Published: 2012-05-18 Time: 18:40:50 Filed Under:

Kapitel 71 - Instagram

''Är han snygg då?'' frågade Justin ''ja'' jag försökte hålla mig för skratt ''Snyggare än mig?'' jag log ''Ja, du duger väl'' sa jag retsamt och satte mig ner vid ett bord nära ett fönster, det blev alldeles tyst på andra sidan ''Justin jag skämtade!'' skrattade jag glatt ''Det var inte ens kul älskling...'' jag fortsatte att skratta ''Men jag måste lägga på nu, ska spana in killen lite exta'' retades jag ''Säg till han att jag ska slå honom när jag kommer hem'' skämtade han och flinade ''Varför det?'' frågade jag och la huvudet på sned ''För att han fick din uppmärksamhet, du är min'' jag suckade och skakade på huvudet ''Hejdå babe, jag älskar dig puss'' ''jag älskar dig'' sa han sen dog samtalet. Kathleen kom fram till bordet med fulla händer ''Det hade varit snällt om du kunde ha hjälpt till'' sa hon och låtsades bli irriterad ''Det ska jag komma ihåg till nästa gång'' sa jag glatt och började äta som om jag aldrig hade sett mat förut''

''Nu är jag mätt'' sa jag belåtet och lutade mig bakåt i stolen ''Killen därborta har spanat in dig ett par gånger'' viskade hon och nickade mot killen bakom disken som hade gjort våra mackor ''Marcus'' sa jag ''Han heter Marcus'' ''Han är fett snygg iallfall'' sa hon och lutade sig bakåt i stolen. Jag skakade på huvudet och började resa mig upp ''Kom vi går och shoppar'' sa jag och drog upp Kathleen ''Du fyller år nästa vecka!'' skrek hon och höll sig för munnen, jag log åt henne ''Aa''. ''Du ska ha en stor fest'' sa hon och började planera, vart, när och vem. ''Har jag berättat för dig att jag har flyttat till Atlanta?'' frågade hon helt plötsligt ''Va?!'' skrek jag glatt och spärrade upp mina ögon. Vi tog varandras händer och började skrika samtidigt hoppa upp och ner, människorna som gick förbi oss på gatan trodde vi var dumma i huvudet eller så. ''Axe!'' Kathleen drog i min arm och ryckte åt sig tidningen. Biebers nya flickvän? stod det med stora feta bokstäver. Jag tog den från henne och betalade och började snabbt bläddra till sidan, två hela sidor med bilder på han och en brunett där dom stod vid ett räck och Justin böjde sig fram för att kyssa henne. Jag slängde tidningen i närmaste soptunnan och började springa hem ''Axelia!'' ropade hon efter mig och sprang. Kathleen tog tag i min arm och vände mig om så jag stod ansikte mot ansikte med henne. Jag lutade mitt huvud mot hennes axel och grät ''d-det är i-inte första gången'' stammade jag ''Kom vi går hem'' sa hon och vi började gå mot hotellet. Kathleen låste upp dörren och jag slängde mig på sängen, hon la sig ner bredvid mig och smekte mitt hår. Min mobil ringde och jag kollade på displayen Justin jag kollade oroligt på Kathleen, hon tog telefonen och klickade på upptaget. ''Han kan feta glömma att du ska prata med han!''. Hon stängde av min mobil och började gå mot fönstret. Jag la ner huvudet i kudden och dränkte den med tårar ''Axelia, han förtjänar inte dina tårar'' jag plockade upp min mobil och loggade in på twitter, ''Had an amazing day with friends!'' hade killen som inte får nämnas vid namn tweetat. ''You don't deserve my tears, I guess that's why they ain't there'' jag skickade iväg tweetet. Han skulle inte få se mig svag, jag ska inte gråta pågrund av han längre, min mobil plingade till, han hade svarat på mitt tweet ''Vad har hänt babe?!'' vad har hänt? frågar du verkligen vad som har hänt?! e du helt jävla seriös Justin?! ''Kolla vad han har skrivit'' sa jag och räckte mobilen till Kath. Hon suckade och slängde mobilen på sängen ''Kom, vi går ut och har roligt'' sa hon och tog min hand. Min mobil började vibrera och ännu en gång så ringde han, jag tryckte på upptaget och började gå ut igen mot närmaste fik. Kathleen dök snart upp vid min sida och runt hörnet hittade vi caféet Savannah. Vi gick och satte oss vid ett bord och strax så kom en kypare fram till oss ''Två milkshake vanilj'' sa jag och log mot honom, han skrev snabbt ner det i blocket han höll i handen ''Något annat?'' vi skakade på huvudet, lika fort som han var här, lika fort försvann han igen. Vi kom in på ämnet Justin ''Vill du ta en bild med mig och sen kan vi lägga upp det på instagram?'' frågade Kath, jag flinade ''Visst!''. Jag flyttade min stol närmare henne och vi tog minst 15 bilder innan vi fick en bild vi bägge blev nöjda med ''Chillin' with @KathleenSmith & drinking milkshaaake!'' Jag förde munnen mot sugröret när Kathleen hejdade mig ''Vänta! jag måste instagramma.'' Hon höll upp sin mobil några sekunder och log sedan nöjt. Jag suckade, ''Jag förstår inte hur du orkar'' Hon såg upp från displayen, ''Justin har kommenterat din bild''. Det var inte så att jag bokstavligen slängde mig över mobilen, men något liknande. Jag kände mig som en ninja såfort Justins namn lyste upp min display, vare sig det var ett samtal eller ett sms. ''Du är omänskligt vacker älskling'' hade han kommenterat. Jag klickade ner instagram och suckade.

Kommentera & glöm inte att följa på bloglovin'

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Jätte bra ! <3

Mer!! <3

2012-05-18 @ 21:19:19 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se/



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback