Published: 2012-05-16 Time: 14:21:26 Filed Under:

Kapitel 54 - I've loved her in 5 years

Jag tog tacksamt emot den och skakade på huvudet, han ryckte på axlarna och la sin ena hand på mitt lår. ''Babe, what do you wanna eat?'' frågade han när han hade stannat vid micken till drive-in. ''Pommes och milkshake'' han kollade konstigt på mig, ''That's not food'' sa han och beställde 2 hamburgare och 1 fanta och 1 cola. ''Only Justin'' sa jag och skakade på huvudet och brast ut i skratt. ''What?'' flinade han, ''You're crazy'' sa jag och lutade pannan mot den varma bilrutan. ''Yeah, I'm crazy about you'' sa han mjukt och kollade seriöst på mig. Jag bet ihop käken och tog min hamburgare och läsk som Justin hade räckt fram till mig, ''Thank you'' viskade jag och började äta.


Vi hade gjort alla intervjuer förutom 1, som Justin nu var inne i studion och gjorde. Vi var helt slitna, men Justin klistrade på ett stort leende och gick in, killen är stark. Dom hade mest frågat efter mitt och Justin's privatliv och jag sa till dom samma sak som jag gjorde på Ellen, jag vill inte vara känd för att vara Justin's flickvän. Änsålänge så har jag inte fått något hat från Beliebers, vilket var skönt. Jag hade stannat utanför i bilen och väntar nu på honom. Jag lutade mitt huvud mot fönstret och satte på radion så jag kunde höra Justin's intervju.

BIEBER'S PERSPEKTIV!

''Trevligt att ha dig här igen Justin!'' jag skrattade ''Tack!''. ''Jag vill börja med att fråga dig om ditt album Believe sen Axelia, går det bra?'' jag ryste alltid när jag hörde hennes namn, hon var änglalikt vacker, ''Utmärkt!'' sa jag och log stort, det här skulle nog gå snabbt och bra. ''Så, vad fick dig till att döpa albumet till Believe?'' jag harklade ''Mina fans, att deras dröm också kan bli uppfylld som min, om dom bara tror på sig själva och själva drömmen'' Dom nickade imponerat, ''Du tänker alltid på vad dina fans tycker om dig?'' Jag nickade ''Det är väl självklart!, jag bryr mig bara om vad dom tänker och säger, deras åsikt är allt jag bryr mig om, dom är min familj'' Intervjuaren som tydligen hette Jayla la huvudet på sned och log. ''Du är säkert den enda kändisen som skulle kunna avbryta en intervju för dina fans'' jag skrattade och vände blicken mot killen som satt bredvid henne. ''Ja det skulle jag'' jag bet mig i läppen ''Kan vi gå över till Axelia nu?'' jag harklade mig, ''Javisst!'' Scooter hade sagt till mig att jag inte skulle avslöja för mycket, att det räckte med om varför vi gjorde slut, sen var gränsen där. Ingen skulle få veta mer, för då var det en risk för att Axelia, hon skulle bli hatad av mina fans, vilket jag inte ville. ''Hur går det med tjejen?'' jag ryckte på axlarna, 'det går skit!' ville jag bara spotta ut, 'Justin uppför dig!' tänkte jag gång på gång, ''Ja, det går väl bra'' sa jag tvekamt och slickade mig runt läpparna, ''härligt, hur länge var ni tillsammans?'' jag tänkte, det var väl 1,2 månader? nej längre måste det vara ''Måste tänka'' flinade jag och kollade upp i taket. ''6 månader'' sa jag efter en stunds tystnad. ''en lång tid, varför gjorde ni slut?'' Jag tog ett djupt andetag, ''För att hon ville inte vara känd som min flickvän och så finns det andra anledningar också'' sa jag kallt men ändå på ett trevligt sätt. ''Älskar du henne fortfarande eller har dina känslor svalnat?'' jag vände bort blicken men snabbt tillbaka på henne, ''Jag har älskat Axelia sen jag var 13 och nu är jag 18, i 5 år. Har inga planer på att lämna henne'' sa jag försiktigt, hade jag sagt för mycket? nej det tror jag inte. ''Varför lämnade du henne första gången?'' frågade hon och kollade på mig med en nyfiken blick. Jag skakade på huvudet ''Vill helst inte berätta'', hon nickade och mumlade fram ett 'okej', jag log mot henne ''Ja, då var det var allt för idag och det var en ära att ha dig här, tack!'' sa hon ''Tack själv!'' sa jag och log, jag tog av mig hörlurarna och började gå mot utgången, äntligen skulle jag ut till Axelia och höra hennes vackra röst i en halvtimme. Jag sprang ut till bilen och hoppade in i förarsätet. Hon gav mig en hastig blick och kollade rakt fram på vägen. ''Det gick ju bra'' sa hon och kollade på mig. Jag nickade och log mot henne, ''Trött hjärtat?'' frågade jag och smekte hennes kind, ''Du skulle bara veta hur mycket'' sa hon sömnigt och gäspade. ''Sov babe, sov'' sa jag och pussade henne på kinden, hon blundade och somnade omedelbart. Jag hörde hennes tunga andetag, det har varit en lång dag för oss och äntligen ska vi hem. I och med att hon hade somnat så får hon sova hemma hos mig. ''jag älskar dig'' sa jag till henne fast hon inte kunde höra.

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback