Published: 2012-05-26 Time: 06:36:48 Filed Under:

Kapitel 81 - I've missed you, wanna talk?

PREVIOUS: ''Följ bara med,'' sa jag och log och vi gick till en sjö.
''Försten i!'' skrek jag och alla tre tog av sig sina kläder så fort som möjligt och hoppade i.
''Hahahaha jag vann!'' skrek Jessica och log.
''Så vad hände mellan dig och Emilio då?'' frågade Kathleen.
''Men ge dig! Ingenting, fast han skulle på träning så vi ska träffas imorgon också.''


NÄSTA DAG:

Äntligen var det lördag, jag kunde ligga kvar i sängen hur länge som helst utan att bry mig om skolan.
Fast jag skulle ju träffa Emilio klockan 13.00 så det var ju inte sant.. Så jag var tvungen att gå upp nu för vi skulle träffas vid bron om en timma.
Jag gick upp och gjorde mig i ordning och sedan tog jag ett äpple och gick mot bron. Det var så himla skönt väder ute så jag hade bara shorts och ett linne.

När jag kom fram stod han redan där och hängde på broräcket.
''Hej'', sa han och log och gick fram och kramade mig.
''Hej!''
Vi satte oss ned och pratade lite och sedan kom vi in på "Justin-ämnet" igen. Fast det var faktiskt skönt och kunna prata med nån annan än bara tjejerna. Och han brydde sig verkligen. Det kändes som vi hade känt varandra hur länge som helst men på måndag är det bara en vecka, lite konstigt men han var ju jätte snäll.
Du vet att Justin kommer hit nästa Torsdag va?'' sa han sedan.
''Va!? Nej..''
''Japp, det är i tidningen.''
''Fan, Kathleen och Jessica kommer ju vilja gå med mig..''
''gå inte då?'', sa han och log. Han tog en sten och kastade ner i ån som forsade nedanför oss.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Nu hade jag haft konserten i New York, dom fansen är alltid lika grymma för varje konsert jag har haft där och sen har jag haft en konsert i Texas.
I helgen kommer jag bara ta det lugnt och jobba med lite musik. Sedan på måndag igen så åker vi mot Orlando, Florida och sedan på torsdag var det Atlanta som gällde.
Jag ville inte åka dit egentligen, men jag ville hitta henne igen för vi måste prata.
Jag passade på att smsa henne nu medans jag hade tid. Jag hade smsat henne varje dag men inte fått något svar tillbaks men det var en vecka sedan hon lämnde mig.

"Jag saknar dig, kommer till Atlanta på torsdag, vill du prata?" 

Det tog bara ett par sekunder tills jag fick ett sms. Det var från henne!
Det pirrade i magen när jag öppnade smset och sedan läste jag..

"Sluta smsa mig, jag har ju sagt att jag inte vill ha något med dig och göra."

AXELIAS PERSPEKTIV:

Jag kände mig taskig när jag skickade smset men det var ju sant, jag var sur på honom men jag älskade honom fortfarande lika mycket.
Efter en lång dag med Emilio som bestod av mycket skratt ohså så var det dags att gå hem för det var middagsdags och han skulle vara med Tyler och någraandra för dom skulle se på hokeymatch.

Vi bestämde oss för att vi skulle träffas på måndag också,

MÅNDAG: 

Jag vaknade av alarmet som ringde och jag gick upp och duschade.
Jag tog fram ett par jeans shorts och en randig tröja och sedan fixade håret och sminkade mig.
Jag smsade Kathleen och sa att jag skulle gå till henne när jag hade ätit frukost som vi alltid gör och sen var det dags för skolan igen. Andra veckan.

Jag gick hem till Kathleen och öppnade dörren utan att knacka och gick upp till hennes rum där hon satt och sminkade sig.
Jag satte mig på henne säng och tog ett djups andetag.
Så.. Ska du på Justins konsert på torsdag?''
''Ja jag tror det, eller är det okej för dig?'' frågade hon och kollade på mig genom spegeln.
''Ja självklart, jag bryr mig inte'', sa jag och log lite osäkert och precis då kommer Jessica in.
''Ska du gå?'' frågade jag sedan och kollade på henne.
''Va? Gå vart?''
''Ja på Justins konsert på torsdag?''
''Jaha, ja jag tror jag ska gå.. Eller skulle vi det Kathleen? frågade Jessica och kollade på henne.
''Ja.''

EFTER SKOLAN:

Vi gick till cafét som vanligt och där kom Emilio och hämtade mig, som vanligt.
Fast denna gången kom han på hans moppe.
Hejdå tjejer!'' sa jag och kramade dom och gick ut och där stod han med hjälmen i handen.
''Sätt på dig den så åker vi'', sa han och log och sträckte fram en stor svart hjälm till mig.
''Jaaaha... Vart ska vi då?''
''Det får du se.''
Jag satte på mig hjälmen och hoppade upp bakom honom på moppen och jag såg att Kathleen och Jessica satt och kollade på oss genom fönstret från cafét.
Vi åkte till lekparken där vi var första gången. Vi satte oss gungorna och pratade lite och hade det jätte kul.
Han var helt klart min bästa kill kompis!!

helt seriöst, vart har era kommentarer tagit vägen?


Kommentarer
Avsändare: maria

det känns tråkigt att bieber inte är med så mycker nu:P

2012-05-26 @ 12:46:21 -



Avsändare: MOA

MER :D

2012-05-26 @ 17:50:48 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback