Published: 2012-05-16 Time: 14:26:13 Filed Under:

Kapitel 65 - I can't talk babe call you later

första bilden blev tagen. ''Nu ska ni ligga i sängen och låtsas fightas, okej?'' Jag och Ian kollade på varandra sen nickade mot fotografen. Jag la mig i sängen och låtsades att sparka Ian och han la den sexiga posen på sitt ansikte som jag dog av. ''Se inte så besvärad ut Axe, le!'' ropade fotografen, jag brast ut i gapskratt och log mot Ian medans jag satte i ännu en stöt och träffade honom i bröstkorgen, han tog tag i min vad och höll ett hårt grepp. När han hade släppt min vad så hade jag hans fingeravtryck ''Kolla vad du gjorde Ian!'' sa jag och låtsades vara sur, han drog upp armarna i en oskyldig gest ''Det var inte jag'' sa han och putade med läppen. Jag spände blicken i han och han brast ut i gapskratt ''Du ska bara se din min, me gusta'' sa han och blinkade med ena ögat.

Jag la ner det sista i väskan, jag fick kläderna jag hade på mig på photoshoot. ''Tack för en rolig dag'' sa Ian och jag vände mig mot honom med väskan på axeln ''Tack själv!'' sa jag glatt och log. Han öppnade sin famn och jag la mina armar runt hans midja. Jag log mot honom och började gå mot utgången, Usher väntade på mig i bussen. Jag hoppade in i bussen och Usher kollade på mig med en seriös blick ''Skräm mig inte, vad är det?'' frågade jag oroligt ''Justin ringde och sa att du skulle ringa honom omdelbart!'' jag plockade snabbt upp min Iphone och slog Justin's nummer, flera signaler gick han svarade inte så jag provade igen, ''Justin'' viskade han, ''Varför viskar du?'' frågade jag ''Hey babe, jag kan tyvär inte svara är på ett viktigt möte, trodde det skulle dröja tills du ringde'' jag suckade ''Okay, ring mig när du är klar'' sa jag ''Jag älskar dig'' sa han och klickade mig, ''Du sa att jag skulle ringa honom omdelbart? han är på ett möte'' muttrade jag och slog mig ner på sätet bredvid Usher. ''Det är lugnt, du kommer själv inte ha tid till honom nu när vi ska till Paris'' sa han och klappade mig på benet ''Vad menar du?'' frågade jag och kollade konstigt på honom, han svarade inte utan gjorde en gest till chauffören att han kunde börja köra. Jag ryckte på axlarna och sjönk allt lägre ner på sätet.


Jag vaknade av att bussen tvärbromsade och jag åkte in i sätet framför mig ''Vafan?!'' skrek jag argt och maserade min skadade arm ''slog du i dig?'' frågade Rebecca oroligt, ''Ja'' mumlade jag och lutade mig mot sätet ''Du kanske ska sätta dig på sätet istället?'' frågade hon jag skakade på huvudet och log tacksamt mot henne ''Nej, det är lugnt'' ljög jag. Jag blundade och försökte somna om men det gick inte, jag var tillräckligt pigg. Min mobil börjarde vibrera och på Displayen stod det ''Justin'' jag suckade och blundade ett tag innan jag tryckte på svara ''Hey'' sa jag trött och blundade för att hejda tårarna, min arm värkte och jag saknade Justin ''Vad är det älskling?'' frågade han och man kunde höra att han var orolig ''Nej det är okej, e bara lite trött'' jag hatade att ljuga för honom men jag ville inte skrämma honom ''Justin kan jag ringa dig senare, måste göra en sak?'' frågade jag och fick en klump i halsen ''Vad för något?'' jag drog ett djupt andetag ''Jag ringer dig senare'' sa jag hest och klickade honom ''Jag tror vi måste till sjukhuset'' sa jag till Rebecca med tårar i ögonen ''Usher!'' ropade hon och försökte svinga sig fram mellan säten ''Vad är det?'' ropade han tillbaka och kikade ut från sitt säte ''Axe är skadad och behöver åka in till sjukhuset'' sa hon, Usher sprang fram till mig, min mobil började ringa men jag ignorerade samtalet. Gång på gång ringde Justin men efter tjugonde gången så slutade han ''Varför svarar du inte?'' frågade Usher medans han kände på min arm för att kolla om den var bruten ''Jag vill inte göra honom orolig'' sa jag och en tårr föll ner för min kind. Han log och klappade mig på kinden ''Kör till sjukhuset!'' ropade han till chauffören

5 kommentarer sen får ni mer, PROMISE! ♥


Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback