyddande position framför mig.
''Vad gör du här?!'' ryter Justin och knyter sina knytnävar.
''Är det en av alla dina tusen tjejer Bieber?'' skrattar han och pekar på mig. Justin biter ihop käkarna och tar ett steg närmare men jag drar bak honom igen till mig.
''Var är mina killar?'' säger Justin och försöker behärska sig.
''Kom in och kolla!'' skrattar Thimothy och gör en gest in till vardagsrummet, Justin flätar sina fingrar med mina och vi börjar gå in till vardagsrummet. En chock uppstår och jag slår min hand för munnen. Ena soffan är vält, glas ligger smattrande över hela golvet och fjädrar från kuddar ligger överallt på golvet. Tavlor har trillat ner. Killarna ligger på golvet medvetslösa och blodiga. En tår rinner ner för min kind och Justin drar in mig i en beskyddande och hård kram. Jag lägger mina armar runt hans midja och ställer mig framför Thimothy med hat och ilska i blicken.
''Har du inget bättre för dig än att ge dig på dom?!'' skriker jag och tar ett steg närmare honom.
''Babe'' mumlar Justin och tar min hand, jag rycker åt mig handen och fortsätter gå fram till Thimothy tills några ynka centimeter är mellan oss.
''De har något jag vill ha, flicka lilla'' säger Thimothy och blir allvarlig, jag rycker på axlarna och ger honom en bitchblick. 
''Du ska ha klart för dig att du inte kan stampa in i någons hus och slå ner dom!'' skriker jag och min hand flyger tvärs över Thimothy's käft. 
''Daaaamn!'' hör man en bekant röst säga och jag vänder mig om, killarna har nu kvicknat till och stirrar på mig. Jag rycker på axlarna och vänder mig om mot Thimothy som har lagt handen över sin kind.
''Du slog nyss ner mina killar men tro inte att du kommer ut härifrån oskadd!'' säger jag och går fram till justin, jag lägger min hand under hans jacka och innan Justin eller någon hinner hindra mig så tar jag fram Justin's pistol och avlossar ett skott mot Thimothy's axel. Ett smärtsamt skrik lämnar hans läppar och ett triumferat leende sprider sig över mitt ansikte. Ett skott till avlossas men det är varken från mig eller Justin, den träffar Thimothy's bröstkorg och jag slår snabbt händerna för ansiktet och skriker. 
''Chase förhelvete!'' skriker Justin och sätter mig ner på soffan. Damon's lillebror Chase kom under tiden jag slog Thimothy.
''Du har en modig brud Bieber!'' skrattar Carlos och sätter sig ner bredvid mig. Min bröstkorg lyfts tungt upp och ner och mina händer skakar efter det jag just upplevde. Visst jag sköt nyss Thimothy i AXELN, men det dödade inte honom. Utan skadade honom puttelite eller kanske mer men whatever. Mitt skott dödade iallafall inte honom. Jag torkar bort mina tårar med baksidan av min vänstra hand och flätar sen mina fingrar med Justin. Han smeker min hand med sin tumme och torkar sen mina tårar med tummen. Det här är värre än då jag såg Justin döda Kevin McCall, då jag träffade honom för allra första gången.
 
''Det är sånt vi gör Kelsey, du borde ha vant dig vid detta tillfället!'' säger Justin såfort vi har kommit upp på hans rum. Jag suckar högt och slänger min mobil på hans säng och vänder mig om mot honom. Jag lägger armarna i kors över bröstet och lutar huvudet på sned.
''Se inte så oskyldig ut Kelsey, du sköt också honom!''
''på axeln INTE bröstkorgen så han dog!''
''Kels'' suckar han och lägger sina händer på mina kinder, jag drar mig undan hans grepp och tar min mobil som ligger på hans säng och börjar gå mot dörren.
''Vart ska du?'' frågar han och tar ett hårt grepp om min arm när jag går förbi.
''Hem'' mumlar jag och försöker dra åt mig armen, Justin skakar på huvudet och slänger mig på sängen.
''Du stannar kvar här, du får inte gå ut ur rummet!'' fräser han och går ut ur rummet, jag sätter mig upp och lutar mig mot sänggavlen och suckar. Jag rättar till kuddarna som ligger obekvämt under mig och lutar mig sen tillbaka igen.
''Det här suger'' muttrar jag för mig själv och kollar upp i taket. Justin är säkert på en bar och gör gud vet vad medans jag sitter här helt forever alone och väntar tills han ska komma hem. Jag bestämmer mig för att gå ner till killarna och göra de lite sällskap om de ville. Jag går försiktigt ner för trappan i hopp om att Justin inte är där. 
''Hur är det killar?'' frågar jag och plockar upp kudden som ligger på golvet.
''Bra men vi måste städa'' muttrar Damon, jag börjar omedelbart plocka upp alla fjädrar och lägger dom i påsen jag höll i min vänstra hand. Damon och Bruce vänder soffan så den stor rätt igen och Quinn plockar upp alla glasbitar som ligger utspridda på golvet. 
 
Efter att ha städat och slitet i 3 timmar så sätter vi oss äntligen ner på soffan och vilar, ytterdörren slängs upp och en förbannad Justin kommer in. Han går omedelbart in till vardagsrummet och blir stående på sin plats när han lägger märke till mig.
''Sa jag inte att du skulle stanna på rummet Kelsey?!'' skriker han och pekar på sitt rum, jag suckar och reser sig upp. Jag går förbi Justin och ut till hallen sen vidare till hans rum. Påvägen upp ger jag Justin blickar som tyder på hur mycket jag hatar när han bossar över mig. Jag hör Bruce säga mitt namn innan jag slinker in genom dörren till Justin's rum. Vad ska jag nu göra i ett rum? påvägen ut till balkongen så tar jag med mig en filt och lägger den runt mina axlar och sätter mig sen ner på den vita stolen. Jag lägger upp benen på bordet och halkar längre ner i stolen. Medans solen går ner så tänker jag på vartenda fina minne jag och Justin har tillsammans. Är det verkligen så som Haley sa? att Justin inte kan ha mig och hans gäng här samtidigt för då tappar han koncentrationen? Men Justin har ju alltid varit bra på det han har gjort, förutom dom gångern ahan har fått sig själv skadad. Dörren till balkongen öppnas och jag behöver inte vända mig om för att veta vem det är, trodde jag.
''Såå nu när du väl är inne i denna soppan, vad tycker du?'' frågar en tjejröst och jag vänder mig omedelbart om och möter Loana's blick. Jag suckar högt och sätter mig i samma position igen.
''Lät Justin dig passera? chockad'' mumlar jag och drar filten tätare runt mig. Balkong dörren öppnas och nu är jag säker på att det verkligen är Justin.
''Loana, gå till Bruce'' muttrar Justin och slänger in henne på sitt rum innan han stänger balkongdörren efter henne. Justin lägger en stol framför mig och sätter sig sen ner. Jag kollar åt höger över axeln och vägrar möta hans blick, Justin ska inte få se mig svag.
''Kelsey kolla på mig'' säger han och lägger sin hand över mina. Jag skakar på huvudet och kollar ner på våra händer istället. Justin lägger sitt pekfinger under min haka men jag drar undan ansiktet.
''Kolla på mig Kelsey for fucking sake!'' skriker han och smäller till bordet med knytnäven. Jag ryggar bakåt och kollar förskräckt på honom. Justin drar sin hand genom sitt silkeslena hår och slickar sig runt läpparna.
''Kelsey''

Trodde ni att något liknande skulle hända?
blev ni förvånade över hur Kelsey reagerade? 
kommentera!

Kommentarer
Avsändare: Linn

Sjukt bra !!!

2012-11-24 @ 14:30:15 -



Avsändare: Cindy

Meraaaaaaaaa

2012-11-24 @ 14:51:22 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-11-24 @ 14:53:42 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Hanna

gud så bra! mera nuuuu! :')<3

2012-11-24 @ 15:33:19 - URL: http://ssmileee.devote.se



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!

2012-11-24 @ 17:44:42 -



Avsändare: Woop

What the actual fuck man? Du skrämde skiteen ur mig!! :( herregud, är det verkligen den kelse??:d

Svar: Man förändras ju när man har en kriminell pojkvän och umgås med honom dygnet runt ;)
None None

2012-11-24 @ 18:36:50 -



Avsändare: Romina

Omg trodde aldrig att det skulle vara thimothy o.O
Så jävla spännande alltså <3<3<3

Svar: försökte göra de så spännande som möjligt & så försökte jag få er tro att de var någon annan ;') <3
None None

2012-11-24 @ 18:56:00 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback