Published: 2012-05-19 Time: 10:11:46 Filed Under:

Kapitel 73 - It's like an angel came by and took me to heaven

Previous: ''sluta inte !'' sa jag och bet mig hårt i läppen.
''Jag måste , mina ben värker !'' sa hon samtidigt som hon stönade.
Hon la sig ner och jag la mig snabbt över henne och satte in den igen. Våra kroppar var som fastlimmade vid varandra av allt svett. Hennes naglar var nästan inborrade i min rygg och hon tryckte mig så nära henne som möjligt.
Sekunden efter kom båda två. Båda skrek som galningar och Axelia föll ihop bredvid mej. Båda två var svettiga och anfådda så vi låg bara där och sa ingenting , försökte helt enkelt hämta efter andan...

AXELIA'S PERSPEKTIV

Han drog av kondomen och gick sedan till badrummet bredvid vårat rum och slängde den. När han kom tillbaka hade jag tagit på mig mina spetstrosor och lagt mig under täcket.
Han tog på sig sina kalsonger och kom sedan och la sig bredvid mig. Vi log som fånar båda två. Han höll mej mjukt under hakan och pussade mig lätt.
''Det där var..-''
''Fantastiskt'' , sa jag och avbröt honom.
Jag suckade och gnuggade mig sedan i ögonen.
''Jag är utmattad , det har varit en lång dag...''
''Samma här. Vill du sova nu?, så reder vi ut allting imorgon?'' frågade han.
''Ja''
Han reste sig upp och släckte lampan och kröp ner under täcket bredvid mig.
''Godnatt babygirl'' sa han och pussade mig på pannan.
''Godnatt älskling'' svarade jag och la mig sedan på sidan så att jag nu låg med ansiktet vänt mot han
Jag låg där och försökte somna men det gick verkligen inte, Jag blundade och vände mig om hela tiden men jag kände mig för pigg för att sova helt plötsligt , konstigt eftersom för bara en stund sen var jag utmattad. Jag började sjunga Never Let You Go lågt bara för att ha nånting att göra medans jag ändå bara låg där.
''And when you hold my hand then I understand that it's meant to be , 'cause baby when you're with me..-''
''It's like and angel came by and took me to heaven , 'cause when I stare in your eyes it couldn't be better'' , fortsatte Justin.

Till min stora förvåning så hade han inte heller somnat. Jag kunde inte låta bli att le som ett fån när jag hörde att han började sjunga med. Jag blev tyst och lyssnade på när han fortsatte sjunga. Hans röst var så fridfull och efter en liten stund lyckades jag somna.


NÄSTA MORGON:


Jag vaknade av att jag tydligt kände Justin's läppar mot mina. Perfekt start på dagen helt klart. Sekunden då jag öppnade ögonen var han bara några centimeter ifrån mitt ansikte och log sitt perfekta leende.
- Godmorgon beautiful , sa han och tog försiktigt bort håret från mitt ansikte.
- Hej... sa jag och gäspade stort. Hur länge har du varit vaken ?
- Ett litet tag , jag gick ner för att prata med mamma i telefonen och det är hur varmt som helst ute. Nästan för varmt !
Jag satte mej upp och sträckte på mej , det var otroligt skönt. Jag tittade ut genom fönstret och såg hur solen starkt sken.
- Jag ser det , det måste ju vara över 25° C antar jag ?
- 34° C faktiskt , svarade han och log.
- Oj , snacka om perfekt väder för att vara ute hela dagen.
- Japp. Ska vi gå ner och äta ? Det var någon som jobbar med att hyra ut dom här husen som kom med färdig frukost.
- Jaa , vet du hur hungrig jag är eller ? Kan du ge mej t-shirten som ligger där på golvet ?
Jag vaknade av att jag tydligt kände Justin's läppar mot mina. Perfekt start på dagen helt klart. Sekunden då jag öppnade ögonen var han bara några centimeter ifrån mitt ansikte och log sitt perfekta leende.
''Godmorgon beautiful'' , sa han och tog försiktigt bort håret från mitt ansikte.
''Hej...'' sa jag och gäspade stort. Hur länge har du varit vaken ?
''Ett litet tag , jag gick ner för att prata med mamma i telefonen och det är hur varmt som helst ute. Nästan för varmt !''

Jag satte mig upp och sträckte på mig, det var otroligt skönt. Jag tittade ut genom fönstret och såg hur solen starkt sken.
''Jag ser det , det måste ju vara över 25° C antar jag ?''
''34° C faktiskt'' , svarade han och log.
''Oj , snacka om perfekt väder för att vara ute hela dagen.''
''Japp. Ska vi gå ner och äta ?''
''Jaa , vet du hur hungrig jag är eller ? Kan du ge mig t-shirten som ligger där på golvet ?''

Han gick av sängen och plockade upp t-shirten och gav den till mig. Jag tog på mig den och gick sedan upp ur sängen. jag drog på mig mina svarta mjukisshorts.
Redan vid dom första trappstegen kände jag lukten av nylagade pannkakor med sirap på.
När vi kom till det stora köket stod det två tallrikar där med flera pannkakor på varandra  , två glas mjölk , två glas apelsinjuice , och en mellanstor skål med glass och maränger. Det måste ha varit Justin som sagt att dom skulle fixa glass också.
''Kan vi inte ta grejerna och äta ute på balkongen?''  frågade jag och kollade på Justin som stod och petade på glassen och smygåt marängerna.
''Jodå det kan vi , hjälper du till med tallrikarna så tar jag ut glassen ?''
''Ta ut glassen eller äta upp den ?'' sa jag och skrattade.
Han skrattade också och började gå ut med glasskålen och jag följde med och bar dom stora tallrikarna med pannkakorna. Vi ställde grejerna på bordet vid poolen och gick in igen för att ta ut mjölkglasen och juicen.

När vi hade burit ut alla grejerna , även bestick , satte vi igång och började äta som två människor som inte hade ätit på flera veckor. Vi vräkte i oss pannkakorna på bara några minuter.
''Dags för glass !'' sa Justin med munnen full av pannkakor.
''Du är otrolig'', sa jag och skrattade åt hur söt han var.
Vi åt glassen i tack och lov , lugn och ro. Jag blev förvånad när Justin inte vräkte i sig glassen på en gång. Men det måste nog ha varit för att han var mätt efter alla pannakakor.
''Gud vad mätt jag är nu'' , sa jag när vi hade ätit klart. ''Jag går och tar en dusch.''
''Får man följa med ?'' frågade han och flinade.
''Visst , kom.''
''Får jag ?'' frågade han förvånat.
''Ja , varför inte ? det finns inget du inte har sett.''

VAD TYCKER NI OM BLOGGDESIGNEN?!
fortsätt kommentera, ni var jätteduktiga på förra! :D
6 kommentarer sen får ni mer!

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Jätte bra ! <3

Älskar bloggdesignen !!! <3

2012-05-19 @ 17:22:37 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se/



Avsändare: Ebba

Jätte bra!! <3

SNYGG design! <3

2012-05-19 @ 17:24:10 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback