Published: 2012-05-16 Time: 14:21:05 Filed Under:

Kapitel 53 - I'm crazy about you

Han nickade förstående och ställde sig bredvid Bieber ''Axe, Justin ska vara med på Ellen med dig'' ropade Scooter från soffan, ''Okey'' ropade jag tillbaka. Justin's Crew kom in i min loge, tillochmed Kenny. ''Klart'' sa Usher efter en stund försökande till att sätta i klämmor där det behövdes, ''tack!'' sa jag och pussade honom på kinden. ''Jag satte mig i soffan på Scooters högra sida och Justin satt på min vänstra fast på en stol. ''You look beautiful Axe'' sa Pattie som hade slått sig ner på min vänstra i soffan med mig. ''Tack'' sa jag och pussade henne på kinden.

On The Ellen Show!

Jag och Justin kom vinkandes in och satte oss i soffan mittemot Ellen, ''Hello Axelia, nice to meet you'' sa hon och gav mig en kram och log sitt vackra leende, ''Hey, nice to meet you too'' sa jag och log och satte mig ner i soffan med Justin bredvid mig, ''So it's your first time to be here, how does it feels?'' jag bet mig i läppen och kollade på Justin. ''Unbelievable'' sa jag och kollade på Ellen. Publiken gav ifrån sig ett ''aw'' och jag log emot dom. ''How did it begin, how did you get the contract?'' frågade hon, ''We were home at my house and we sang singstar when we were finished Pattie, Usher and Scooter stand right next to us and we didn't noticed it-'' Justin avbröt mig, ''So Usher asked her if she wanted and she did, Axe and her mom signed it and now we're here'' sa han och ryckte på axlarna, jag log mot honom och vände blicken mot Ellen, ''Wow, are you gonna release a song?'' jag nickade ivrigt på huvudet, ''Yes and I called it 'Burning Love' '' sa jag och bet mig i läppen, ''Wow, can't wait!'' sa hon och slog ut med armarna, ''How's it going for you Bieber?'' Justin harklade sig och började prata, ''It's going great, I recently returned from a tour and I'm ready to make my fans believe'' sa han och log ett stort leende. ''Yeah right, you're working om your album, are you gonna release it soon?'' ''Uhm yeah'' han nickade, ''And one more thing your two fanbases wanna know,  are you two together?'' frågade hon och pekade på mig och Justin, ''No'' sa jag och skakade på huvudet, Usher hade sagt till mig att svara så ärligt jag kunde, annars fanns det en risk att mina fans skulle bli besvikna ''But you were?'' Justin slog ut med armarna, ''Yes, but we broke up like 3 months ago and now we're just friends'' sa han och bet sig i läppen. ''Can I ask you why?'' Justin kollade på mig, jag tog till orda, ''I had feelings for him but I wanted to focus on my carrier and not to be known as 'Justin Bieber's girlfriend' and there are several things too but I wanted to take a break'' Ellen nickade imponerande, ''Do you think you can get back together?'' Justin tog ett djupt andetag, ''Yes, though she will soon be on tour so it's probably at one time after she has returned'' sa han och ryckte på axlarna. ''Are you going on tour?'' frågade hon och riktade sin blick mot mig, ''Yes, on a model tour something like that'' sa jag och skrattade. ''Nice!'' sa hon och nickade imponerande. ''By the way, how old are you?'' jag flinade, ''2 years younger than Justin, sixteen'' jag la huvudet på sned. ''How long have you known eachother?'' Justin smackade händerna så som han brukar göra när han e nervös, ''Since I were 3 and she 1'' sa han och nickade mot mig. ''You still talk like friend, eh?'' Jag och Justin kollade på varandra och sedan nickade. ''Great, It was a pleasure to have you here, a big applause for Justin and Axelia!'' ropade hon och ställde sig upp, Jag och Justin ställde oss upp och vinkade till publiken, Justin joggade fram till publiken och jag gjorde som han, vi kramade dom och klappade händer, sen gick vi ut. ''Did I say something wrong?'' frågade han och la armen runt mina axlar, ''nope'' sa jag och log mot honom, vi gick ut till hans Range Rover, ''You did this good'' sa han coh log Bieberleendet som fick tusentals tjejer att smälta.
''We have another Interview, but it's an hour left, are you hungry?'' jag nickade och han började köra i riktning mot McDonalds.
''Vi ska ha många intervjuer idag'' sa han och kollade på mig. ''Okej'' sa jag och nickade på huvudet. ''Ska vi ha dom tillsammans?'' frågade jag och kollade ut genom bilrutan, ''Alla förutom 1'' sa han och gav mig en hastig blick. ''Menade du vad du sa?'' frågade han, ''Vaddå?'' jag sa mycket, vilket menade han?, ''Det om att du inte vill vara känd som min flickvän'' jag drog ett djupt andetag ''Ja'' sa jag klart och tydligt. Min mobil började ringa och jag kände igen Usher's ringsignal, ''Heey man!'' sa jag glatt, ''Just like I said earlier, you never stop to amaze me, what you said on the ellen show were fantastic'' jag skrattade ''thank you bro'' Usher berättade att jag snart skulle ha en till intervju, ''Yeah I know, Bieber told me'' sa jag och log, fast Usher inte kunde se det. ''Lemme talk with that kid'' jag räckte över mobilen till Justin, ''Hey bro!'' mer hörde jag inte, bara ''eh'', ''Yes'' och skratt. Jag skakade på huvudet och började skratta åt ett minne om mig och Justin, ''why are you laughing?'' frågade Justin när han hade lagt på och räckte mig mobilen. Jag tog tacksamt emot den och skakade på huvudet, han ryckte på axlarna och la sin ena hand på mitt lår. ''Babe, what do you wanna eat?'' frågade han när han hade stannat vid micken till drive-in. ''Pommes och milkshake'' han kollade konstigt på mig, ''That's not food'' sa han och beställde 2 hamburgare och 1 fanta och 1 cola. ''Only Justin'' sa jag och skakade på huvudet och brast ut i skratt. ''What?'' flinade han, ''You're crazy'' sa jag och lutade pannan mot den varma bilrutan. ''Yeah, I'm crazy about you'' sa han mjukt och kollade seriöst på mig. Jag bet ihop käken och tog min hamburgare och läsk som Justin hade räckt fram till mig, ''Thank you'' viskade jag och började äta.

KOMMENTERA SÖTNOSAR! ♥

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback