Published: 2012-11-23 Time: 13:05:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 69 - Liar liar

PREVIOUS: ''Stack Justin?'' frågar jag Haley som ligger raklång på soffan, hon nickar och rycker sen på axlarna. Han ska heller inte tro att han kan komma och gå när han vill. Jag suckar högt och slänger mig på sängen. Jag låter mörkret omsluta mig och försvinner in i drömmarnas värld. 
 
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
Det har gått 3 dagar och Justin vägrar svara på sms eller svara när jag ringer. Jag suckar högt och lägger på eftersom han nu har klickat mig, med vilje. Jag slänger en blick på väggklockan och spärrar upp mina ögon.
''SKOLAN!'' skriker jag och springer ut genom min dörr och sliter på mig jackan och skorna.
''HALEY!'' skriker jag och hon kommer springandes ut till hallen och slänger också på sig ytterkläderna innan vi båda rusar ut genom dörren och hoppar in i hennes Range Rover. 
''Du kör!'' flåsar hon och ger mig bilnycklarna, jag startar motorn och kör snabbt i riktning mot skolan. 
''Det är fem minuter kvar, vi kan chilla'' flinar jag och parkerar på skolans parkering. Vi stannar kvar i bilen och en behaglig tystnad lägger sig över oss. Haley harklar och avbryter tystnaden
''Varför har du och Justin bråkat?'' frågar hon och hennes blickar bränner min kind, jag vänder mitt ansikte mot henne och sätter mig bättre i sätet så jag har min kropp vänd mot hennes.
''Han har ljugit för mig och håller saker gömda för mig'' säger jag och rynkar pannan. Haley suckar.
''Ni behöver en resa för er själva, Justin kan inte ha dig och sitt gäng samtidigt då blir det bara värre'' muttrar hon. Sist jag bokade en resa så kunde han inte följa med på den för att han skulle till Chicago och döda Thimothy och samtidigt så skulle han rädda Jazmyn, han lyckades inte med de första men med de andra.. 
''Jag kan boka en resa, vart vill du åka?'' frågar hon och jag vänder mig mot henne med ett leende på läpparna.
''Ska bara få en 3 minuters tal av Justin om hur mycket han älskar mig och att han ber om ursäkt sen efter det så kan du boka biljetter'' flinar jag, Haley's ögon blir till tefat. Hon himlar med ögonen innan hon lägger sin hand på bildörren och stiger ut. Jag stiger skrattandes ut ur bilen och dyker upp vid henens sida.
''Du är en hemsk flickvän!'' skrattar hon medans vi går mot skolans ingång. Jag rycker på axlarna, man kan inte alltid vara en duktig flicka, eller? Jag och Haley delar på oss vid skolans ingång för att på måndagar brukar vi för det mesta ha olika lektioner. Jag går fram till mitt skåp och kollar snabbt på mitt schema, NO. Jag känner ett par armarn som läggs runt min midja och jag hoppar förskräckt runt och möter Justin's bruna ögon. Jag pustar ut och vänder mig sen om mot skåpet igen.
''Förlåt babe'' viskar han i mitt öra och lägger sin haka på min axel.
''Gå härifrån Justin'' säger jag kallt och tar bort hans händer från mig. Jag backar ett steg och smäller sen igen skåpet och vänder på klacken och beger mig mot klassrum. Olyckligtvis så har jag och Justin samma lektion nu på morgonen så jag kommer inte slippa hans blickar mot mig vart andra sekund. Efter att ha kommit 5 minuter försent så smyger jag in genom klassrummet och sätter mig i mitten av hela klassrummet på en tom rad
''Ms Graham, du är sen!'' säger Mrs West som har sitt ansikte mot tavlan.
''Hon var med mig!'' flinar José som kommer in genom klassrumsdörren, jag spärrar upp mina ögon. Ja, han må vara dösnygg men jag var fan ta mig inte med honom.
''Inte så konstigt du luktade killparfym innan!'' flinar Justin som också har kommit in genom dörren. Killarna oo:ar och jag biter mig sexigt i läppen.
''Tjaa, José var jävligt grym jämfört med andra!'' säger jag och rycker på axeln. Jag ger Justin en blick innan jag vänder mig om med ansiktet mot tavlan. José ger mig en highfive och sätter sig snett bakom mig med någon random kille bredvid som jag knappt har lagt märke till. 
''När hade du henne i sängen?'' ropar någon av José's vänner till José.
''jaa, när var det Kelsey?''
''När vi gick loss i sängen?, det var väl mindre än en vecka sen?'' flinar jag och kollar på Justin och ger honom ett snett leende. Ilska bubblar upp inom Justin och det kan man se hur lätt som helst. 
 
From Justin:
Jag ska allt visa dig hur man går loss i sängen, watch and learn baby
 
To Justin:
Show me baby, jag längtar!

Det får han visa mig efter han har hållt ett 3 minuters tal för mig om hur mycket han ber om ursäkt. Efter det så bryr jag mig inte ett dugg vad han gör eller jo det gör jag. Jag flinar och lägger ner mobilen i bakfickan. Justin reser sig upp och sätter sig på den tomma platsen bredvid mig och lägger sen sin arm runt min midja.
''Ska du försöka få henne i säng Bieber?'' flinar en kille som sitter i det vänstra hörnet.
''Det är min brud Jamie!'' ropar Justin tillbaka och böjer sig fram.
''Ikväll?'' viskar han  i mitt öra på ett sexigt sätt, jag vänder mig om mot honom och skakar på huvudet.
''Du ska först hålla ett tal i 3 minuter om hur mycket du ber om ursäkt för att du kallade mig bitch och hur mycket du älskar mig och sen efter det så får vi se vad som händer'' flinar jag och blinkar med ena ögat mot honom.
''Du skojar?'' fräser han och lutar sig bakåt från mig, jag skakar på huvudet och ler sockersött.
''Bitch'' mumlar han och vänder sig framåt. Jag lägger mitt ena ben över det andra och försöker dölja mitt leende. 
''Räcker det inte med 1 minut?'' frågar han efter ett tag och kollar på mig, jag skakar ännu en gång på huvudet och biter mig sexigt i läppen.
''Fine, deal, bara du slutar göra så!'' väser han lågt och lägger sin hand på mitt lår. Jag börjar skratta och lägger huvudet på sned. Justin halkar längre ner på sin stol och Mrs West vänder sig om mot oss.
''Något på tok Mr Bieber och Ms Graham?''
''Ja'' ''Nej'' säger vi båda samtidigt.
''Jo'' säger Justin och sätter sig ordentligt upp på stolen. Mrs West sätter på korken på sin whiteboard penna och väntar på att Justin ska fortsätta.
''Jag måste hålla ett 3 minuters tal om hur mycket jag älskar henne och det är hemskt!'' säger Justin och pekar på mig. Jag slår handen för pannan och en röd nyans sprider sig på mina kinder. Ett ''Aw'' lämnar nästan vartenda tjejs mun och jag sjunker längre ner i min stol. 
Mrs West ger honom ett leende innan lektionen fortsätter som vanligt.
 
Så fort vi är ute ur klassrummet så sliter jag åt mig Justin.
''tappade din mamma dig nerför trappan när du var liten?!'' fräser jag och Justin brister ut i skratt.
''4 minuter bara för de!'' 
Justin slutar omedelbart att skratta och kollar storögt på mig.
''Är du helt blåst kvinna?!'' 
Jag ger honom en ilsken blick innan jag vänder mig om och går med ilskna steg mot mitt skåp. Jag möter Haley halvvägs, jag öppnar mitt skåp och kollar ännu en gång på mitt schema som har blivit en vana för mig. Franska med Haley, vi gör en highfive innan vi tar våra saker och börjar gå mot klassrummet.
''Hey babe!'' flinar justin och daskar till mig på rumpan, jag biter ihop käkarna och försöker att inte vända mig om och smälla till den närmaste personen jag hittar. Justin böjer sig ner och pressar mina läppar mot hans.
''Hejdå babe'' säger han glatt och daskar till mig på rumpan igen. Jag och Haley går in i klassrummet och denna gången sätter vi oss längst bak i högra hörnet så vi kan viska fritt utan att läraren ska se oss eller säga till.
''Bonjour!'' säger Mr O'Donnell så fort han kommer in genom dörren.
''Bonjour!'' svarar vi i en kör. En suck hörs från den okända personen bredvid mig på vänster sida. Jag vänder mig om mot personen och möter ett par söta gröna ögon.
''Keathy O'Donnell'' säger hon och sträcker fram handen, jag rynkar på pannan och hon nickar som ett tecken på att hon förstod vad jag menar.
''Kelsey Graham!'' säger jag glatt och skakar hennes lena hand.
''Jag vet, Justin's flickvän'' flinar hon och jag nickar lite smått. Jag hade jättegärna skippat titeln ''Justin's flickvän''
''Ms Graham et Ms O'Donnell arrêter de parler!'' fräser lärarna åt oss, vi nickar och båda vänder sig fram.
''Vad hände egentligen igår mellan dig och Justin?''
Jag ger henne ett snett leende innan jag sätter igång och berättar allting för henne, hur Justin kom in till mig när jag duschade och fram tills han kallade mig bitch och stack.
''Wow..'' flämtar hon och jag nickar.
 
''Du åker med mig!'' fräser Justin och sliter iväg mig från Haley's bil. Ett flin lämnar Haley's läppar och jag himlar med ögonen innan jag motvilligt sätter mig ner i passagerarsätet bredvid Justin. Han börjar köra och jag inser snabbt att han kör mot sitt hus.
''Jag måste hem Justin, har mycket plugg'' ljuger jag, jag har egentligen inget plugg alls.
''Dom kan du göra senare ikväll'' flinar han och jag suckar högt och skruvar upp volymen på radion och börjar sjunga med i Katy Perry's låt. Justin slänger blickar då och då på mig och jag försöker så gott jag kan ignorera dom. 
''Framme sexy!'' flinar han och stänger av motorn, jag tar ett djupt andetag och går ut ur bilen och börjar gå mot huset. Justin dyker snabbt upp vid min sida och fattar tag om min hand. Utan att säga någoting flätar jag mina fingrar med hans och stiger in genom dörren.
''Hej kill-'' mer hinner jag inte säga innan jag lägger märke till att något är riktigt fel. Jag lägger min hand på Justin's mage och vi båda stelnar till.

Watcha think?
 
Har gjort en facebook sida till bloggen, mer info kommer alldeles strax! :)

Kommentarer
Avsändare: Michelle

Jag gillar det jätte mycket :)

2012-11-23 @ 13:12:03 -



Avsändare: Romina

Varför måste du sluta så spännande..???
Jag har ingen aning om vem det är.. =P

2012-11-23 @ 14:19:43 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!

2012-11-23 @ 19:42:56 -



Avsändare: Hanna

MERA! :D

2012-11-24 @ 00:05:21 - URL: http://ssmileee.devote.se



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-11-24 @ 02:12:51 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Cindy

Mermermermer

2012-11-24 @ 05:19:46 -



Avsändare: Picky

Nej X100000 nu vill jag läsa ännu mer!!!!! O.o

2012-11-24 @ 08:45:42 - URL: http://justinbiebersheart.devote.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback