Published: 2012-11-02 Time: 17:29:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 58 - It's always gonna be you, my love

PREVIOUS: ''Kommer du våga?'' flinar min bror när jag sätter mig ner bredvid honom. Jag armbågar honom i sidan och kryper upp i hans famn. Filmen rullar på och det händer flera gånger att jag börjar skrika och slår händerna för ansiktet. Andrew bara skrattar åt mig varje gång. Jag har aldrig förstått och kommer nog aldrig förstå hur killar kan kolla på skräckfilm och sen bara skratta. Min mobil plingar till, ännu ett sms från Justin.
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
''Damon, Quinn!'' säger jag och nickar mot köket, de reser sig upp och går in. Snart går jag in efter dem. Vi slår oss ner på köksstolarna mittemot varandra. 
''Ni hänger för mycket med Kelsey!'' fräser jag och smäller till bordet med knytnäven. Damon suckar och rynkar pannan.
''Du har en flickvän Justin, kanske dags att bry sig om henne så du inte skjuter iväg Emma som du gjorde med Kels?'' frågar Quinn och spänner blicken i mig, jag suckar och knyter mina knytnävar hårdare.
''Vi gör bara jobbet du inte kunde göra Justin, vi BRYR oss!'' 
Jag kollar ner på bordet, jag visste själv att dom har rätt men jag förstår inte varför jag fortsätter att säga emot.
''Damon, du vet att jag fortfarande älskar henne, märkte du inte de när du kom in i rummet för någon timme sen?'' säger jag och ignorerar Quinn's chockade blick. Damon rycker på axlarna. 
''Jag älskar henne också!'' erkänner han och mina ögon spärras upp som tefat, både jag och Quinn sitter på stolarna helt mållösa, det tar ett tag innan jag får in i huvudet vad Damon just har sagt. Ilskan bubblar inom mig och jag reser mig upp med en hastig fart så stolen trillar bakom mig, Damon reser sig också upp och där står vi framför varann med ilskan brinna inom oss. Quinn ställer sig mellan oss så ingen börjar slänga några slag mot den andre. Med en vardera hand på vår bröstkorg och blickar här och där så hejdar han mig från att slå Damon.
''Sätt er ner igen killar annars kallar jag på Bruce!'' fräser Quinn men varken jag eller Damon lyssnar.
''BRUCE, EMMA!'' skriker Quinn, Emma kommer springandes in till köket med Bruce efter sig, hon ställer sig bredvid mig och Bruce står kvar på Damon's sida. 
''Vad händer?'' frågar hon och lägger sin arm runt min midja.
''Ta honom till ert rum Emma'' säger Bruce och lägger en hand på Damon's axel. Emma drar i min arm och tillsammans börjar vi gå upp mot vårt rum som ligger på andra sidan korridoren, långt bort från mitt och Kelsey's.
Emma slänger mig på sängen och lägger sig över mig och börjar långsamt rida med kläderna på.
''Ska jag få dig att glömma?'' frågar hon sexigt och nafsar mitt skinn på halsen.
''Gärna'' mumlar jag och rullar runt. 
 
 
Hey sexyy!
Kan du möta mig på lagret om 1 timme?

Skickar jag till Kelsey, jag kollar på min vänstra sida och ser en naken Emma sova djupt. jag stryker henne över kinden och reser mig upp och slänger snabbt på mig ett par nya och rena kläder. Jag smyger försiktigt ner för trappan och ut i kylan, jag huttrar till innan jag snabbt hoppar in i min bil. Min mobil plingar till, ett sms från Kelsey
 
Hey Bieber!
Nej, jag ska spendera kvällen med min lillebror
 
Jag suckar och bestämmer mig för att köra till henne, jag vrider om nyckeln så motorn fräser till och kör snabbt ut från uppfarten och mot hennes hus. Ingen trafik såhär dags så på nolltid är jag framme vid hennes hus. Jag går ut ur bilen och låser den efter mig och ställer mig i hennes fönster och tittar in. Ett leende sprider sig på mina läppar, hennes bror har nog fått henne att titta på någon skräckfilm jag kände igen.
 
Titta ut
 
skickar jag och en sekund senare ser man Kelsey titta ut genom fönstret och antagligen börjar skrika för att hennes bror slår snabbt handen för hennes mun och vinkar in mig. Jag går runt huset och knackar på.
''Ditt jävla svin!'' skriker Kelsey och slår mig på bröstkorgen.
''Förlåt'' mumlar jag och fångar hennes handleder. Jag lägger mitt pekfinger under hennes haka och tvingar henne att möta min blick. Utan att tänka mig för böjer jag mig ner och plaserar en mjuk kyss på hennes läppar, Kelsey gör ingen motstånd. 
''Kan vi ut och ta en kvällspromenad?'' frågar jag och hon nickar, 
''Andrew, jag tar en promenad'' säger hon och sliter åt sig sin jacka innan hon stänger dörren efter oss.
 
''Det där om Chicago är inte sant, jag vet inte varför jag sa så eller vad som hände'' börjar jag men hon höjer handen snabbt och hejdar mig från att fortsätta.
''Jag tror att vi behöver den pausen Justin'' mumlar hon och börjar sparka på en sten.
''Så du kan bli tillsammans med Damon?'' frågar jag kallt och biter sen ihop käkarna.
''Va? absolut inte!'' utbrister hon och slår ut med armarna.
''Han älskar dig Kelsey'' mumlar jag och sväljer klumpen i halsen, att Kelsey sen kommer få välja mellan mig och Damon får mitt hjärta att hoppa från sin plats.
''Mitt val kommer alltid att vara dig Justin, no matter what'' säger hon och lägger sin hand på min kind. Jag lägger min hand över hennes och ler stort. Det sägs att man får fjärilar i magen men för mig är det mer som elefanter. 
''Fast vi behöver en verklig paus, där vi inte träffas eller snackar'' mumlar hon och kollar på sina skor medans hon går. Jag stelnar till och en hög suck slinker ut ur min mun.
''Du måste skoja med mig?''
Hon skakar på huvudet och går någon meter framför mig, jag springer fram till henne och rycker i hennes arm.
''Det går inte Kelsey, jag kan inte''

Andra kapitlet, blev kort men jag hinner inte mer!
10+ kommentarer för nästa
 
 

Kommentarer
Avsändare: Hanna

Sjukt sjukt skit skit bra OMG du e grym

2012-11-02 @ 17:41:04 -



Avsändare: saga

Awsome! Måste få nästa snart! :D

2012-11-02 @ 17:55:29 -



Avsändare: Michelle

OMG yes!! haha jag ville att något skulle hände mellan Damon och Kelsey jag vet att inget hände mellan dom två men jag blev så glad när Damon sa att han älskar Kelsey.

Svar: Hahah, naaw! :'D
None None

2012-11-02 @ 17:56:26 -



Avsändare: Alicia

MEeeeer :D

2012-11-02 @ 18:08:14 -



Avsändare: JEN..<3

åå gud du är värkligen duktig på att skriva

Svar: & du är duktig på att kommentera, fortsätt så! ;D
None None

2012-11-02 @ 19:13:22 -



Avsändare: Emilia

Seriöst, denna är för bra. Vill bara läsa mer hela tiden. Mer!

Svar: & du är med bra!
None None

2012-11-02 @ 19:24:32 -



Avsändare: Anonym

mer!

2012-11-02 @ 19:47:08 -



Avsändare: Hanna

Jätte bra!

2012-11-02 @ 19:56:23 - URL: http://iwnfy.blogg.se



Avsändare: Amanda

As bra! :D

2012-11-02 @ 21:06:07 -



Avsändare: Alice

Mer:D

2012-11-02 @ 21:08:03 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!,!!,,

2012-11-02 @ 21:50:08 -



Avsändare: Cindy

Skit bra! Tycker det äcklig att Justin har sex med Emma och sedan går och stöter på Kelsey! Moreee!

Svar: Justin är halvt player & har tjejer som sexobjekt, har du glömt det eller? ;)
None None

2012-11-02 @ 22:10:06 -



Avsändare: Anonym

bäst juuuuh!

2012-11-02 @ 22:13:02 -



Avsändare: Elin

Meeer! :)

2012-11-03 @ 00:31:16 - URL: http://phootobyelin.devote.se



Avsändare: Alice

Mer:)
As bra:)

2012-11-03 @ 09:50:09 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-11-03 @ 11:21:22 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Romina

Jättebra!
Undrar vad som kommer hända :P

Svar: Jadu, det får du läsa & se ;)
None None

2012-11-03 @ 12:35:13 -



Avsändare: Anonym

Så sjukt bra! :)

2012-11-03 @ 12:49:09 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback