Published: 2012-05-16 Time: 14:23:11 Filed Under:

Kapitel 58 - I'm just an ordinary girl

Mamma brast ut i gapskratt, jag suckade och satte mig upp, ''Vad skrattar du åt?'' muttrade jag och kollade surt på henne. ''Dig, du beter dig som en 5-åring som inte får sin leksak'' sa mamma och fortsatte att skratta, ''Girls'' sa jag och skakade på huvudet. Mamma reste sig upp och gick skrattandes till köket, ''Gör nån go mat nu mamma!'' ropade jag och la kepsen över ansiktet. Kepsen Axelia alltid brukade använda när vi var små och lyckligt vis så passade den fortfarande. Ett pling hördes från min mobil, ''Ett nytt meddelande från Axelia'' Jag tryckte på Visa och läste igenom smset och log för mig själv. Jag reste mig upp och gick in till köket, ''jag älskar dig mamma'' sa jag och pussade henne på kinden och log stort.

BIEBER'S PERSPEKTIV!

''Vad har hon skrivit?'' frågade mamma och log mot mig, ''Jag är lycklig med dig och jag är redo till att ge dig en andra chans, jag älskar dig'' läste jag högt och studsade upp och ner. Mamma skrattade åt mig, jag pussade henne på kinden och sprang ut till hallen för att dra på mig mina skor ''Jag drar till Axelia!'' ropar jag och smäller igen ytterdörren efter mig. Jag hoppar in i bilen och börjar lyckligt köra iväg till studion, Usher skuller överraska henne. Jag visste vad överraskningen var men lovade Usher att inte säga något. Nathan satt i Usher's loge och väntade på lillsyrran Axelia. Dom hade inte träffats på några månader, jag stannade utanför studion och började springa mot glasdörren och samtidigt försökte jag hålla uppe byxorna. ''Axelia!'' ropade jag såfort jag hade kommit innanför. Hon stack ut huvudet från Usher's loge och började sakta gå emot mig. Jag böjde mig ner och pressade mina läppar mot hennes, ''Du visste om detta ellerhur?'' frågade hon och la sina händer på min bröstkorg. Jag nickade och kysste henne en gång till, ''Jag älskar dig'' viskade jag mot hennes läppar och kysste henne en gång till. Hon bet sig i läppen och kollade ner på sina skor, ''Rodnar du?'' frågade jag och började skratta. Hon slog mig löst på armen, tog min hand och började gå mot Usher's rum. ''Heey bro'' sa jag och gjorde ett handslag med Nathan, Axelia satte sig i hans knä och lutade huvudet mot hans axel. ''Syskonkärlek'' retades jag och log. Nathan tog en kudde och slängde den på mig, jag slängde vidare den på Axelia som fick den i huvudet. ''Det där gjorde faktiskt ont'' sa hon och försökte leka sur, ''Ahopp, det var din bror som började'' försvarade jag mig och pekade på Nathan. Hon kollade på mig med Jag-Ska-Trycka-Upp-Dig-Mot-En-Vägg blick och jag brast ut i gapskratt, ''Kan inte vänta'' flirtade jag och vickade med ögonbrynen. Hon reste sig upp och slängde sig ner i min famn. ''Har du redan saknat mig?'' frågade jag och pussade henne på kinden. ''Mhm vi säger väl så'' mumlade hon och satte sig upp. ''älskling, vill du ut och äta ikväll?'' frågade jag och smekte hennes kind, ''Javisst, ska bara klunka ett par redbull först då'' sa hon och jag började skratta, ''Varför det?'' frågade jag och log. ''Jag har varit uppe hela natten och jag är så satans trött'' mumlade hon och blundade. ''Kom, vi går hem'' sa jag och bärde upp henne i famnen. Hon lutade sitt huvud mot min axel och jag kysste hennes panna, ''Justin'' viskade hon och kollade upp mot mig, ''Mm?''. ''Varför valde du mig av alla därute?, I'm just an ordinary girl'' Jag släppte ner henne så hon stod ansikte mot ansikte med mig. ''För att du bryr dig inte om min kändisskap, du bryr dig inte vad folk säger, du gör mig lycklig helt enkelt'' hon ställde sig på tå och kysste mig, jag besvarade kyssen och drog in henne i famnen, ''Jag älskar dig'' viskade jag mot hennes hår och pussade henne på huvudet. Hon tog min hand och tillsammans gick vi ut och hoppade in i bilen. ''NU KOMMER JAG HEM LJUVA HEM!'' skrek hon och började skratta.

tråkigt kapitel, jag vet :/
men jag har en idé det var därför det fick bli så
5 kommentarer sen får ni mer :)

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback