Published: 2012-05-16 Time: 14:21:49 Filed Under:

Kapitel 55 - You know how to kill people

''Ja, då var det var allt för idag och det var en ära att ha dig här, tack!'' sa hon ''Tack själv!'' sa jag och log, jag tog av mig hörlurarna och började gå mot utgången, äntligen skulle jag ut till Axelia och höra hennes vackra röst i en halvtimme. Jag sprang ut till bilen och hoppade in i förarsätet. Hon gav mig en hastig blick och kollade rakt fram på vägen. ''Det gick ju bra'' sa hon och kollade på mig. Jag nickade och log mot henne, ''Trött hjärtat?'' frågade jag och smekte hennes kind, ''Du skulle bara veta hur mycket'' sa hon sömnigt och gäspade. ''Sov babe, sov'' sa jag och pussade henne på kinden, hon blundade och somnade omedelbart. Jag hörde hennes tunga andetag, det har varit en lång dag för oss och äntligen ska vi hem. I och med att hon hade somnat så får hon sova hemma hos mig. ''jag älskar dig'' sa jag till henne fast hon inte kunde höra.

Jag bar upp Axelia i min famn och började gå mot dörren. Mamma öppnade dörren och jag gick in, tog av mig mina skor och gick direkt uppför trappan och in i mitt rum. Jag la ner Axelia i sängen och tog av hennes jeans. Jag drog av henne tröjan och bh:n och försökte få på henne en stort tröja utan att behöva titta så mycket på hennes privata ställen. Efter ett tags fumlande så fick jag på henne den. Inte för att jag hade tänkt berätta för henne varför hon var ombytt till pyjamas, det får hon klura ut själv. Jag la mig ner i sängen bredvid henne och innan jag hann lägga huvudet på kudden så somnade jag.

Axelia's Perspektiv!

Jag vaknade av att jag hörde massa ljud från köket, jag slängde av mig täcket och gick ljudlöst ner för halva trappan. Justin stod där med pyjamas byxor och var shirtless, den killen vet precis hur man dödar folk. ''Vad gör jag här?'' Justin ryckte till och vände sig skrämt om och kollade på mig med stora ögon. ''Du skrämde skiten ur mig'' jag brast ut i gapskratt, ''förlåt det var inte meningen'' sa jag efter en stund skrattande. ''Förresten, vem tog på mig dessa kläderna?'' Justin vände sig om och började flina ''JJUUSSTIINN!'' skrek jag och hoppade upp på hans rygg. Han brast ut i gapsskratt, ''tog du av mig min bh också?'' sa jag och borrade ner mitt ansikte i hans nacke, ''Ja'' sa han generat och kollade ner på sina händer, ''gillade du mina ballonger?'' flinade jag och Justin skrattade bara ännu mer. ''Jag älskade dom, fast jag försökte att inte titta men det gick inte, dom drog åt sig för mycket uppmärksamhet, sorry'' jag smällde till honom på armen, ''Idiot''. Jag hoppade ner för hans rygg och satte mig vid matbordet, ''Var är mami Pattie?'' frågade jag och drog upp benen till hakan. ''Hon är ute med Scooter'' sa han och vände sig om mot mig. ''Sexy bitch'' mumlade han och stoppade i en chokladflinga i munnen, ''Ursäkta, jag hörde inte?'' sa jag och la fingret bakom örat. Han skakade på huvudet och satte sig ner mittemot mig. ''Var är min skål och sked?'' frågade jag och höjde på ena ögonbrynet. ''Hämta själv'' sa han och kramade om sin skål, jag himlade med ögonen och gick upp för att hämta en skål och sked till mig. ''Du är så jävla vacker, vet du det?'' han la armarna runt mig och pussade mig på nacken. ''Jag kommer spilla ut mjölken om du fortsätter'' sa jag och flinade. Han skrattade och backade. ''ät nu älskling, vi ska snart dra'', jag kollade upp på honom med en förvånad min, ''Vad?'' frågade han oroligt och kollade ner på sin kropp, ''Du är sexig Bieber''. Han log Bieberleendet som hans fans dog för och just nu förstår jag dom till 100, jag menar liksom kolla på honom.
''När får jag en chans till?'' frågade han och började leka med mina fingrar, Jag suckade ''Jag vill inte prata om det'' viskade jag och fortsatte att äta.

Kommentera, ni e bäst! :**

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback