Published: 2012-11-22 Time: 12:11:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 68 - Revenge baby

PREVIOUS: Jag vänder mig om och springer fram till Haley som står på trappuppgången och väntar på mig.
''Det här var en bra kväll!'' fnittrar Haley och låser upp dörren innan hon går in och tänder lampan i hallen. Jag skrattar tyst för mig själv och går in efter henne. 
''Det var det verkligen!'' säger jag och slänger av mig skorna.
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Att vara taskig mot Kels är egentligen inte med meningen. Jag vet inte vad som flög i mig. Skuldkänslorna börjar bubbla inom mig, jag överreagerade när jag såg Kelsey stå framför den brinnande elden med tändvätskan i händerna, kanske var det bara rädslan av vad som kunde hända som fick mig till att reagera så och ta i lite extra. 
''Tänk inte på det'' säger Quinn som om han kan höra mina tankar, jag nickar och pressar ihop läpparna till ett rakt streck. Han flashar ett leende innan han klappar mig på axeln och går till de andra. Jag harklar mig och går sen efter.
''Vart är de?'' frågar jag och lägger båda mina händer på mina höfter. De rycker på axlarna och börjar kolla runt på marken. Damon kommer gåendes med två spadar slängda över axeln. Jag suckar högt, de måste skoja med mig? Tror de verkligen att jag ska smutsa ner mig själv för en sak som kanske inte finns under jorden? 
''Vi alla turas om!'' flinar Damon och trycker upp en spade i mina händer, jag suckar och börjar omedelbart gräva för att få detta överstökat. 
 
Efter att ha grävt i vad som kändes flera timmar stötte min spade emot något hårt.
''Guys, jag tror jag har hittat något!'' ropar jag och börjar gräva med händerna. Som ett lyckligt barn på julafton känner jag mig just nu. Jag tar tag i den bruna lådan och drar upp den.
''Den va ju inte liten heller'' mumlar Damon sarkastiskt. Jag rycker på axlarna och blåser väck all jord som var på. Jag tar ett försiktigt grepp om locket och öppnar lådan. 
''Precis vad vi letade efter!'' skriker Bruce glatt och börjar skratta. Damon och Quinn lägger armarna om varandra och ett leende klistrar fast sig på mina läppar. Det här är värt all smuts jag fick, jag la lådan under armen och grabbarna börjar snabbt gräva igen hålet jag skapade. 
''Nu drar vi hemåt!'' tjuter Bruce och lägger armen runt mina axlar, jag flashar ett leende innan vi alla fyra börjar gå mot bilen. Det här skulle hjälpa oss att krossa Thimothy som ännu en gång har attackerat.
You know, jag var en gång i tiden bästavän med Thimothy men nu skulle jag hämnas tillbaka för att han tog Loana från mig och för att han kidnappade Jazzy och skadade henne.
''Vi attackerar inte tillbaka än, han förväntar nog sig det'' säger Bruce bestämt och ger mig en sträng blick i backspegeln. Jag kollar oskyldigt på honom och försöker göra hundvalpsminen.
''Alright, bara för denna gången!'' muttrar Bruce och jag vet omedelbart att jag har vunnit.
''Guys jag vill hälsa på min flickvän, I wanna make it up for her'' flinar jag och rycker på axlarna. Killarna oo:ar och jag brister ut i skratt.
''Inget sånt snuskigt'' skrattar jag och blinkar med ena ögat. Sure, jag saknar Kelsey som fan men vi ska inte göra det förrens hon känner sig redo och jag tänker inte tvinga henne.
''Ey, någon som har cigg?'' frågar jag och kollar på killarna. Quinn drar upp ett paket cigg från bakfickan.
''Bra tajming grabben'' säger han och räcker mig en cigg, jag lägger den mellan läpparna och låter Quinn tända den. Jag tar några bloss och blåser sen ut röken på Damon.
''Älskar du fortfarande min flickvän?'' frågar jag Damon och han skakar omedelbart på huvudet.
''Nej har hittat min egen'' flinar han och mina ögonbryn for upp till biltaket. Det här är intressant, Damon är oftast kräsen när det gäller tjejer och han vill helst ha en blondin med en sexig ass. Heh, jag har redan Kelsey som är sexig överallt. Det glädjer mig att Damon äntligen har släppt tanken på att sno min flickvän. Jag tar ännu ett bloss men denna gången drar jag ner det till lungorna innan jag blåser ut det i ansiktet på Quinn.
''Seriously Justin fucking Bieber, lägg av!'' fräser Quinn och rycker cigaretten ur mina fingrar. Jag rycker på axlarna, det här är en bra kväll och jag tänker inte låta killarnas attityd försämra mig, inte ikväll, inte just nu. 
''Framme hos din hoe'' flinar Damon och jag smäller honom snabbt på käften.
''Vad kallade du henne?'' väser jag och höjer handen för att ge honom ännu en smäll.
''Jag skämtade bara, chilla förhelvete!'' 
''Ta hand om lådan guys, seeyah!'' säger jag och hoppar snabbt ut ur bilen. Jag joggar fram till hennes dörr och trycker ner handtaget och går in. Jag möter Andrew och Haley som sitter och tittar på tv, jag vinkar ett 'hej' och får ett leende tillbaka av båda två.
''Hon duschar'' fnittrar Haley och pekar på Kelsey's rum, jag drar snabbt av mig skorna och går in i rummet. Badrumsdörren står på glänt. Jag sticker in huvudet genom dörren och ser en naken Kelsey genom hennes genomskinliga fönsterdusch. Jag går in och låser dörren efter mig, jag bestämmer mig för att duscha med henne. Det som händer får hända. Jag strippar snabbt av mig kläderna och öppnar dörren. Kelsey vänder sig förskräckt om och ett leende sprider sig över hennes ansikte. 
 
KELSEY'S PERSPEKTIV:
 
Justin böjer sig ner och pressar sina våta läppar mot mina i en hungrig kyss. Gnistor slår omkring oss, jag drar mina fingrar genom hans dyblöta hår. Det är nu efter ett långt tag som jag inser hur mycket jag verkligen vill ha honom. Hur mycket jag törstar efter honom, aldrig har jag känt ett sånt begär efter någon, alls. Justin's kön blev hård mot mitt lår och det gjorde mig mer upphetsad än vad jag egentligen redan är. 
''Ta mig här och nu!'' stönar jag och pressar ihop våra läppar i en kyss igen. Justin skakar på huvudet och lyfter hungrigt upp mig i sin famn.
''Nej du är inte redo'' viskar han sexigt i mitt öra, jag slänger bak huvudet och stönar högt. 
''Komigen Justin!'' gnäller jag och han skakar ännu en gång på huvudet.
''Jag ger dig det andra bästa!'' säger han och kör in två fingrar i mig, jag slänger bak med huvudet igen och stönar högt och oblygt. Justin's fingrar glider snabbare ut och in och jag försöker hejda mina stön.
''Vill du fortfarande?'' viskar Justin, fortfarande med sin sexiga röst. Jag nickar ivrigt och ett skratt lämnar hans mun. Jag lägger min hand på hans käkben och pressar hans läppar mot mina. Justin's händer glider ner för min rygg och stannar på rumpan.
''Nix, nu får vi nog ta och sluta!'' flinar han och släpper ner mig. Jag suckar frustrerat och ställer mig på tå och försöker kyssa honom men han drar sig bara undan.
''Revenge baby'' flinar jag och drar händerna genom min kropp på ett sexigt sätt. Jag ser Justin i ögonvrån hur hungrig hans blick är. Jag fortsätter att reta upp honom.
''Kelsey, sluta!'' säger han bestämt och lutar pannan mot marmorväggen. Jag flinar och drar mina fingertoppar längs hans ryggrad.
''Dags att knulla baby!'' säger han och slänger upp mig mot den hårda och kalla väggen innan han pressar sig in i mig. 
 
Jag lägger handduken runt min blöta kropp och går ut från badrummet med Justin tätt efter mig. 
''Det var amazing och jävligt sexigt!'' flinar han och kysser mina läppar. Jag lutar mitt huvud på sned.
''Jaså?'' säger jag på ett sexigt sätt vilket får Justin att bita på sin underläpp.
''Bara släpp din handduk om du vill ha mig, istället för att retas!'' muttrar han och går fram till mig. Han lägger sina händer på kanten av handduken och försöker dra av den men jag stretar emot.
''Nej, har redan fått tillräcklig'' säger jag och använder hans svagaste punkt, jag slickar mig runt mina läppar.
''Kels vi har fattat att du kan få mig i säng hur enkelt som helst, du behöver inte reta upp mig!''
Att han blir uppretad gör hela leken ännu roligare för mig, det här är hämnden för att jag och Haley inte fick fortsätta på vårt älskade ''experiment''. Justin's bröstkorg lyfts tungt upp och ner och jag förstår att han är enormt upphetsad. ''Please me baby'' viskar han mot mina läppar och kysser dom mjukt, jag skakar på huvudet.
''Nej'' fnittrar jag och lägger mina händer på hans bröstkorg.
''Bitch''
 
Jag suckade högt och vänder mig snabbt om mot min WC och går tjurigt in och ser till att stänga dörrarna efter mig. Jag drar fram ett par blåa spets trosor med en matchande bh till. Jag slänger snabbt på mig underkläderna och slänger handduken i tvättkorgen som finns därinne. Jag tar fram en ny handduk och lägger den som en turban runt huvudet. Att Justin först knullar med mig och sen kallar mig bitch går fan ta mig över gränsen. Jag ska allt visa honom hur en bitch kan bete sig, fine. Jag drar en stor tröja över huuvdet och låter den hänga löst ner för mina smala kropp. Jag släpper ut mitt hår ur handduken och låter det hänga fritt nerför min axel. Jag är så jävla fucking trött på att jag förlåter honom varje gång, nu får han minsann ge mig en riktig ursäkt och visa att han älskar mig, om han nu gör det. 
''Kelsey?'' frågar Justin utifrån och knackar på gaderobsdörren, jag bestämmer mig för att skita i att svara honom. Jag är inte hans lilla barbie docka som han kan behandla hursomhelst.
''Get the fuck off Bieber!'' fräser jag och en suck hörs utifrån och sen en dörr som smälls igen. Jag hoppas på att Justin har gått ut genom den andra ytterdörren också, jag smyger snabbt ut ur min WC och sticker huvudet ut genom dörren.
''Stack Justin?'' frågar jag Haley som ligger raklång på soffan, hon nickar och rycker sen på axlarna. Han ska heller inte tro att han kan komma och gå när han vill. Jag suckar högt och slänger mig på sängen. Jag låter mörkret omsluta mig och försvinner in i drömmarnas värld. 

Watcha think babes? 

Kommentarer
Avsändare: Liv

D: vad kommer hända nu?! Awesome kapitel!!!L

2012-11-22 @ 16:40:55 -



Avsändare: Romina

Justin och hans humör.. =P

2012-11-22 @ 17:07:48 -



Avsändare: Michelle

Jag gillar det men jag trode Quinn och Kelsey kyssa varandra eftersom du har den bilden :( men jag gillar detta kapitlet ändå :)

2012-11-22 @ 19:52:44 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-11-23 @ 11:48:07 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback