Published: 2012-05-16 Time: 14:24:36 Filed Under:

Kapitel 61 - I feel lucky like a fourleaf clover

''Oj'' sa jag och lyfte på rumpan. Jag klickade upp twitter och skrev ett snabbt tweet ''Chillin' with @justinbieber!'' mina mentions spammades och jag stängde snabbt ner twitter, annars skulle min iphone hacka upp sig. ''Nice tweet'' sa han och log. Jag räckte ut tungan mot honom och drog på mig ett par korta hälstrumpor, ''Ska vi gå Bieber?'' frågade jag och började dra i hans arm. Han la sin arm runt min midja och jag drog på mig mina svart/vita converse, Justin öppnade dörren och tog min hand med den andra. Mina converse och Justin's supras trippade över grusvägen och tillsammans började vi gå handihand mot stranden.

Jag tog av mig skorna och började gå ner mot vattnet, Justin kom joggandes bakom mig och flätade in sina fingar med mina. Vi började tyst gå runt i vattnet och leka med varandras fingrar ''Berätta'' viskade Justin mot min panna. Jag kollade upp mot hans vackra ansikte, vad skulle jag berätta? ''Om vad?'' frågade jag och mötte hans blick. ''Vad som har hänt den sista tiden, hur du känner'' Jag började sakta promenera och Justin kom tätt efter mig, ''Du kan inte rymma från dina problem Axe, du kan inte gömma dig'' jag stannade upp, vad vet han? ''Jag varken gömmer eller flyr från mina problem Justin'' sa jag surt och harklade mig. Jag släppte hans hand och drog handen genom håret. ''Det är något, varför vill du inte berätta'' viskade han i mitt öra och la sina armar runt mig. Jag lutade mitt huvud mot hans axel och blundade en stund. Jag vände mig om och la mina händer på hans bröst ''Ibland vill man behålla saker för sig själv Justin'' han suckade och kollade bort mot stranden ''Inte en sån här sak'' sa han och kollade ner på mig. ''Kommer du ihåg vad du sa till mig första gången vi träffades?'' frågade han och drog upp min haka så jag mötte hans blick ''Jag var 5 år Bieber'' sa jag och började skratta. ''Nej men seriöst Axe'' jag himlade med ögonen ''Vad sa jag?'' frågade jag och smålog ''Har man viljan så kan man allt'' sa han och smekte min kind'' Jag suckade och gick ifrån honom och in mot stranden ''Varför går du ifrån mig?'' han drog i min arm och pressade min kropp mot sin. ''Justin låt mig va'' sa jag och försökte dra mig ur hans grepp, ''Vad är det med dig?'' frågade han och höjde på ena ögonbrynet. Jag lutade huvudet på sned ''Allt e stressigt, hinner knappt med mitt liv och imorgon ska jag ut på turné'' sa jag och stampade med fötterna, barnsligt beteende men det är så jag är. Justin började skratta ''Det kommer gå bra, men hur länge kommer du vara borta?'' frågade han och kollade nyfiket på mig'' jag kliade mig på huvudet ''3 veckor'' skrek jag glatt och började hoppa upp och ner, Justin's leende sjönk till en bitter min. ''Vad är det?'' frågade jag oroligt och smekte hans kind ''Ska jag vara 3 veckor utan dig?'' sa han surt och smällde väck min hand och började gå in mot stranden. ''Justin?!'' ropade jag och joggade efter honom ''Det är ju inte jag som bestämmer hur länge jag ska vara på turné'' sa jag och skvätte vatten på honom med foten ''Axe, sluta!'' muttrade han och böjde sig ner och drog upp sina skor och strumpor, vi började promenera hemåt i tystnad.
1 timme innan turnéen

Jag gick igenom listan jag hade skrivit igår och kollade ner i resväskan, jo allting var nerpackat. ''Axe, du ska på en award show, så packa ner något snyggt!'' skrek Usher från nedervåningen. Jag gick in i min Walk-In closet och letade förbrilt efter en klänning, jag drog ut en svart klänning som slutade lite under rumpan och hade ett stort hål i ryggen ''Jag kan ha den med ett par svarta klackskor, perfekt!'' sa jag för mig själv och packade ner klänningen och klackskorna. ''Hey babe'' sa Justin som stod i dörröppningen ''Hey darling'' sa jag och gav honom en hastig kyss som han besvarade. ''Är du redo?'' frågade han och log stort ''Mer än redo'' skrattade jag och satte mig på väskan för att stänga den ''Du är klen babe, det är en mans uppdrag att göra detdär'' sa han och stängde väskan som ingeting. ''Eller är det jag som har en otroligt stark pojkvän'' sa jag och slickade mina läppar på ett sexigt sätt. ''Du kan få allting att bli sexigt, du behöver inte försöka'' sa Justin och kysste mig mjukt på läpparna, ''Du har otroligt mjuka läppar'' flinade han och kysste mig en gång till. ''Jag och läppsyl är bästavänner förstår du'' skrattade jag och la huvudet på sned. ''Jag har packat ner allting, nu ska man bara vänta på min turnébuss som snart rullar in hoppas jag'' sa jag och slängde mig på sängen, Justin la sig ner bredvid mig och la sina armar runt min midja. ''Nervös?'' frågade han och kysste min nacke, ''Njaa, sådär'' sa jag och log ''Du behöver inte va det, det kommer gå bra'' sa Justin lugnt och smekte min arm. Jag vände mig om ''Jag älskar hur du kan få mig att bli lugn och får det att låta så lätt'' sa jag och la min hand på hans kind och kysste han romantiskt. ''Du får ringa varje dag när du har tid, lova'' viskade han mot mina läppar och kollade in i mina blåa ögon ''Promise'' sa jag och la mitt huvud på hans bröst och lyssnade på hans hjärtslag ''BUSSEN HAR KOMMIT AXE!'' skrek Usher. Jag reste mig trött upp, Justin bärde min väska och vi började gå ner för trappan handihand och ut genom dörren där min crew väntade. En av mina dansare busvisslade mot oss och började överdrivet vicka på ögonbrynen, jag och Justin brast ut i gapskratt och log mot honom. Vi la in våra väskor i bagaget och jag vände mig om mot Justin, ''Jag vill att du har på dig denna'' sa Justin och höll upp ett halsband med fyrklöver. Jag drog upp håret och vände mig om så att han kunde sätta på mig halsbandet, Jag kände något kallt mot min hals och la min hand på klövern och vände mig om mot Justin igen. Han gav mig en lång kyss och jag la mina armar runt hans axlar ''Ha det så roligt nu babe'' sa han och kysste mig mjukt, Jag log mot honom och gick upp för trappan och in i bussen och satte mig vid fönstret och vinkade ivrigt mot Justin medans bussen började rulla ut mot vägen, 3 hela veckor tills jag skulle få träffa han igen, 3 veckor.

Vad tycker ni?
5 kommentarer sen får ni mer
Svar till Elin: Jag ska fylla 15 i augusti :)
Ni är guldvärda! ♥

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback