Published: 2012-05-19 Time: 08:02:00 Filed Under:

Kapitel 72 - Our bodies touch and I can't get enough

Previous: Jag förde munnen mot sugröret när Kathleen hejdade mig ''Vänta! jag måste instagramma.'' Hon höll upp sin mobil några sekunder och log sedan nöjt. Jag suckade, ''Jag förstår inte hur du orkar'' Hon såg upp från displayen, ''Justin har kommenterat din bild''. Det var inte så att jag bokstavligen slängde mig över mobilen, men något liknande. Jag kände mig som en ninja såfort Justins namn lyste upp min display, vare sig det var ett samtal eller ett sms. ''Du är omänskligt vacker älskling'' hade han kommenterat. Jag klickade ner instagram och suckade.

Vi satt en stund och pratade ''Vet du, jag känner inte för att ha en fest detta året..'' sa jag till Kathleen och hon spärrade upp sina ögon ''Men hallå, du fyller 17 bara en gång?!'' jag ryckte på axlarna och drack det sista ur milkshaken. ''Justin skulle ändå inte gå med på att inte göra en fest till dig'' när hon nämnde Justin's namn fick jag ett sms av honom ''På tal om justin, han skickade precis ett sms'' sa jag till henne och öppnade smset ''Vad skrev han?'' ''Hey babe, jag kom precis fram till New York och jag hittade inte dig på hotellet, träffas efter jag har duschat?'' läste jag högt och började skratta glädjelöst. ''Gå och träffa han, sen så ger du han en bitchslap och efter det kommer du till mig?'' jag log åt henne ''fine, men jag behöver tidningen.'' ''Snart tillbaka'' sa hon och började springa mot den riktningen vi hittade tidningarna, det tog inte alls långt tid innan hon snart var tillbaka med tidningen i handen ''Här'' sa hon andfådd och räckte mig den, jag tog den från henne och började gå mot hotellet som vi bodde på.''Kommer snart tillbaka!'' ropade jag över axeln. Jag gick med raska steg mot hotellet som bara var runt hörnet, plockade upp nyckeln ur fickan och satte den i låset, jag smällde hårt dörren bakom mig så han skulle veta att jag hade kommit ''babe är det du?!'' ropade Justin från badrummet. Jag svarade inte utan jag ställde mig framför dörren med armarna i kors över bröstet, han öppnade dörren och log mot mig ''hej babe'' sa han mjukt och la armarna runt mig. Han hade en handduk runt midjan och visade upp sin överkropp. ''Jag har saknat dig'' mumlade han och böjde sig fram för att kyssa mig ''Nej'' viskade jag och la handen mot hans bröstkorg ''vad är det?'' jag kollade ner på mina fötter ''älskling?'' han tog mig under hakan och lyfte upp så jag mötte hans blick. ''Vad är detta?'' viskade jag med gråten i halsen och visade upp tidningen ''igen Justin IGEN?!'' skrek jag och slängde tidningen på honom. Han bläddrade i den och slog upp sidorna och läste artikeln. ''Tänkte du inte på mig, tänkte du inte på vad som skulle hända?'' jag kunde inte hålla tårarna inne längre så jag började gråta. ''babe, låt mig förklara'' jag tog ett steg närmare honom ''Du är precis som alla andra'' röt jag och smällde till honom på käften, vände på klacken och sprang ut, tårarna bara sprutade nerför mina kinder, jag plockade upp mobilen och ringde Kathleen ''Var är du?!'' skrek jag i telefonen ''Caféet'' jag klickade henne och fortsatte att springa dit. Hon ställde sig upp och jag slängde mig runt hennes hals och grät mot hennes axel ''Det är okej hjärtat, det är okej'' tröstade hon mig och smekte min rygg. ''Jag ser hemsk ut ellerhur?'' sa jag efter en stund och kollade på henne. ''ärligt talat så ja'' jag skrattade ''jag ser ut som gud vet vad'' sa jag och speglade mig i mobilen. Skärmen lystes upp och Justin's namn stod på displayen. ''HAH, fint att den lyser dig rakt i ögonen'' flinade hon. ''Kom vi går till mitt hotell'' jag svarade inte och lät mobilen ringa, den ringde ett par gånger sen efter en stund skickade han ett sms istället. ''Vi måste tll hotellet och hämta mina saker'' sa jag och drog med Kathleen mot andra hållet. Vi kom in i lobbyn ''Ska jag vänta här eller följa med upp?'' frågade hon ''gör som du vill'' sa jag och la huvudet på sned. Hissen plingade till och Justin kom ut därifrån ''Axelia!'' ropade han och joggade mot vårt håll. Jag ställde mig bredvid Kathleen och stirrade på honom. ''Axelia snälla'' hans ögon var röda och svullna, han hade gråtit. ''Kom, vi går upp'' sa jag och tog Kathleens hand. Justin tog ett stegåt höger och blockerade min väg och gick närmare så det knappt var något avstånd mellan oss. ''Kan du stanna här?'' frågade han Kathleen och vände sin blick mot henne. Jag kollade på henne och skakade på huvudet ''Visst'' sa hon och satte sig ner i fotöljen ''Kathleen nej'' sa jag och försökte dra med henne. ''Axelia sluta'' Justin tog mina armar och lyfte upp mig. Jag mötte Justin's blick och såg menande på honom.
Jag hörde hur Kathleen började prata med någon medan vi tryckte på hissknappen. När hissen kom så tryckte Justin på alla knappar och jag kollade på honom och skrattade.
''Varför gör du så för?''frågade jag.
''För vi måste ju prata..'' sa han och kollade på mig med allvarlig min.
''Justin, det är inte bekvämt att vara uppköttad mot en hissvägg'' han hade tryckt upp mig mot väggen och kysste mig på halsen. Han tog ett steg bakåt och kollade ner på mig, han var ungefär ett decinum längre än mig så ibland var jag tvungen att stå på tå om jag skulle kyssa honom.
''Det var inte me-'' jag la mitt finger på hans läppar
''Jag vill inte veta'' mumlade jag och kollade bort.
''Jag måste få förklara'' viskade han i mitt öra och bet mig på ett sexigt sätt, vilket jag tände på.
''Jag vill inte höra dina urdåliga lögner''
Han kollade på mig med en förvånad blick
''Sen när har jag ljugit för dig?''
''Så sa du förra gången när jag hittade dig i affären med Selena, dina armar var ju runt henne och du kysste henne på halsen, en vana för dig''
''Är det verkligen så jag är i dina ögon, en otrogen idiot, really?''
''precis''
''Du ska be om ursäkt för den smällen jag fick''
jag skrattade glädjelöst.
''Du förtjänade den''
Han hade fortfarande sina händer på mina höfter och jag var även tätt intill väggen men det gjorde inte lika ont längre, jag ställde mig på tå och luktade på hans hals.
''One million?'' min favorit killparfym, han log och nickade, jag tog ett djupt andetag och började tappa tålamodet. Hissen plingade äntligen, Justin tog min hand och började gå mot vårt rum. Jag gick in före honom och direkt till min resväska, öppnade gaderoben och började vika plagg efter plagg och sedan ner i väskan.
''Du ska ingenstans'' sa han och ryckte kläderna ur mina händer. Han puttade ner mig i sängen och la sig över mig.
''Sluta'' mumlade jag och drog upp axlarna till öronen, han suckade rullade åt sidan så han låg bredvid mig.
''Vi måste reda ut detta'' viskade han mot min hals och la sen sin enorma hand på mitt bröst.
''Vart är din mobil?''
jag suckade och gav honom mobilen, hans fingrar flög över skärmen och efter en stund slängde han ner den på golvet, jag hörde ingen smäll så den landade antagligen på något mjukt.



JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag var upphetsad, jag vill ha henne. Jag tog hennes mobil och skickade iväg ett sms till Kathleen om att hon kunde checka in på ett hotell för att jag skulle inte låta Axelia gå.
''Vad skrev du?'' frågade hon efter jag hade slängt mobilen på golvet.
''Att hon inte behövde vänta, för du ska ingenstans'' sa jag och la mig över henne.
Jag började gunga upp och ner i rytmisk takt, jag kollade henne i ögonen och kunde direkt se att hon ville ha mig, hennes blick nästan skrek det och jag ville ha henne också. Ingen av oss behövde säga någoting, vi började kyssas väldigt passionerat direkt. Jag tryckte henne mot mig och började gunga snabbare och hårdare. Jag förde handen under hennes tröja och tog tag om ena brösten och började smeka det försiktigt. jag drog av henne t-shirten och tog sedan tag om båda brösten med mina händer , jag slickade ena bröstet och hon stönade lågt. Jag satte mig upp och drog av hennes byxor , sedan tog jag tag om hennes rumpa ännu en gång.
hon rullade över mig så att jag var underst och kysste mig på halsen , jag kände hur hon andades tungt och hur fort hennes hjärta bultade. hon fortsatte att kyssa mig längre och längre ner tills hon kom till kanten av mina byxor och drog av dom. Hon drog av mina kalsonger och tog tag i min penis och började föra handen fram och tillbaka försiktigt , sedan snabbare och snabbare. Jag låg och blundade och stönade rätt högt nu. Till sist kunde jag inte vänta mer så jag slängde henne bredvid mig på sängen och reste mig upp och började rota i min väska.
''Varför slutade du ?!'' frågade hon med tunga andningar och kollade plågat på mig.
''Jag letar efter en kondom'' , svarade jag och hittade just då en.
Jag satte på mig den. Hon drog av mina kalsonger helt och sedan drog hon av sig sina spetstrosor och satte sig försiktigt över mig.
Hon började röra sig lite fortare och känslan var otrolig. Nästan obeskrivlig. Hon red mig snabbare och snabbare och mitt grepp om hennes midja blev hårdare efter ett tag. Båda stönade högt och oblygt.
''sluta inte !'' sa jag och bet mig hårt i läppen.
''Jag måste , mina ben värker !'' sa hon samtidigt som hon stönade.
Hon la sig ner och jag la mig snabbt över henne och satte in den igen. Våra kroppar var som fastlimmade vid varandra av allt svett. Hennes naglar var nästan inborrade i min rygg och hon tryckte mig så nära henne som möjligt.
Sekunden efter kom båda två. Båda skrek som galningar och Axelia föll ihop bredvid mej. Båda två var svettiga och anfådda så vi låg bara där och sa ingenting , försökte helt enkelt hämta efter andan...

hoppas det inte blev tråkigt/ snuskigt nu..
ni börjar bli dåliga på att kommentera.
5 kommentarer, annars skriver jag inte mer..

Kommentarer
Avsändare: Mia

Mweeeer du är sjukt duktig :)))

2012-05-19 @ 09:04:26 -



Avsändare: natte

skriv mera snälla jag gillar din novell jätte mke :)<3

2012-05-19 @ 09:36:19 -



Avsändare: elin

haha rolig inlägg :p

2012-05-19 @ 09:43:01 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra ! <3

2012-05-19 @ 12:12:12 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se/



Avsändare: Ebba

Skit bra!

2012-05-19 @ 12:13:29 -



Avsändare: Anna

Riktigt bra novell :)

2012-05-19 @ 13:27:39 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback