Published: 2012-05-16 Time: 14:20:36 Filed Under:

Kapitel 52 - You never stop to amaze me

''Du har sårat mig så många gånger och gång på gång så har jag förlåtit dig, jag vill inte mer!'' skrek jag och kände tårarna komma fram. Han ryckte på axlarna, vände sig om och gick, ''Vill bara att du ska veta att jag älskar dig'' en tår rann ner för hans kind. Han drog på sig sina skor och gick ut med huvudet nerböjt. Det här var det sista jag hade och säga, vill inte se honom mer.

Månaderna gick och vi hade inte snackat, gått förbi han ett par gånger ute på stranden och nickat ett svagt ''hej'' men annars ingeting. Det kändes skönt men ändå någoting som saknades, något som fanns där men samtidigt inte.
Jag hade börjat snacka med min bror igen och vi kom jättebra överräns. Jag hade umgåtts med mina bästavänner i Canada, dom hade inte frågat någoting om Justin vilket kändes skönt. Skivkontraktet som Usher gav mig för cirka 3 månader sen är påskrivet och jag är full igång med att skriva låtar. Min första låt som snart skulle finnas på Itunes 'Burning Love'. ''Excited?'' frågade en bekant röst, jag vände mig skrämt om. Jag hade visst börjat tänka på annat när jag egentligen skulle läsa igenom låten en sista gång, Scooter höjde på ena ögonbrynet och log. ''Ja'' sa jag glatt och nickade. ''Måste berömma dig, du har gjort en fantastisk låt och jag tror dina fans där ute komme köpa den'' Han log stort, ''tack'' skrattade jag och lutade mig mot väggen. ''Axe, jag måste berätta en sak för dig, sätt dig ner'' Jag gjorde som han sa och satte mig ner i fotöljen, han satte sig mittemot mig och tog mina händer i sina. ''Jag ska gå rakt på sak'' han harklade sig och jag blev mer nervös ''Du och Justin ska göra en låt tillsammans'' han betonade ordet tillsammans och jag ryckte åt mig händerna, ''Scooter nej'' sa jag och drog upp knäna till hakan, ''Komigen, det ska bara handla om musik, I promise'' Usher är min manager och känner jag han rätt så skulle inte han gå med på det, inte än. ''Vet Usher om detta?'' fråga jag och bet mig i läppen, Scooter skakade på huvudet, jag suckade. ''Scooter'' skrek Justin's bekanta röst och två sekunder senare dök han upp i dörröppningen. ''Förlåt, jag visste inte'' sa Justin och tänkte gå, ''Vänta'' sa jag och ställde mig upp, ''Han vet om det'' sa Scooter som svar till mina tankar, jag gick närmare Justin. När jag var tillräckligt nära och såg honom i ögonen pekade jag på hans bröst, ''Det ska BARA handla om musik, jag går med på det bara denna gången'' Jag drog ner handen och gick förbi honom och började leta efter Usher, ''Usher!'' skrek jag när jag hade kommit in i hans loge. Han kom ut shirtless från sin toa och visade tydligt upp sina 6-pack. ''I'm collaborating with Justin'' sa jag sakta och väntade på hans reaktion, ''Har inte ni bråkat?'' frågade han förvånat. ''Jo, men jag sa till Scooter och Justin att det bara ska handla om musik och inte vårt liv'' han kollade chockat på mig, ''Vad?'' frågade jag och ville begrava mitt ansikte i händerna men jag gjorde inte det ''You never stop to amaze me'' sa Usher och gjorde high-five med mig. Jag skrattade och slog honom löst på armen. ''You have an interview with Ellen soon, get ready'' sa han och klappade mig på huvudet. Jag skakade på huvudet och började gå mot min loge. Jag drog på mig ett par svarta högklackat, svarta tighta byxor och vit puffig tröja med en kavaj till. Jag gick bort till min stylist Pamela som kallades Pam, Jag ryckte förskräckt till när jag stod i dörröppningen, Justin satt i soffan med en tidning i händerna och väntade på något, ''Vad gör du här?'' frågade jag och höjde på ena ögonbrynet. ''Väntar på dig'' svarade han utan att ta ner tidningen eller kolla på mig. Jag suckade och satte mig på min styliststol, 'Hot Chair' som Pam kallade det ''Pam!'' skrek jag och borstade snabbt igenom håret, hon kom springandes in och stannade upp bredvid Justin, ''You look stunning tonight babe'' sa hon och log, jag log tillbaka och slängde en släng-kyss till henne. Hon började leka med mitt hår, ''Hur vill du ha det?'' frågade hon och la huvudet på sned, ''Överraska mig'' viskade jag och log. Pamela var verkligen en stylist man ville ha, hon var en tjej man kunde snacka om allt med och kom direkt överräns, ''Får jag välja?'' frågade Usher som hade kommit in i rummet. Vi båda nickade till honom och han ställde sig bakom mig ''En enkel fläta hängandes nerför hennes vänstra axel men ändå slarvigt häruppe'' sa han och visade hur han menade, ''Perfekt'' sa jag och Pamela i mun på varandra, ''Vad tycker du?'' frågade Pamela Justin. ''Fantastiskt'' sa Justin och kollade mig rakt in i ögonen, jag vände bort huvudet och kollade på Usher när han försökte göra en fläta på mig, ''Hur känns det?'' frågade Scooter som poppade upp från ingenstans, ''Nervöst'' sa jag och harklade mig. Han nickade förstående och ställde sig bredvid Bieber ''Axe, Justin ska vara med på Ellen med dig'' ropade Scooter från soffan, ''Okey'' ropade jag tillbaka. Justin's Crew kom in i min loge, tillochmed Kenny. ''Klart'' sa Usher efter en stund försökande till att sätta i klämmor där det behövdes, ''tack!'' sa jag och pussade honom på kinden. ''Jag satte mig i soffan på Scooters högra sida och Justin satt på min vänstra fast på en stol. ''You look beautiful Axe'' sa Pattie som hade slått sig ner på min vänstra i soffan med mig. ''Tack'' sa jag och pussade henne på kinden.

Ni ska bara kolla på flätan inte Katniss :P
Och tjejen som e brunette e stylisten och sminkar Axelia
& det var Usher som gjorde flätan
taaack för att ni läser!
5 kommentarer, det klarar ni!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback