Published: 2012-05-20 Time: 08:19:49 Filed Under:

Kapitel 74 - take a walk and talk about it

PREVIOUS: När vi hade burit ut alla grejerna , även bestick , satte vi igång och började äta som två människor som inte hade ätit på flera veckor. Vi vräkte i oss pannkakorna på bara några minuter.
''Dags för glass !'' sa Justin med munnen full av pannkakor.
''Du är otrolig'', sa jag och skrattade åt hur söt han var.
Vi åt glassen i tack och lov , lugn och ro. Jag blev förvånad när Justin inte vräkte i sig glassen på en gång. Men det måste nog ha varit för att han var mätt efter alla pannakakor.
''Gud vad mätt jag är nu'' , sa jag när vi hade ätit klart. ''Jag går och tar en dusch.''
''Får man följa med ?'' frågade han och flinade.
''Visst , kom.''
''Får jag ?'' frågade han förvånat.
''Ja , varför inte ? det finns inget du inte har sett.''

Han reste sig entusiastisk och gick direkt efter mig som var på väg mot badrummet. Vi gick in och stängde dörren efter oss. Vi tog av oss kläderna och hoppade sedan in i duschen. För att reta honom lite tog jag tvålen och började smörja in mig själv sakta.
Han stod och kollade på mig med stora ögon och jag såg att han njöt av utsikten.
''Varför gör du såhär mot mig?'' frågade han och bet sig i läppen samtidigt som han kollade på mej från topp till tå.
''Vad menar du?'' sa jag och försökte låta övertygande om att jag inte visste något.
''Smörjer in dig sådär , helt sakta...''

Jag flinade och smörjde sedan in håret med shampoo och balsam. Han gjorde detsamma och vi duschade i kanske tjugo minuter.
När vi hade duschat klart gick vi ut ur duschen och tog varsin handduk och gick sedan till vardagsrummet för att fixa kläder att ha på oss.
Jag tog upp ett par slitna jeansshorts , en enkel vit topp och underkläder självklart sedan bytte jag om. Justin gjorde detsamma. när vi båda hade klätt på oss frågade jag om vi skulle göra något särskilt under dagen , i fall jag behövde fixa mej lite extra liksom.
''Nej, vi ska typ bara promenera och reda ut allt''
när vi båda hade klätt på oss frågade jag om vi skulle göra något särskilt under dagen , i fall jag behövde fixa mej lite extra liksom.
''Nej, vi ska typ bara promenera och reda ut allt''
då slog det mig, Justin hade varit otrogen och istället för att reda ut det hade vi haft sex, vilket jag inte ångrar.
''Okej, är du klar?'' frågade jag och kollade på honom från topp till tå, hans vita t-shirt var tight och v-ringad. jag bet mig i läppen, jag skakade på huvudet
''Har du allting med dig Justin?''
han tog min hand och kysste den
''Nu har jag'' jag log åt honom och började gå mot dörren hand-i-hand. Precis när vi hade kommit fram till hissen så kom den, vi steg in och Justin gjorde precis som igår, tryckte på alla knapparna och började flina.
''Varför gjorde du så för denna gången.?'' han böjde sig ner för att kyssa mig.
''Spendera lite romantisk tid med dig innan det blir nått bråk igen'' jag höjde på ena ögonbrynet
''Vad menar du?'' jag drog bak huvudet och mötte hans blick.
''Ingeting'' sa han snabbt och ryckte på axlarna. Han böjde sig ner och vi båda möttes i en kyss.
''Vart ska vi då?'' frågade jag och kollade upp på honom.
''Privata stranden''
När hissen äntligen plingade så gick vi ut, det hade inte blivit något romantiskt i hissen och det var jag ganska tacksam för. Han flätade in sina fingrar i mina och vi började småjogga mot Justin's Range Rover. Vi hoppade snabbt in i bilen och började köra iväg innan hela högen med papparazzi kom efter oss. Han la sin hand på mitt lår och smekte fram och tillbaka med tummen.
''Vi måste göra om detdär?'' sa han och log stort.
''Göra vad?'' frågade jag och kollade på honom
''Sex'' sa han på ett sexigt sätt och började smeka mi. Han la sin arm runt mina axlar och stoppade ner handen innanför tröjan.
''Justin du kör'' sa jag och la min hand på hans innerlår.
''Bara jag kollar på dig blir jag upphetsad, varför gör du såhär mot mig Axe?'' sa han och drog till sig armen för att byta växling. Jag ryckte på axlarna och log nöjt, jag slickade mig sakta runt läpparna på det sättet Justin älskade och  Justin's blick skrek att han ville ha mig, jag kunde se det.
''Fan ta dig'' sa Justin och kollade ner på sin penis, den hade blivit enorm. Jag skrattade och pussade honom på kinden.
''Du behövde inte kolla'' sa jag och ryckte på axlarna och började flina, jag var också upphetsad, men inte lika mycket som honom.
''Vänta bara tills vi kommer till stugan'' viskade han
''Vi har precis haft sex Bieber''
han skakade på huvudet, eller det var inte precis utan det var igår. Min mobil började ringa och det stod Mamma på displayen
''Hey mam'' sa jag och log.
''Hej älskling, när kommer du hem?'' Jag hade sagt till henne att jag skulle komma hem 1 eller 2 dagar försent för att jag skulle spendera lite tid med Justin.
''Imorgon'' sa jag glatt och började pilla på tråd som stack ut från shortsen.
''Okej, vi saknar dig'' sa hon och utan att behöva se det så stod hon säkert där och log.
''Jag har saknat er också''
Efter det så dog samtalet helt plötsligt.
''Du borde ha lockigt hår oftare, det passar dig''
''Jag vet, jag e sexig i det'' skämtade jag och kollade ut genom fönstret.
''Sant'' mumlade han och stannade framför en liten stuga
''Framme'' sa han och hoppade ut. Han sprang på andra sidan och öppnade dörren till mig, jag la min hand på hans axel och hoppade ner. Justin la sin hand på min rumpa och vi började gå mot stugan ''Vet du vad jag kom på nu? vi har glömt badkläder ifall jag skulle få för mig att slänga i dig'' sa jag och började flina, han skakade på huvudet och himlade med ögonen.
''Skulle vi inte promenera?''
han skakade på huvudet och sa inget, jag ryckte på axlarna och följde efter honom in, jag stannade upp i dörröppningen, Wow helt fantastiskt!
Det var mörkt och röda ljus lyste upp överallt, lite rosor på golvet.
''Wow..'' utbrast jag och spärrade upp mina ögon.
''Gillade du det?''
''GILLAR? du skojar, jag ÄLSKADE det!'' sa jag och slängde mig runt hans hals, han pussade mig på huvudet och smekte mitt hår. ''Kom, vi lägger oss i sängen och snackar'' sa han och började leda mig mot rummet.

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Jätte bra ! <3

2012-05-20 @ 11:00:32 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se/



Avsändare: sanne :)

meer! :D♥

2012-05-21 @ 15:00:48 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback