Published: 2012-05-16 Time: 14:25:00 Filed Under:

Kapitel 63 - Hello Barcelona, nice to meet you

''Ett nytt meddelande från Axelia'' jag log och tryckte på 'öppna' ''Hey babe, jo jag såg det, förresten när ska du till Paris?'' jag flinade och knappade snabbt in ett svar ''Nästa vecka älskling''. Jag lutade mig bakåt i stolen och fick snabbt ett svar av henne ''Aha, det var ju synd jag ska dit idag..'' jag höjde på ena ögonbrynet, nej det ska hon inte hon ska till paris den 20:onde? Hel'vete om dom har ändrat ''Men du skulle ju dit den 20:onde på EMA''. Jag väntade och väntade, inget svar. Jag gick upp på mitt rum och slängde mig på sängen och suckade ljudligt. 3 veckor, allt jag har i huvudet.

BIEBER'S PERSPEKTIV!

Jag vaknade av att solen sken in genom fönstret och i ansiktet på mig, jag log åt tanken om solen. Jag satte mig upp i sängen och suckade men började sen komma ihåg allt igår när Axe hade åkt. Jag slängde av mig täcket, vilket jag vantligtvis inte gör utan latar mig i sängen sålänge det går. ''Jag har gjort frukost till dig'' sa mamma som stack in huvudet, ''Okej'' mumlade jag och letade efter kläder ''Dom guldiga skorna, svarta byxor och svart skjorta?'' mumlade jag och höll upp kläderna framför ögonen. ''Aja, jag tar dom'' mumlade jag och slet snabbt av mig mina pyjamasbyxor och satte på mig kläderna. Jag öppnade dörren och skulle ner till köket och slogs av mammas goda hemmabakade bullar, jag drog ett djupt andetag genom näsan och blundade. ''Heey ma'am'' flinade jag och satte mig vid köksbordet ''Hey grabben'' sa mamma och la upp ägg och bacom på min tallrik. Jag slukade snabbt i mig maten och räckte mamma tallriken för mer. Hon skrattade och himlade med ögonen. ''Är du klar med boyfriend videon Justin?'' frågade mamma och kollade frågande på mig ''Mamma, den blev vi klara med förra veckan och den släpptes igår'' sa jag och kollade med stora ögon på henne ''Juste'' mumlade hon och gick över till att lägga mat på min tallrik.

AXELIA'S PERSPEKTIV!

Vi var äntligen framme i barcelona och var redan påväg till studion, solen sken så vi bestämde oss för att gå till fots och kolla runt lite. Usher gick tyst bredvid mig men harklade sig för att säga något ''Hur känner du?'' frågade han och kollade på mig. Jag hade faktiskt blivit trött på den frågan men sa inget ''Nervös'' sa jag och drog ett djupt andetag, och saknad. Men det sa jag heller inte. ''Ta ett djupt andetag 10 gånger och så är det inget farligt, du ska bara posera lite framför en kamera, du är ju modell det ska vara enkelt för dig'' sa han och log. Jag känner alltid en liten nervositet kanske inte i kroppen men den finns där någonstans. ''Jag vet inte'' sa jag och suckade. ''Men det gör jag, du är den mest talangfulla tjejen jag har träffat, Du är en modell, du kan sjunga och du kan rappa, helt sjukt!'' ropade han och slog ut med armarna. Jag log åt honom och kysste honom sedan på kinden ''Du är världsbäst, skulle inte kunna tänka mig att ha nån annan'' sa jag och började skratta ''Och du har en röst som lockar till sig fans, änglaröst'' skrattade han. Jag slog honom löst på armen ''Och dessutom så är du jättevacker'' Jag lutade mitt huvud mot hans axel och han rufsade till mitt hår. Jag kollade irriterat på honom och började sen skratta. ''Håll'' sa jag och gav honom min handväska, jag satte upp mitt långa hår i en hästsvans och klämmor lite här och där. Jag tog tillbaka min väska och började leta efter min mobil som en galning. ''Vad letar du efter?'' frågade Usher och jag började bli mer orolig, min mobil var inte i väskan, jag stannade och började leta efter min mobil, dom som gick förbi mig trodde nog att jag var efterbliven eller något. ''Min mobil'' sa jag och kollade oroligt på Usher, ''Den har jag här'' skrattade han och drog upp min mobil från fickan, ''Gud vad jag hatar dig, du skrämde livet ur mig!'' skrek jag och ryckte mobilen ur hans händer. Usher vek sig dubbelt av skratt, ''Du..skulle..sett'' sa han mellan skrattattackerna ''Du skulle sett din min'' sa han och började sen gapflabba. ''HA HA vad roligt'' sa jag och himlade med ögonen. ''Här är det'' skrek jag och pekade mot studion. Usher gjorde en ''Yes'-gest jag skrattade åt hans min och öppnade Studiodörren för att gå in och möttes av flera tjugotals-ögon. Jag vände mig om till Usher som stod och log ''Välkommen Axelia, jag är Rebecca som är din manager inom modellbranschen'' sa hon och skakade min hand. Jag log mot henne och mina ögon blev stora som tefat när jag såg min celebrity crush stå shirtless.

KAN NI GISSA VEM HAN ÄR? :D
Kommentera vad ni tycker/vill ska hända osv.
5 kommentarer babes! :)
Om ni vill ha bilder så måste ni länka en sida där man kan redigera dom
för annars går det inte :/


Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback