Published: 2012-05-16 Time: 14:25:51 Filed Under:

Kapitel 64 - Nice to meet you, I'm Ian

''HA HA vad roligt'' sa jag och himlade med ögonen. ''Här är det'' skrek jag och pekade mot studion. Usher gjorde en ''Yes'-gest jag skrattade åt hans min och öppnade Studiodörren för att gå in och möttes av flera tjugotals-ögon. Jag vände mig om till Usher som stod och log ''Välkommen Axelia, jag är Rebecca som är din manager inom modellbranschen'' sa hon och skakade min hand. Jag log mot henne och mina ögon blev stora som tefat när jag såg min celebrity crush stå shirtless.


''Det är okej Axelia, du kan slita bort dina ögon från honom i 3 sekunder'' väste Usher, jag ryckte till och vände mig om mot honom och blev tomatröd i ansiktet ''Jag visste inte du hade crush på Ian Somerhalder'' retades Usher och armbågade mig. Rebecca log mot mig och jag log tillbaka, såklart. ''Dina bilder är suveräna så vi tänkte oss att du skulle ta en photoshoot med Ian, går det bra?'' frågade hon snällt och log ännu större ''låter bra'' sa jag och kollade blygt ner på mina fötter ''Ian!'' ropade hon och han kom joggandes bort till oss och drog snabbt på sig en tröja, besvikelse sköljde över mig ''Det här är Axelia, Axelia det här är Ian'' sa Rebecca och presenterade oss för varandra, jag skakade hans hand och log mot honom. ''By the way Ian, Axe got a crush on you'' sa Usher helt plötsligt och pekade på mig, min hacka föll ner på golvet, jag blev tomatröd i ansiktet och kollade ner på mina fötter ''Naaw, how sweet'' sa han och smekte mitt hår. ''So let's start'' sa Rebecca till min räddning, ''Den här vägen Axe'' sa hon och pekade mot ett rum så var ca 100 meter härifrån. Jag började gå efter Rebecca, vi kom in i rummet och jag mumlade fram ett 'wow' och trodde knappt mina ögon, Rebecca flinade och visade mig vägen till omklädningsrummet ''Du ska ha på dig dessa gråa skorna, denna stickade gråa tröjan och dessa gråa shorts'' sa hon och räckte fram kläderna ''Tack'' sa jag försiktigt och gick in i rummet och bytte snabbt om, när jag hade kommit ut så började vi gå mot sminkrummet ''Det här kanske låter dumt, men kommer du följa med mig överallt runt om i världen?'' frågade jag medans vi var på väg, ''Ja'' sa hon och log. Vad skulle hända med Pamela? hon skulle nog stanna kvar, hoppas jag. Jag satte mig på stolen och strax kom en stylist in och började sminka mig och fixa mitt hår. ''Jag heter Dave förresten'' sa stylisten och log mot mig i spegeln, ännu en gång log jag tillbaka. Jag börjar bli bra på att le tillbaka. ''Har du gränser på hur vi får fixa ditt hår?'' frågade Dave och höjde ena ögonbrynet ''Ni får inte klippa det kort'' sa jag och drog ut på det sista ordet, han skrattade och mumlade fram ett 'okej'. ''Sådär, nu är vi nog klara'' sa Dave hon vred och vände på mitt ansikte. Jag kollade mig i spegeln, det såg faktiskt inte dumt ut men Pamela hade gjort det bättre ''Vad tycker du?'' avbröt han mina tankar ''Snyggt!'' sa jag och flinade. Jag gick ut till rummet där vi skulle fotograferas med Dave tätt efter mig, ska jag erkänna så var han rätt snygg. ''första bilden ska vara helt vanlig där han lägger armen om dig så poserar ni, går det bra?'' frågade fotografen och kollade på mig och Ian. ''Utmärkt'' sa Ian och la armen runt mina axlar, SHOT!. första bilden blev tagen. ''Nu ska ni ligga i sängen och låtsas fightas, okej?'' Jag och Ian kollade på varandra sen nickade mot fotografen. Jag la mig i sängen och låtsades att sparka Ian och han la den sexiga posen på sitt ansikte som jag dog av. ''Se inte så besvärad ut Axe, le!'' ropade fotografen, jag brast ut i gapskratt och log mot Ian medans jag satte i ännu en stöt och träffade honom i bröstkorgen, han tog tag i min vad och höll ett hårt grepp. När han hade släppt min vad så hade jag hans fingeravtryck ''Kolla vad du gjorde Ian!'' sa jag och låtsades vara sur, han drog upp armarna i en oskyldig gest ''Det var inte jag'' sa han och putade med läppen. Jag spände blicken i han och han brast ut i gapskratt ''Du ska bara se din min, me gusta'' sa han och blinkade med ena ögat.

ifall ni kommenterar vad som ska hända så får ni ett kapitel snabbare, för jag e helt seriöst tom på idéer, komigen ni kan väl hjälpa mig lite?`
vill ni ha mer?
5 kommentarer.. ♥

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback