Published: 2012-11-02 Time: 05:17:00 Filed Under: Slam my way to romance

Kapitel 57 - Good girls love bad boys

PREVIOUS: ''Det här rummet är mitt och ditt Kelsey, Emma ska sova i ett annat'' viskar Justin och lägger sin hand under min haka och tvingar mig möta hans blick. Glädjen sprider sig som en våg genom min kropp och mina mungipor åker upp i ett leende. Justin besvarar mitt leende och kysser mina läppar.
''Dafuq?!'' 
Både jag och Justin rycker till och vänder hastigt våra blickar mot dörren och spärrar upp ögonen.
 

KELSEY'S PERSPEKTIV:

Jag pustar ut när jag ser att det är Damon, jag flyttar mig snabbt ifrån Justin. Jag tar tag i Damon's arm och drar in honom i rummet och stänger dörren bakom honom.
''Fel håll sötnos'' säger Justin och pekar på dörren, jag skakar på huvudet och vänder mig om mot Damon.
''Du håller käften om detta, förstått?!'' fräser jag och lägger mitt finger på hans bröstkorg, jag försöker se så allvarlig ut som möjligt. Ett leende sprider sig på Damon's läppar och han nickar. 
''Varför det?'' frågar Justin och rynkar pannan, jag vänder mig om mot honom och höjer på ena ögonbrynet.
''Huh?''
''Varför ska han inte berätta för någon?'' 
''Är du helt blåst Justin?'' 
Justin suckar och går ut genom dörren och ner till Emma. Jag pustar ut och lägger mig raklång på sängen. Damon lägger sig ner bredvid mig. Jag lägger mitt huvud på hans bröstkorg och börjar rita små cirklar. 
''Det här är värre än vad jag trodde'' 
 
Jag reser mig upp och går ner för trappan med Damon tätt efter mig. Vi sätter oss ner bredvid Bruce i soffan och jag kollar mig runt. Justin ligger på soffan med Emma över sig som har sitt huvud vilande på hans bröstkorg.
''Vart är André?'' 
''Här inne!'' ropar han och sticker ut huvudet från köket, jag ursäktar mig och går in till honom. 
''Jag vill hem'' viskar jag i hans öra och lägger mina armar runt hans midja, han tar ett bloss från sin cigarett som jag inte har lagt märke till och nickar. 
''Jag vill med hem'' säger han och blåser ut röken på andra sidan om honom där jag inte står. Köksdörren flyger upp och Justin traskar in och ställer sig framför kylskåpet.André's hand åker ner till min rumpa och Justin märker det. Justin ger honom en mördande blick innan han tar två öl, slänger en blick på mig och går ut från köket igen. Jag skakar på huvudet och himlar med ögonen innan jag tar André's hand, tillsammans går vi ut till hallen.
''Ska bara säga till killarna'' mumlar jag och går fram till dörröppningen.
''Killar'' säger jag och ignorerar Justin's blickar, Damon kollar upp från sin mobil och Quinn kollar bort från tvn.
''Vi ska hem nu'' säger jag och pekar på mig och André. Jag går fram till Damon och sätter mig i hans knä
''Hejdå babe'' säger jag lagom högt och kysser hans hals. Damon flinar och lägger sina armar runt mig.
''Han kommer döda mig när du går!'' flinar Damon i mitt öra, jag himlar med ögonen åt honom innan jag reser mig upp och slänger mig i Quinn's famn.
''Hejdå sexybitch'' flinar Quinn, 
''Hejdå snygging'' svarar jag och lägger mina armar runt hans hals. Jag drar mig bakåt och kollar mig runt efter Bruce. Jag rycker på axlarna och möter honom halvvägs.
''Vart ska du?'' frågar han och följer mig ut till hallen.
''Hem, Drew är ensam hemma'' säger jag och sliter på mig mina skor, jag sträcker på mig och drar upp byxorna innan jag lägger mina armar runt Bruce' midja. 
''Ta hand om dig'' viskar han i mitt öra och klappar mig på axeln . Jag ler mot honom och tar på mig min jacka och går ut efter André. Kylan slår hårt mot mig och jag drar min jacka tätare runt min smala kropp. André tar flätar sina fingrar med min högra hand och tar en cigarett mellan pekfingret och långfingret med sin högra hand.
''Ska jag tända den?'' frågar jag och sträcker ut min hand mot tändaren. André lägger tändaren i min hand, 
''Är det en barnsäker tändare?'' frågar jag och försöker trycka ner den hårda knappen för tredje gången.
''Vilket betyder att du egentligen inte får använda den'' säger André retsamt och börjar skratta.
''Ha ha, jättekul!'' muttrar jag och på mitt femte försök lyckas jag äntligen tända en låga. Han tar ett djupt bloss från sin cigarett och tar sen tändaren från min hand. 
''Kom nu sexy'' säger han och lägger sin hand på min rumpa, jag flinar och börjar gå längs trottaren.
''Vi ska möta Jesper där nere, han kör oss hem'' förklarar han och pekar längre ner på vägen. Jag nickar och vi börjar gå under tystnad. 
''Hörde att du och Justin hade lite roligt på rummet'' 
''Absolut inte! De svinet ska få kämpa!'' muttrar jag.
Jepser möter oss där André har sagt, jag ger honom en kram innan jag hoppar in i baksätet och lutar huvudet bak på nackstödet och blundar.
 
''Jag är hemma Drew!'' ropar jag och låser dörren efter mig, Andrew kommer ut från sitt rum och ger mig en kram innan vi båda sätter oss i soffan, jag lägger ner mitt huvudet på hans knä.
''Vad hände därborta syrran?'' frågar han nyfiket och jag börjar omedelbart berätta detaljerat om vad som hände på rummet mellan mig och Justin. När jag är klar så rynkar Andrew pannan, han öppnar munnen för att säga något men hejdas av min mobil som plingar till. Jag läser Justin på displayen och suckar innan jag trycker på Öppna:
 
Hey sexyy!
Kan du möta mig på lagret om 1 timme? 
 
Hey Bieber!
Nej, jag ska spendera kvällen med min lillebror

Ett leende sprider sig på mina och Andrew's läppar, jag kollar upp på honom och möter hans blick.
''Ska vi titta på film?'' föreslår jag och han nickar, jag går fram till vår enorma dvd-hörn och väljer ut en skräckfilm. ''Kommer du våga?'' flinar min bror när jag sätter mig ner bredvid honom. Jag armbågar honom i sidan och kryper upp i hans famn. Filmen rullar på och det händer flera gånger att jag börjar skrika och slår händerna för ansiktet. Andrew bara skrattar åt mig varje gång. Jag har aldrig förstått och kommer nog aldrig förstå hur killar kan kolla på skräckfilm och sen bara skratta. Min mobil plingar till, ännu ett sms från Justin.

Det här inlägget skulle publicerats igår om inte jag hade bråkat med mamma & hon tog datorn från mig -.-
 
aja, men försöker skriva andra kapitlet nu omedelbart, de kan t.om. komma ut 3 kapitel idag ;)
10+ kommentarer för nästa!

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Omg vet du va klockan är ?:O

Svar: Jag vet, jag vill få ut kapitlet så fort som möjligt så jag inte glömmer de senare....
None None

2012-11-02 @ 05:33:59 -



Avsändare: Anonym

Åhhhh seriöst du gör mig galen!:o meeeer kvinna!

2012-11-02 @ 06:01:56 - URL: http://justindrewbiebeerr.blogg.se



Avsändare: Anonym

Sååå bra! <3

2012-11-02 @ 07:16:19 -



Avsändare: Alice

Mer:)

2012-11-02 @ 08:14:45 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-11-02 @ 09:12:04 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: jen..<3

åå 3 st i dag du är bäst. du är värkligen grym på att skriva

2012-11-02 @ 09:28:27 -



Avsändare: Elin

Meer!

2012-11-02 @ 10:04:38 - URL: http://phootobyelin.devote.se



Avsändare: Felicia

Lika bra som vanligt! Meeeer!!!! :)

2012-11-02 @ 10:06:13 -



Avsändare: Liv

Awesome kapitel!!

2012-11-02 @ 10:07:13 -



Avsändare: emilia

mer NUU!

2012-11-02 @ 10:15:39 -



Avsändare: Michelle

Jag älskar det. Haha jag gillar Damon och Kelsey stund typ haha. Hoppas det händer något mellan dom två :) Skrev detta på förra kommenteren också men skit samma :)

Svar: Aa jag vet, jag svarade på din förra kommentar, vet inte om du har sett det :')
None None

2012-11-02 @ 11:21:22 -



Avsändare: bieber<3

meeer! snälllllla:3<3 *_*

2012-11-02 @ 11:34:28 -



Avsändare: Linn

Sjukt braa

2012-11-02 @ 11:42:21 -



Avsändare: Linnea

riktigt bra ! :)

2012-11-02 @ 11:52:36 -



Avsändare: Anonym

Försök skriv 3 kapitel :) !!!!!! Skit bra novell Asså !!

2012-11-02 @ 12:17:02 -



Avsändare: Jem

Sjukt bra du e grym

2012-11-02 @ 12:21:13 -



Avsändare: Hann

Snälla romans skit bra

2012-11-02 @ 12:50:31 -



Avsändare: Anonym

skiiiiit bra!!!!!!!!

2012-11-02 @ 13:23:47 -



Avsändare: Amanda

Fortsätt så, skit bra! :D

2012-11-02 @ 15:28:40 -



Avsändare: Romina

Så himla bra!
Får du nån sömn om kapitlet kommer ut 05:17:00?!
Haha =P

Svar: ska jag vara ärlig så får jag inte det.... xd
None None

2012-11-02 @ 15:48:52 -



Avsändare: Alicia

Åhh 3 kapitel :D MEEERR !!!

2012-11-02 @ 16:06:45 -



Avsändare: Michelle

Kan du lägga upp en bild på alla killar i Justin grupp tex Damond, Quinn, Bruce och dom som är med i gänget?

Svar: Jaaa, de kan jag! :)
None None

2012-11-02 @ 16:33:36 -



Avsändare: Anonym

As bra kapitel! Nu mååsste dom snart bli tillsammans igen! haha, ;p
Kram ♥

Svar: Snaaart! :3 Kram ♥
None None

2012-11-02 @ 16:54:44 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback